Шановні студенти та викладачі!
Запрошуємо всіх охочих на відкрите практичне заняття викладача Владислава Власова з навчальної дисципліни «Креативні комунікації» на тему «Створення візуальних концепцій для брендів: робота з креативними інструментами».
Дата: 29 квітня 2025 р.
Час: 11:15 – 12:25
Формат: онлайн
Покликання: https://meet.google.com/imv-
Запрошуємо на відкрите заняття: Воркшоп «Актуальні практики діджитал-комунікацій»
Дата: 28 квітня 2025
Час: 16:25
Формат: онлайн
Посилання: https://meet.google.com/xvi-qowc-pto
Мета: Практичне ознайомлення з мобільними форматами цифрових комунікацій
Програма:
- Вступ. Огляд змін у digital-комунікаціях
- Теоретичний блок: mobile-first, персоналізація, AI маркетинг
- Практика: створення digital-кампанії в міні-групах
- Презентації. Зворотний зв’язок. Обговорення результатів
Відкрита лекція доцента кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Маргарити Нетреби
Запрошуємо всіх бажаючих на відкриту лекцію доцента кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, кандидата наук із соціальних комунікацій Маргарити Нетреби з навчальної дисципліни «Креатив у комунікаціях» на тему «Референс 2.0: від копіювання до переосмислення в сучасному креативі».
Дата: 28 квітня 2025 р.
Час: 11.15 – 12.25
Формат: онлайн
Покликання: https://meet.google.com/sya-dxhg-pka
Відкрита лекція: "Процес створення рекламного продукту: від сегментації ринку до позиціювання"
Шановні студенти та викладачі!
Запрошуємо вас на відкриту лекцію, присвячену одному з ключових процесів сучасного бізнесу — створенню рекламного продукту.
Лекція відбудеться 22.04.2025 о 13:45 онлайн (https://meet.google.com/kgr-zbyn-qhj)
Що ви дізнаєтесь на лекції?
1.Як поділити споживачів на групи за їхніми потребами та чому це важливо.
2.Як знайти тих, хто дійсно потребує ваш продукт.
3.Як зробити ваш продукт унікальним і незабутнім для споживачів.
4.Як піраміда Маслоу та «Теорія поколінь» пояснюють мотивацію людей.
5.B2B vs B2C реклама: у чому різниця і як обрати правильний підхід.
6.Як створити повідомлення, що досягає мети.
Dear Colleagues!
We invite you to participate in the III International Scientific
and Practical Online Conference for students, postgraduate
students, young scientists and practitioners
«CREATIVE INDUSTRIES: «MODERN TRENDS»
The main areas of the conference:
- Prerequisites, trends, and prospects for the development of creative industries.
- Creativity in advertising and public relations.
- Production of creative products in journalism.
- Creative industries in crisis situations.
- Use of AI and other innovative technologies in creative industries.
- The impact of creative industries in the development of the city, region.
- Training of specialists for the production of creative products.
- The only form of the conference work: online. The web platform would be determined later.
CONFERENCE WORK SCHEDULE: May 14 2025
Conference Opening
10.15-11.15 p.m. Plenary Session
11.15-12.00 p.m. Workshops
12.00-12.30 p.m. Break
12.30-14.30 p.m. Breakout Sessions
15.00-16.00 p.m. Roundtable
WORKING LANGUAGES OF THE CONFERENCE: Ukrainian, English
To participate in the conference, it is necessary to fill out the participant application in the Google form by May 5, 2025 (the form would be provided later).
ІІІ Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів, молодих учених та практиків «КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ»
Шановні колеги!
Запрошуємо Вас взяти участь у ІІІ Міжнародній
науково-практичній конференції студентів,
аспірантів, молодих учених та практиків
«КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ»
Основні напрями роботи конференції
- Передумови, тренди та перспективи розвитку креативних індустрій.
- Креативність у рекламі та зв'язках із громадськістю.
- Виробництво креативних продуктів у журналістиці.
- Креативні індустрії в кризових ситуаціях.
- Використання ШІ та інших інноваційних технологій у креативних індустріях.
- Роль креативних індустрій у розвитку міста, регіону.
- Підготовка фахівців із виробництва креативних продуктів.
- Форма проведення: онлайн. Про вебплатформу проведення буде
повідомлено додатково.
Графік роботи конференції: 14 травня 2025 року
09:30-10:00 Приєднання учасників конференції до онлайн-платформи
10:00-10:15 Відкриття конференції
10:15-11:15 Пленарне засідання
11:15-12:00 Воркшопи
12:00-12:30 Перерва
12:30-14:30 Секційні засідання
15:00-16:00 Круглий стіл
Робочі мови конференції: українська, англійська
Для участі в конференції необхідно до 5 травня 2025 року заповнити заявку учасника у гугл-формі.
«Перший раз в PR-клас»: конкурс для школярів про креатив та комунікації
Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка запрошує школярів до участі в унікальному конкурсі «Перший раз в PR-клас». Цього року темою конкурсу є «Штучний інтелект в комунікаціях».
Мета проведення конкурсу – ознайомити школярів із базовими принципами реклами та PR, продемонструвати значення сучасних технологій, у формуванні комунікаційних стратегій. Крім того подія є каталізатором популяризації загальнолюдських цінностей та виховання естетичних творчих поглядів молоді через створення тематичних проєктів.
Конкурс проводиться у дистанційному форматі з 22 листопада до 16 грудня 2024 року.
Подання матеріалів для участі – до 16 грудня 2024 року
Робота журі – до 18 грудня 2024 року
Оголошення результатів – 19 грудня 2024 року
Умови участі
Участь у конкурсі можуть взяти школярі з усієї України, що прагнуть більше дізнатись про галузь реклами та PR. Для участі треба створити свою роботу та прикріпити її до реєстраційної форми в період з 22 листопада до 16 грудня 2024 року.
Вартість участі: безкоштовно
Для участі в конкурсі кожен охочий самостійно або в групі до 5 осіб має підготувати креатив для соціальних мереж на одну із запропонованих тем:
– «Герої нашого часу»
– «Моя рідна школа»
– «Бренд якому я довіряю»
Для створення зображень дозволяється використовувати платформи на базі штучного інтелекту але важливо повідомляти про його використання та окремо надіслати текст за яким було згенеровано зображення.
Реєстраційна форма: https://forms.gle/nqYA9bd5urBwDKxt6
Форма подачі роботи: довільна. Кожен може обрати той формат, що буде найбільш доречним для реалізації обраної теми: пост, плакат, листівка, комікс, презентація, ролик, анімація, стаття тощо.
Склад журі: До складу журі конкурсу входять провідні фахівці галузі реклами та PR, що є викладачами кафедри реклами та звʼязків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Рішення журі остаточні й перегляду не підлягають. Журі має право ділити нагороди між виконавцями, присуджувати спеціальні відзнаки, нагороджувати спеціальними дипломами учасників, які виявили високий рівень майстерності.
Нагородження: всі учасники конкурсу отримують сертифікати, а переможці – Дипломи 1, 2, 3 ступенів.
Інше: Організатори конкурсу залишають за собою право використовувати роботи конкурсантів з навчальною та рекламною метою для популяризації щорічного конкурсу «Перший раз в PR-клас».
Адреса оргкомітету:
04212, м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 13-Б,
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка,
кафедра реклами тазвʼязків з громадськістю (к. 110).
Фестиваль науки – 2024: Науковий воркшоп «Мистецтво створення ефективної стендової доповіді»
Дата: 23 травня 2024 року
Час: 11:50
Формат проведення: дистанційно (платформа Zoom).
Цільова аудиторія: студенти, аспіранти, молоді вчені.
Реєстрація: для участі у заході необхідно до 16:00 год. 22 травня зареєструватися.
Спікер: Нетреба Маргарита Миколаївна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Під час воркшопу учасники розглянуть основні аспекти мистецтва створення стендових доповідей (постерних презентацій, стендап-презентацій) та отримають практичні поради щодо створення власних стендових доповідей для наукових конференції, конгресів, форумів.
Фестиваль науки – 2024: VІ Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»
Дата: 16 травня 2024 року
Час: 11:50
Формат проведення змішаний: онлайн на платформі Google Meet + офлайн в корпусі №1 Університету Грінченка (ауд. 109, 1 поверх, вул. Левка-Лук'яненка, 13-Б).
Цільова аудиторія: студенти, магістранти, аспіранти, докторанти, молоді та досвідчені вчені, науково-педагогічні працівники, фахівці-практики.
Реєстрація: реєстрація на захід триває до 18:00 год 15 травня 2024 р. https://forms.gle/HpfLnQMKB9LaLbmK7
Модератор: Тетяна Поліщук, заступник декана Факультету журналістики з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи, старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Під час круглого столу учасникам будуть представлені і практичні кейси, і теоретичні дослідження медіапросьюмеризму як явища, що зародилося в інформаційному суспільстві та сприяє становленню покоління просьюмерів у сфері медіа.
26 квітня о 16:50 відбудеться відкрита лекція доцента кафедри реклами та звʼязків з громадськістю Кононенко Людмили Миколаївни для студентів ІІІ
курсу з дисципліни «Промоція продуктів масової культури та шоу-бізнесу». Тема лекції «Поширення кінопродукту, рекламний та PR-супровід»
Заняття проходитиме онлайн. https://meet.google.com/izh-ebtc-ujk?hs=224
26 квітня о 10:00 в ауд.123 відбудеться відкрите заняття доцента кафедри реклами та звʼязків з громадськістю Дьяченко Роксолани Вікторівни для студентів І курсу групи РЗГб-1-23-4.0д підгрупи 1 з дисципліни «Комп'ютерна графіка в рекламі та PR: Візуальна комунікація».
Відкрита зустріч з експертною групою: ID 62871 Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» другого (магістерського) рівня вищої освіти
Час: 16 квітня 2024 17:30-18:10
Підключитись до конференції:
https://us04web.zoom.us/j/76942846814?pwd=4cWQBjR8W0labMlipuCEiBXnS8s1SN.1
Ідентифікатор конференції: 769 4284 6814
Пароль: 424344
НАУКОВИЙ ГУРТОК «АГОРА»
Діє на базі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики
Розпочинає роботу з березня 2024 року
Мета: дослідити основні тренди діалогу та практично апробувати сучасний інструментарій організації та проведення форматів, побудованих на основі суперечки.
Завдання:
- Залучити здобувачів до дослідження та опанування технологій ведення публічної суперечки (організація, проведення диспутів, дискусій, полеміки, дебатів; формувати здатність критичного аналізу результатів).
- Розвивати Soft skills: критичне мислення та аналітичні навички; креативність, оригінальність та ініціативність; лідерство та соціальний вплив; навички логічної аргументації, розв’язання проблем та генерація ідей; емоційний інтелект.
Керівники:
Бєлофастова Таїсія Юріївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики;
Гуцол Ольга Іванівна, кандидат політичних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики;
Графік роботи: раз на місяць
Для того, щоб стати частиною спільноти, яка прагне до конструктивного діалогу і має бажання опанувати цей вид майстерності, потрібно зараз пройти швидку реєстрацію https://forms.gle/MzpdZPDVbPZvtTSm7