Теорія медіа та суспільства : навчальний посібник
Автор: Зражевська Ніна Іванівна
Рік: 2022
Для студентів, викладачів, науковців, які цікавляться теоріями медіа та суспільства в контексті масової культури, теорії комунікації, соціології масових комунікацій.
ISBN 978-617-658-029-4
Інтернет-журналістика: Комунікативні маркери: Навчально-методичний посібник
Автори: Досенко Анжеліка Костянтинівна, Погребняк Інга Василівна
- Рік: 2020
Навчально-методичний посібник призначений для студентів, які навчаються за спеціальністю «Журналістика». Подано загальні відомості про інтернет- журналістику, основні поняття комунікативних маркерів та класифікацій соціально-комунікаційних одиниць. Описано комунікацію в інтернеті загалом, а саме у блогосфері, соціальних мережах та у сфері функціонування аматорських медіа.
ISBN 978-611-01-1723-4
Масові комунікації : Навчальний посібник
Автор: Терещук Віталій Іванович
Рік: 2017
Для студентів, що опановують фах інформаційної аналітики. Також може становити інтерес для студентів, аспірантів та фахівців, що працюють у сфері соціальних комунікацій, та інших галузей, в яких приділяється увага вивченню масовокомунікаційних процесів.
Аналітичні жанри журналістики: тексти лекцій
Автор: Карась Максим Анатолійович
Рік: 2017
Історія зарубіжної журналістики ХХ століття. Конспект лекцій
Автор: Карась Максим Анатолійович
Рік: 2015
Посібник призначений для студентів, що навчаються за спеціальністю «Журналістика». У ньому стисло і сконденсовано викладено основний програмний матріал відповідного розділу (модуля) дисципліни «Історія зарубіжної журналістики».
Комунікаційні технології: лекції
Автор: Зражевська Ніна Іванівна
Рік: 2010
Комунікаційні технології — дисципліна, що вивчає різні техніки впливу на аудиторію, починаючи з організації комунікативного простору, створення візуальних образів, міфів і закінчуючи політичними, кризовими технологіями, івенто-менеджментом, а також технологіями конструювання реальності, медіації, ведення інформаційних війн.
Курс лекцій призначений для студентів і магістрантів напрямку соціальні комунікації, а також для всіх, хто цікавиться комунікаційними технологіями.
ISBN 978-966-493-104-2
Основи теорії мовної комунікації: навчальний посібник
Автори: Семенюк Олег Анатолійович, Паращук Валентина Юліївна
Рік: 2010
Мовна комунікація є складною інформаційно-знаковою системою, у якій взаємодіють індивідуальні, національні, інтернаціональні мовні компоненти. Функціонування цієї системи має історичну і соціально-культурну зумовленість. У центрі її — людина, що творить мовлення як цілеспрямовану дію. Уміння спілкуватися є винятково важливою людською компетенцією, однією з передумов досягнення успіху в будь-якій справі. Розвинена мовна особистість знає й ефективно використовує лінгвістичні, соціолінгвістичні, прагматичні аспекти комунікації, правила комунікативної поведінки в різних ситуаціях.
Виробленню належної мовної культури покликаний сприяти матеріал пропонованого навчального посібника, адресованого передусім студентам вищих навчальних закладів. Корисний він буде вчителям-філологам, журналістам, фахівцям із реклами і паблік рілейшнз, усім, для кого ефективне спілкування є засобом досягнення особистісної та ділової мети.
ISBN 978-966-580-328-7
Інформація на сайті видавництва
Словник термінів з соціальної психології для журналістів
Автор: Зражевська Ніна Іванівна
Рік: 2010
Словник призначено для журналістів, видавців, спеціалізацію галузі соціальної комунікації, а також усіх, хто цікавиться проблемами соціальної психології.
ISBN 978-966-493-313-8
Теорія інформації: комунікативний аспект: Методичні рекомендації до спецкурсу
Автор: Зражевська Ніна Іванівна
Рік: 2008
Спецкурс призначений для ознайомлення студентів з основними підходами до соціокультурної дійсності в аспекті теорії інформації.
Теоретичні й методологічні аспекти зіставляються й доповнюються відповідними положеннями традиційних фахових наук: соціології, теорії журналістики, теорії видавничої справи, теорії масової комунікації, психології та ін. Спецкурс побудовано переважно на класичних працях відповідних наук, вивчення яких сприятиме підвищенню культурно-освітнього рівня студентів. Водночас до переліку програмних творів включено низку спеціальних теоретичних праць, розрахованих на високий фаховий рівень. Вивчення спецкурсу сприятиме підвищенню знань студентів та розвитку аналітичного, організаційного рівнів фахівців у галузях видавничої справи, ЗМІ, реклами та PR.
ISBN 978-966-493-081-6
Масова комунікація і культура: Лекції
Автор: Зражевська Ніна Іванівна
Рік: 2006
Книжка дозволяє розширити і поглибити знання, отриманні на заняттях з таких курсів, як «Теорія інформації», «Теорія масової комунікації», «Психологія мас», «Соціологія громадської думки» і орієнтована на студентів і аспірантів, що вивчають журналістику у зв’язку з політологією, культурологією, психологією.
ISBN 966-8756-62-2