Анонси

 

Pershyi raz v PR klas 2

«Перший раз в PR-клас»: конкурс для школярів про креатив та комунікації

Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка запрошує школярів до участі в унікальному конкурсі «Перший раз в PR-клас». Цього року темою конкурсу є «Штучний інтелект в комунікаціях».

 

Мета проведення конкурсу – ознайомити школярів із базовими принципами реклами та PR, продемонструвати значення сучасних технологій, у формуванні комунікаційних стратегій. Крім того подія є каталізатором популяризації загальнолюдських цінностей та виховання естетичних творчих поглядів молоді через створення тематичних проєктів. 

Конкурс проводиться у дистанційному форматі з 22 листопада до 16 грудня 2024 року.

Подання матеріалів для участі – до 16 грудня 2024 року

Робота журі – до 18 грудня 2024 року

Оголошення результатів – 19 грудня 2024 року

Умови участі

Участь у конкурсі можуть взяти школярі з усієї України, що прагнуть більше дізнатись про галузь реклами та PR. Для участі треба створити свою роботу та прикріпити її до реєстраційної форми в період з 22 листопада до 16 грудня 2024 року.

Вартість участі: безкоштовно

Для участі в конкурсі кожен охочий самостійно або в групі до 5 осіб має підготувати креатив для соціальних мереж на одну із запропонованих тем:

– «Герої нашого часу»

– «Моя рідна школа»

– «Бренд якому я довіряю»

Для створення зображень дозволяється використовувати платформи на базі штучного інтелекту але важливо повідомляти про його використання та окремо надіслати текст за яким було згенеровано зображення.

Реєстраційна форма: https://forms.gle/nqYA9bd5urBwDKxt6 

Форма подачі роботи: довільна. Кожен може обрати той формат, що буде найбільш доречним для реалізації обраної теми: пост, плакат, листівка, комікс, презентація, ролик, анімація, стаття тощо.

Склад журі: До складу журі конкурсу входять провідні фахівці галузі реклами та PR, що є викладачами кафедри реклами та звʼязків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Рішення журі остаточні й перегляду не підлягають. Журі має право ділити нагороди між виконавцями, присуджувати спеціальні відзнаки, нагороджувати спеціальними дипломами учасників, які виявили високий рівень майстерності.

Нагородження: всі учасники конкурсу отримують сертифікати, а переможці – Дипломи 1, 2, 3 ступенів.

Інше: Організатори конкурсу залишають за собою право використовувати роботи конкурсантів з навчальною та рекламною метою для популяризації щорічного конкурсу «Перший раз в PR-клас». 

 

Адреса оргкомітету: 

04212, м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 13-Б, 

Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 

кафедра реклами тазвʼязків з громадськістю (к. 110). 


Фестиваль науки – 2024: Науковий воркшоп «Мистецтво створення ефективної стендової доповіді»

 

Дата: 23 травня 2024 року

Час: 11:50

Формат проведення: дистанційно (платформа Zoom).

Цільова аудиторія: студенти, аспіранти, молоді вчені.

Реєстрація: для участі у заході необхідно до 16:00 год. 22 травня зареєструватися.

Спікер: Нетреба Маргарита Миколаївна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

Під час воркшопу учасники розглянуть основні аспекти мистецтва створення стендових доповідей (постерних презентацій, стендап-презентацій) та отримають практичні поради  щодо створення власних стендових доповідей для наукових конференції, конгресів, форумів.


Фестиваль науки – 2024: VІ Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»

 

Дата: 16 травня 2024 року

Час: 11:50

Формат проведення змішаний: онлайн на платформі Google Meet + офлайн в корпусі №1 Університету Грінченка (ауд. 109, 1 поверх, вул. Левка-Лук'яненка, 13-Б).

Цільова аудиторія:  студенти, магістранти, аспіранти, докторанти, молоді та досвідчені вчені, науково-педагогічні працівники, фахівці-практики.

Реєстрація: реєстрація на захід триває до 18:00 год 15 травня 2024 р. https://forms.gle/HpfLnQMKB9LaLbmK7  

Модератор: Тетяна Поліщук, заступник декана Факультету журналістики з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи, старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

Під час круглого столу учасникам будуть представлені і практичні кейси, і теоретичні дослідження медіапросьюмеризму як явища, що зародилося в інформаційному суспільстві та сприяє становленню покоління просьюмерів у сфері медіа.


26 квітня о 16:50 відбудеться відкрита лекція доцента кафедри реклами та звʼязків з громадськістю Кононенко Людмили Миколаївни  для студентів ІІІ
курсу з дисципліни «Промоція продуктів масової культури та шоу-бізнесу». Тема лекції «Поширення кінопродукту, рекламний та PR-супровід»
Заняття проходитиме онлайн. https://meet.google.com/izh-ebtc-ujk?hs=224


26 квітня о 10:00 в ауд.123 відбудеться відкрите заняття доцента кафедри реклами та звʼязків з громадськістю Дьяченко Роксолани Вікторівни для студентів І курсу групи РЗГб-1-23-4.0д підгрупи 1 з дисципліни «Комп'ютерна графіка в рекламі та PR: Візуальна комунікація».

 
Тема лабораторного заняття: «Композиція та візуальні ефекти».

Відкрита зустріч з експертною групою: ID 62871 Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» другого (магістерського) рівня вищої освіти

 

Час: 16 квітня 2024 17:30-18:10

Підключитись до конференції:

https://us04web.zoom.us/j/76942846814?pwd=4cWQBjR8W0labMlipuCEiBXnS8s1SN.1

Ідентифікатор конференції: 769 4284 6814

Пароль: 424344

 


НАУКОВИЙ ГУРТОК  «АГОРА»

Діє на базі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики

Розпочинає роботу з березня 2024 року

Мета: дослідити основні тренди діалогу та практично апробувати сучасний інструментарій організації та проведення форматів, побудованих  на основі суперечки.

Завдання:

  • Залучити здобувачів до дослідження та опанування технологій ведення публічної суперечки (організація, проведення диспутів, дискусій, полеміки, дебатів; формувати здатність критичного аналізу результатів).
  • Розвивати Soft skills: критичне мислення та аналітичні навички; креативність, оригінальність та ініціативність; лідерство та соціальний вплив; навички логічної аргументації, розв’язання проблем та генерація ідей; емоційний інтелект.

Керівники:

Бєлофастова Таїсія Юріївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики;

Гуцол Ольга Іванівна, кандидат політичних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики;

Графік роботи: раз на місяць  

Для того, щоб стати частиною спільноти, яка прагне до конструктивного діалогу і має бажання опанувати цей вид майстерності, потрібно зараз пройти швидку реєстрацію  https://forms.gle/MzpdZPDVbPZvtTSm7

 

Факультет у соціальних мережах