Видання кафедри

Історія туризму 2023 обкладинка фінАвтори: Устименко Л.М., Афанасьєв І.Ю. Історія туризму : навчальний посібник / 4-те видання. Київ : Алерта, 2023. 

У 4-му, переробленому та доповненому, виданні навчального посібника «Історія туризму» розповідається про появу, поширення туризму в багатьох регіонах планети, включно з формуванням українського бізнесу й політики в туристичній галузі.

Охарактеризовано, проілюстровано головні етапи розвитку міжнародного та українського туризму, розглянуто особистий внесок сотень видатних осіб, які сприяли становленню, вдосконаленню сфери гостинності, транспортної інфраструктури, туристичної справи. Багато уваги приділено ресурсам, методам, прийомам, які використовувалися для промоції подорожей, туристичних послуг у різних країнах, обставинах, із різними технологіями.  

 

Завантажити

 

03.02.2023 09.35.57 RECАвтори: Бровко О.О., Курбан О.В., Лісневська А.Л., Бондарева О.Є., Фруктова Я.С., Данильян О.Г., Дзьобань О.П., Калиновський Ю.Ю., Колодюк М.А., Король В.Г., Кротюк В.А., Марутян Р.Р., Панфілов О.Ю., Поліщук О.Л., Юркова О.А.

У монографії розглянуто питання інформаційно-комунікаційної безпеки в українському медійному просторі. Результатом дослідження кола визначених проблем стали авторські розвідки, вміщені у двох розділах видання: «Теоретико-методологічні аспекти сучасних безпекових технологій» та «Прикладні аспекти сучасної безпекової політики». Предмет досліджень становить інформаційна політика в українських медіа, розвиток освітнього процесу за відповідним профілем і стан державних управлінських комунікаційних процесів. Метою видання є створення навчально-методичного підґрунтя для забезпечення розвитку освітніх, управлінських та комунікаційних процесів відповідних інституцій в Україні.

 

Завантажити

 

01.02.2023 14.11.55 REC

У практичному посібнику викладено теоретичний матеріал та прикладні завдання до блоку дисциплін "Технології виробництва та розміщення рекламного продукту: Технології виробництва радіореклами, Технології виробництва телереклами" для студентів 2 курсу освітньої програми 061.00.02 "Реклама і зв'язки з громадськістю" Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка з метою формування у них знань про рекламний продукт, обов’язки фахівця у виробничому процесі радіореклами та телереклами, здобуття практичних навичок виробництва та розміщення реклами на радіомовленні і телебаченні. Зокрема, розглянуто базову термінологію, особливості та етапи продукування реклами на радіомовленні та телебаченні; запропоновано лабораторні роботи (відповідно до навчального плану та робочих програм), що відповідають практико-орієнтованим цілям підготовки фахівця з реклами і зв'язків громадськістю.

 

 Завантажити

Факультет у соціальних мережах