Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю

 

Студентський науковий гурток «АГОРА»

 

Мета: дослідження основних трендів діалогу та практичне апробування сучасного інструментарію організації та проведення форматів, побудованих  на основі суперечки.

Завдання

  • Залучити здобувачів до дослідження та опанування технологій ведення публічної суперечки (організація, проведення диспутів, дискусій, полеміки, дебатів; формувати здатність критичного аналізу результатів);
  • Розвивати Soft skills: критичне мислення та аналітичні навички; креативність, оригінальність та ініціативність; лідерство та соціальний вплив; навички логічної аргументації, розв’язання проблем та генерація ідей; емоційний інтелект.

Графік роботи: один раз на місяць.

Керівники:

  • Бєлофастова Таїсія Юріївна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики;
  • Гуцол Ольга Іванівна – кандидат політичних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики.

Щоб приєднатися до науково-дослідницької спільноти  «АГОРА», необхідно заповнити електронну реєстраційну форму: https://forms.gle/MzpdZPDVbPZvtTSm7


Студентський науковий гурток «МЕДІА RESEARCH»

 

Мета: створення спільноти зацікавлених студентів, де швидкість поєднується з медіа, репутація формується через комунікацію, а все це відбувається в контексті науки.

Завдання:

  • Розвивати науковий потенціал студентів через активну науково-дослідницьку діяльність у гуртку;
  • Підвищувати комунікаційну компетентність студентів шляхом організації зустрічей, семінарів та тренінгів;
  • Формувати наукові інтереси та навички дослідницької роботи серед учасників гуртка;
  • Готувати студентів до участі в олімпіадах, наукових конференціях, круглих столах та професійних форумах;
  • Заохочувати студентів до участі в наукових заходах та надавати їм можливість публічного виступу з результатами досліджень;
  • Підтримувати зручну систему комунікації в Telegram для обміну ідеями та організації науково-дослідницької спільноти.

Формати діяльності гуртка:

  • міні-конференція;
  • мастермайнд;
  • рольові ігри;
  • case study;
  • презентація;
  • тематичний івент.

Графік роботи: один раз на місяць.

Керівники:

  • Нетреба Маргарита Миколаївна – кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики;
  • Ужанська Тетяна Іллівна – старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики.

Щоб приєднатися до науково-дослідницької спільноти «МЕДІА RESEARCH», необхідно заповнити електронну реєстраційну форму:

https://forms.gle/Q26uHXHELhGqPqXz9

 

Ґданський університет (Польща) 

 madrydУ травні 2022 року було підписано меморандум про співпрацю між Ґданським університетом (Польща) і Київським університетом імені Бориса Грінченка (Україна).

Ініціатором підписання була доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Стадніченко Ольга Іванівна.

Ґданський університет — один із найбільших і найпопулярніших державних університетів у Польщі. Заснований у 1970 році. Університет на 8 місці в переліку найкращих класичних університетів у Польщі та 24 місці в рейтингу ВНЗ усіх типів від Perspektywy (2018). Навчальна пропозиція університету — це 11 факультетів та більше 70 напрямів навчання. 

 

gdansk1    gdansk2    gdansk3


Університет Короля Хуана Карлоса (Мадрид)

madryd    Київський університет імені Бориса Грінченка 17 грудня 2019 року підписав договір про співпрацю з Університетом Короля Хуана Карлоса (Мадрид).
Ініціатором підписання договору була кафедра реклами та зв’язків з громадськістю, а саме доцент Піскорська Галина Андріївна.

Університет було засновано в 1996 році урядом Мадридського спільноти й названо на честь колишнього короля Іспанії Хуана Карлоса I. Це один із восьми та другий за величиною державний університет Мадридської спільноти, в якому навчається 44 916 студентів.

Університет короля Хуана Карлоса пропонує 64 спеціальності бакалаврського рівня, 44 подвійні, 6 англійською мовою, 18 дипломів і 8 інженерних спеціальностей, а також широкий спектр офіційних магістерських (81) і докторських програм, що передбачають підготовку (34) в  галузі медичних, прикладних наук і технологій, комунікаційних наук, а також права і соціальних наук.

Madrid 3Madrid 2Madrid 1

 


Латвійський університет (Рига) 

latviya     Київський університет імені Бориса Грінченка підписав договір про співробітництво з Латвійським університетом.
Ініціатором підписання договору була кафедра реклами та зв’язків з громадськістю, а саме доцент Курбан Олександр Васильович.

Заклад вищої освіти в Ризі був заснований у 1919 році. Сьогодні в університеті представлено 13 факультетів, на яких готують спеціалістів у різних галузях наук. Це ще й один з найбільших ВНЗ країни за чисельністю студентів (щороку тут навчаються 15000 осіб). Близько 5% студентів є іноземцями. 

ВНЗ приділяє значну увагу міжнародній співпраці:

  • підписано понад 200 двосторонніх угод з університетами 50 країн світу;
  • студенти приймають участь у програмі обміну Erasmus+;
  • Латвійський Університет входить до престижних міжнародних організацій EUA (Європейська асоціація університетів), UNICA (Мережа університетів столиць Європи), BSRUN (Мережа університетів регіону Балтійського моря), UTRECHT Network та інших.

Latvia01Latvia02Latvia03

 Докладніше...


Університет Жирони (Іспанія)

Universitat de Girona    Київський університет імені Бориса Грінченка підписав договір про співробітництво з Університетом Жирони.
Ініціатором підписання договору була кафедра реклами та зв’язків з громадськістю, а саме доцент Нетреба Маргарита Миколаївна.

Іспанський вищий навчальний заклад був заснований у 1446 році та є одним з найстаріших в країні. Сьогодні Університет Жирони налічує 9 факультетів, на яких готують спеціалістів у різних галузях наук. Наш партнер активно впроваджує наукову та міжнародну діяльність. Ми щиро сподіваємося, що спільно реалізуємо чимало цікавих освітніх проектів!

Girona 1Girona 2Girona 3

  Докладніше...


Академія Яна Длугоша (Ченстохова, Польща)

 

phoca thumb m 03 01-03 mizhnar spivrobitn 03    На початку березня 2017 року було підписано договір про міжнародне співробітництво Інституту журналістики Університету Грінченка з Академією Яна Длугоша (Ченстохова, Польща). У цьому процесі активну участь взяла директор Інституту журналістики, доцент кафедри реклами і зв’язки з громадськістю Горбенко Галина Василівна

Академія імені Яна Длугоша в Ченстохові – сучасний державний вищий навчальний заклад з 40-річною історією. Академія систематично відслідковує сучасні тенденції на ринку праці та переформатовує навчальний процес відповідно до вимог сучасності, враховуючи особливості розвитку країн Західної та Східної Європи, що дозволяє навчальному закладу бути одним з найкращих науково-дидактичних центрів сучасної Польщі.

В рамках договорів про міжнародне співробітництво запланова програма академічної мобільності для студентів та викладачів.

czstochowa 1czstochowa 2czstochowa 3

 


2 1

Плани  та результати міжнародної діяльності кафедри

 

 

Сторінка 1 із 3

Факультет у соціальних мережах