Здобувачі ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» з перших років навчання починають випробовувати себе як фахівці в різних сферах суспільного життя. Нещодавно студенти другого курсу проходили свою першу практику в різних закладах і організаціях, зокрема тих, які вже тривалий час є базами практики кафедри.
Новою базою практики для здобувачів кафедри став Київський культурний кластер «Краків». Київський культурний кластер – це нове комунальне підприємство Києва, утворене на базі колишніх кінотеатрів. На практиці це означає, що на базі кінотеатрів розпочали роботу багатофункціональні культурні центри, в складі яких – зали для показу фільмів, вистав та концертів, артгалереї, артвітальні тощо.
У квітні 2025 року здобувачі різних закладів освіти, які будуть працювати у сфері кінематографії (режисери, оператори, актори, звукорежисери, художники та ін.) зустрічались в Будинку кіно, щоб створити свою молодіжну кіноспілку та обговорити нагальні проблеми розвитку сучасного кіно.
З 31 березня 2025 року в межах реалізації програми "Erasmus+ staff mobility for teaching" викладачі Тетяна Поліщук, заступник декана Факультету журналістики з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи, та Маргарита Нетреба, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв‘язків з громадськістю, перебувають в Брюссельській школі журналістики та комунікацій (IHECS).
У березні 2025 року доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Галина Піскорська провела цикл гостьових лекцій у Королівському політехнічному університеті (RMIT, Мельбурн, Австралія), який входить до Топ 50 за QS Subject Rankings 2024 у галузі «Комунікація та медіадослідження».
У березні 2025 року доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Галина Піскорська провела цикл гостьових лекцій у Королівському політехнічному університеті (RMIT, Мельбурн, Австралія), який входить до Топ 50 за QS Subject Rankings 2024 у галузі «Комунікація та медіадослідження».