Фестиваль науки – 2024: Науковий воркшоп «Мистецтво створення ефективної стендової доповіді»
Дата: 23 травня 2024 року
Час: 11:50
Формат проведення: дистанційно (платформа Zoom).
Цільова аудиторія: студенти, аспіранти, молоді вчені.
Реєстрація: для участі у заході необхідно до 16:00 год. 22 травня зареєструватися.
Спікер: Нетреба Маргарита Миколаївна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Під час воркшопу учасники розглянуть основні аспекти мистецтва створення стендових доповідей (постерних презентацій, стендап-презентацій) та отримають практичні поради щодо створення власних стендових доповідей для наукових конференції, конгресів, форумів.
Фестиваль науки – 2024: VІ Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»
Дата: 16 травня 2024 року
Час: 11:50
Формат проведення змішаний: онлайн на платформі Google Meet + офлайн в корпусі №1 Університету Грінченка (ауд. 109, 1 поверх, вул. Левка-Лук'яненка, 13-Б).
Цільова аудиторія: студенти, магістранти, аспіранти, докторанти, молоді та досвідчені вчені, науково-педагогічні працівники, фахівці-практики.
Реєстрація: реєстрація на захід триває до 18:00 год 15 травня 2024 р. https://forms.gle/HpfLnQMKB9LaLbmK7
Модератор: Тетяна Поліщук, заступник декана Факультету журналістики з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи, старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Під час круглого столу учасникам будуть представлені і практичні кейси, і теоретичні дослідження медіапросьюмеризму як явища, що зародилося в інформаційному суспільстві та сприяє становленню покоління просьюмерів у сфері медіа.
26 квітня о 16:50 відбудеться відкрита лекція доцента кафедри реклами та звʼязків з громадськістю Кононенко Людмили Миколаївни для студентів ІІІ
курсу з дисципліни «Промоція продуктів масової культури та шоу-бізнесу». Тема лекції «Поширення кінопродукту, рекламний та PR-супровід»
Заняття проходитиме онлайн. https://meet.google.com/izh-ebtc-ujk?hs=224
26 квітня о 10:00 в ауд.123 відбудеться відкрите заняття доцента кафедри реклами та звʼязків з громадськістю Дьяченко Роксолани Вікторівни для студентів І курсу групи РЗГб-1-23-4.0д підгрупи 1 з дисципліни «Комп'ютерна графіка в рекламі та PR: Візуальна комунікація».
Відкрита зустріч з експертною групою: ID 62871 Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» другого (магістерського) рівня вищої освіти
Час: 16 квітня 2024 17:30-18:10
Підключитись до конференції:
https://us04web.zoom.us/j/76942846814?pwd=4cWQBjR8W0labMlipuCEiBXnS8s1SN.1
Ідентифікатор конференції: 769 4284 6814
Пароль: 424344
НАУКОВИЙ ГУРТОК «АГОРА»
Діє на базі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики
Розпочинає роботу з березня 2024 року
Мета: дослідити основні тренди діалогу та практично апробувати сучасний інструментарій організації та проведення форматів, побудованих на основі суперечки.
Завдання:
- Залучити здобувачів до дослідження та опанування технологій ведення публічної суперечки (організація, проведення диспутів, дискусій, полеміки, дебатів; формувати здатність критичного аналізу результатів).
- Розвивати Soft skills: критичне мислення та аналітичні навички; креативність, оригінальність та ініціативність; лідерство та соціальний вплив; навички логічної аргументації, розв’язання проблем та генерація ідей; емоційний інтелект.
Керівники:
Бєлофастова Таїсія Юріївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики;
Гуцол Ольга Іванівна, кандидат політичних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики;
Графік роботи: раз на місяць
Для того, щоб стати частиною спільноти, яка прагне до конструктивного діалогу і має бажання опанувати цей вид майстерності, потрібно зараз пройти швидку реєстрацію https://forms.gle/MzpdZPDVbPZvtTSm7