Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

unnamed 57 листопада 2024 року, з нагоди Всесвітнього дня науки в ім’я миру та розвитку, на Факультеті журналістики відбувся вебінар «Випадки академічної недоброчесності публічних осіб у країнах ЄС: вибухові медійні кейси 2010-2020-х років».

unnamed 56 листопада 2024 року, з нагоди Всесвітнього дня науки в ім’я миру та розвитку, на Факультеті журналістики відбувся круглий стіл «Нові технології у практиці реклами та зв’язків із громадськістю». Учасниками цього науково-практичного заходу стали близько двох десятків науковців, викладачів, практиків реклами та PR, представники чотирьох країн, кількох українських вишів та деяких інших організацій.

latviya

9 вересня  2024 року розпочалася онлайн-програма академічної мобільності  здобувачів вищої освіти та викладачів Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка в Латвійському Університеті (м. Рига, Латвія).

25-6 вересня 2024 року в Загребському університеті відбулася І Міжнародна наукова україністична конференція пам'яті Раїси Тростинської.

Протягом двох днів у насиченій програмі конференції взяли участь понад 180 науковців з різних країн. Крім учасників з України і Хорватії, у роботі конференції брали участь науковці зі Словаччини, Австрії, Польщі, Болгарії, Німеччини, Чехії, Італії, Норвегії, Угорщини, Туреччини, Словенії, Сербії, Грузії.

EENCE 222-25 серпня 2024 року у Варшаві відбулася Експертна зустріч — черговий етап міжнародного проєкту «Протидія мові ворожнечі під час війни та політичної кризи засобами громадянської освіти». Проєкт реалізується за сприяння Мережі громадянської освіти у Східній Європі (EENCE), фінансується Федеральним міністерством закордонних справ Німеччини. 

Участь у цьому актуальному для українського суспільства проєкті бере професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка Тетяна Кузнєцова.

сертифікат РЗГ25 червня 2024 року на засіданні Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти було ухвалено рішення про акредитацію освітньої програми «Реклама і зв'язки з громадськістю».
Термін дії сертифікату про акредитацію — до 1 липня 2029 року.

Сторінка 1 із 37

Факультет у соціальних мережах