«Перший раз в PR-клас»: конкурс для школярів про креатив та комунікації
Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка запрошує школярів до участі в унікальному конкурсі «Перший раз в PR-клас». Цього року темою конкурсу є «Штучний інтелект в комунікаціях».
Мета проведення конкурсу – ознайомити школярів із базовими принципами реклами та PR, продемонструвати значення сучасних технологій, у формуванні комунікаційних стратегій. Крім того подія є каталізатором популяризації загальнолюдських цінностей та виховання естетичних творчих поглядів молоді через створення тематичних проєктів.
Конкурс проводиться у дистанційному форматі з 22 листопада до 16 грудня 2024 року.
Подання матеріалів для участі – до 16 грудня 2024 року
Робота журі – до 18 грудня 2024 року
Оголошення результатів – 19 грудня 2024 року
Умови участі
Участь у конкурсі можуть взяти школярі з усієї України, що прагнуть більше дізнатись про галузь реклами та PR. Для участі треба створити свою роботу та прикріпити її до реєстраційної форми в період з 22 листопада до 16 грудня 2024 року.
Вартість участі: безкоштовно
Для участі в конкурсі кожен охочий самостійно або в групі до 5 осіб має підготувати креатив для соціальних мереж на одну із запропонованих тем:
– «Герої нашого часу»
– «Моя рідна школа»
– «Бренд якому я довіряю»
Для створення зображень дозволяється використовувати платформи на базі штучного інтелекту але важливо повідомляти про його використання та окремо надіслати текст за яким було згенеровано зображення.
Реєстраційна форма: https://forms.gle/nqYA9bd5urBwDKxt6
Форма подачі роботи: довільна. Кожен може обрати той формат, що буде найбільш доречним для реалізації обраної теми: пост, плакат, листівка, комікс, презентація, ролик, анімація, стаття тощо.
Склад журі: До складу журі конкурсу входять провідні фахівці галузі реклами та PR, що є викладачами кафедри реклами та звʼязків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Рішення журі остаточні й перегляду не підлягають. Журі має право ділити нагороди між виконавцями, присуджувати спеціальні відзнаки, нагороджувати спеціальними дипломами учасників, які виявили високий рівень майстерності.
Нагородження: всі учасники конкурсу отримують сертифікати, а переможці – Дипломи 1, 2, 3 ступенів.
Інше: Організатори конкурсу залишають за собою право використовувати роботи конкурсантів з навчальною та рекламною метою для популяризації щорічного конкурсу «Перший раз в PR-клас».
Адреса оргкомітету:
04212, м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 13-Б,
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка,
кафедра реклами тазвʼязків з громадськістю (к. 110).
Фестиваль науки – 2024: Науковий воркшоп «Мистецтво створення ефективної стендової доповіді»
Дата: 23 травня 2024 року
Час: 11:50
Формат проведення: дистанційно (платформа Zoom).
Цільова аудиторія: студенти, аспіранти, молоді вчені.
Реєстрація: для участі у заході необхідно до 16:00 год. 22 травня зареєструватися.
Спікер: Нетреба Маргарита Миколаївна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Під час воркшопу учасники розглянуть основні аспекти мистецтва створення стендових доповідей (постерних презентацій, стендап-презентацій) та отримають практичні поради щодо створення власних стендових доповідей для наукових конференції, конгресів, форумів.
Фестиваль науки – 2024: VІ Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»
Дата: 16 травня 2024 року
Час: 11:50
Формат проведення змішаний: онлайн на платформі Google Meet + офлайн в корпусі №1 Університету Грінченка (ауд. 109, 1 поверх, вул. Левка-Лук'яненка, 13-Б).
Цільова аудиторія: студенти, магістранти, аспіранти, докторанти, молоді та досвідчені вчені, науково-педагогічні працівники, фахівці-практики.
Реєстрація: реєстрація на захід триває до 18:00 год 15 травня 2024 р. https://forms.gle/HpfLnQMKB9LaLbmK7
Модератор: Тетяна Поліщук, заступник декана Факультету журналістики з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи, старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Під час круглого столу учасникам будуть представлені і практичні кейси, і теоретичні дослідження медіапросьюмеризму як явища, що зародилося в інформаційному суспільстві та сприяє становленню покоління просьюмерів у сфері медіа.
26 квітня о 16:50 відбудеться відкрита лекція доцента кафедри реклами та звʼязків з громадськістю Кононенко Людмили Миколаївни для студентів ІІІ
курсу з дисципліни «Промоція продуктів масової культури та шоу-бізнесу». Тема лекції «Поширення кінопродукту, рекламний та PR-супровід»
Заняття проходитиме онлайн. https://meet.google.com/izh-ebtc-ujk?hs=224
26 квітня о 10:00 в ауд.123 відбудеться відкрите заняття доцента кафедри реклами та звʼязків з громадськістю Дьяченко Роксолани Вікторівни для студентів І курсу групи РЗГб-1-23-4.0д підгрупи 1 з дисципліни «Комп'ютерна графіка в рекламі та PR: Візуальна комунікація».
Відкрита зустріч з експертною групою: ID 62871 Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» другого (магістерського) рівня вищої освіти
Час: 16 квітня 2024 17:30-18:10
Підключитись до конференції:
https://us04web.zoom.us/j/76942846814?pwd=4cWQBjR8W0labMlipuCEiBXnS8s1SN.1
Ідентифікатор конференції: 769 4284 6814
Пароль: 424344
НАУКОВИЙ ГУРТОК «АГОРА»
Діє на базі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики
Розпочинає роботу з березня 2024 року
Мета: дослідити основні тренди діалогу та практично апробувати сучасний інструментарій організації та проведення форматів, побудованих на основі суперечки.
Завдання:
- Залучити здобувачів до дослідження та опанування технологій ведення публічної суперечки (організація, проведення диспутів, дискусій, полеміки, дебатів; формувати здатність критичного аналізу результатів).
- Розвивати Soft skills: критичне мислення та аналітичні навички; креативність, оригінальність та ініціативність; лідерство та соціальний вплив; навички логічної аргументації, розв’язання проблем та генерація ідей; емоційний інтелект.
Керівники:
Бєлофастова Таїсія Юріївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики;
Гуцол Ольга Іванівна, кандидат політичних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики;
Графік роботи: раз на місяць
Для того, щоб стати частиною спільноти, яка прагне до конструктивного діалогу і має бажання опанувати цей вид майстерності, потрібно зараз пройти швидку реєстрацію https://forms.gle/MzpdZPDVbPZvtTSm7