Шановні випускники!
Просимо вас взяти участь в опитуванні (наразі форма закрита) випускників освітньої програми (ОП) «Видавнича справа та редагування».
Нам важливо знати, як склалося ваше професійне життя, які компетенції знадобилися вам для побудови кар’єри і досягнення успіху.
Враховуючи ваш досвід навчання за ОП «Видавнича справа та редагування» та ваше працевлаштування, порадьте, будь ласка, як нам надалі покращити освітню програму. Можливо, саме ваш погляд і ваше ставлення допоможуть не лише визначити проблемні питання ОП, а й віднайти найбільш оптимальні шляхи їх вирішення, щоб підвищити якість ОП.
Ярослава Куліш
Ярослава Куліш, приватний підприємець, закінчила бакалаврат зі спеціальності «Видавнича справа та редагування» у 2020 році, продовжує навчання на магістратурі.
Навчання в найкреативнішому Інституті відкрило для мене яскравий світ івентів, а отриманий досвід організації заходів для університету допоміг реалізуватися мені як організатору подій різних напрямів та масштабів.
Протягом 2017-2020 років разом з кафедрою видавничої справи створювала Всеукраїнські фестивалі для школярів «Smart Blog» та «Book Fashion»
Навчаючись на 3 курсі працювала прес-секретарем у Київській міській державній адміністрації.
Захистила наукову роботу з теми «Фестивальна діяльність як різновид неформальної освіти студентів журналістських спеціальностей»
Відкрила власну дитячу студію естетичного виховання «Little Miss» та заснувала чотири Всеукраїнських фестивалі талантів у Києві, Львові, Запоріжжі та Херсоні.
З гордістю можу сказати, що сьогодні мій бренд «Little Miss є одним з найуспішніших проектів для творчих та амбіційних дітей нашої країни. Вихованці студії та переможці моїх проектів гідно представляють Україну на Міжнародних дитячих форумах культури та фестивалях, де отримують високі нагороди
Леся Захарчук
Леся Захарчук, контент-аналітик.
Закінчила бакалаврат та магістратуру з журналістики за освітньою програмою «Видавнича справа та редагування» в Університеті Грінченка у 2018 році.
Перша моя робота пов’язана з Університетом. Працювала лаборантом кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, згодом — у приймальні інституту. За час роботи прокачала свої хард і софт скілз, і не лише стресостійкість та багатозадачність. А ще вміння комунікувати з незнайомими людьми, вирішувати конфліктні ситуації, вивчати потреби цільової аудиторії, організовувати свою роботу та ставити чіткі завдання іншим, працювати з великими масивами інформації, а також писати ділові листи, рекламні тексти та організовувати івенти будь-якого масштабу.
У 2019 році мені запропонували працювати в КМДА, де зараз займаюсь аналітикою новин. Щодня перечитую десятки ЗМІ, знаходжу першоджерела та перевіряю інформацію: джинса, фейки, маніпуляції.
Маю досвід написання комерційних текстів: посадкові сторінки, корпоративні розсилки, ресайзи, нативні рекламні матеріали, статті для корпоративних блогів. Як автор знаю, що в сфері комунікацій потрібно завжди розвиватись. Адже сценарії поведінки споживачів швидко змінюються, з’являються нові дієві інструменти та нові популярні медіа. Але основи журналістики, навички редагування та аналіз інформації — це те, чим я послуговуюсь щодня у свої роботі. Неможливо розвиватись у професіїї без міцного бекграунду. Свій я отримала під час навчання на бакалавраті.
Найкрутіше в університеті — це нетворкінг. Адже саме тут ви знайдете однодумців, колег для майбутніх проектів та крутих друзів і наставників. А ще університет вчить знаходити потрібну інформацію та постійно вдосконалюватись.
Катерина Некрасова
Катерина Некрасова, менеджер комунікаційних кампаній.
Сьогодні я працюю над розробкою та імплементацією всеукраїнських комунікаційних кампаній та проєктів.
Серед улюблених:
- кампанія "Прямуємо разом" для Представництва Європейського Союзу в Україні
- співпраця з Посольством Німеччини в Україні
- комунікаційний супровід діяльності платформи шкільних та молодіжних медіа України Youth MediaLab (https://yml.com.ua/)
- організація тренінгів з медіаграмотності для молоді Донбасу
Понад 5 років тому на Кафедрі видавничої справи ми запускали студентські фестивалі "Book Fashion" та "Smart Blog", які вже зараз широко відомі на всю Україну. Це було так хвилююче та захоплююче.
Тепер я з командою запускаю конкурси/фестивалі/івенти/проєкти на відчутно більшу аудиторію, але завжди з трепетом у серці згадую ті часи. Бо вони мене загартували.
Відтоді я точно знаю, що неможливого немає нічого!
Навіть розробити та вийти в ефіри з кампанією про боротьбу з пандемією COVID-19 всього за 2 тижні дистанційної міжконтинентальної роботи Україна - Канада :))
Головний принцип, яким я керуюсь - більше працювати, менше говорити.
Будь ласка, вірте у власні сили та не бійтеся шукати себе!
Христина Білас
Христя Білас, графічний дизайнер.
Читати я полюбила лише у старших класах, але книга захопила мене настільки, що я вирішила її створювати. Рішення про вступ на спеціальність «Видавнича справа та редагування» було для мене дещо спонтанним, проте я жодного разу про це не пошкодувала. Впродовж 6 курсів навчання кожна дисципліна відкривала для мене нові можливості самореалізації у професії. Я зрозуміла, що видавець - це не тільки про книгу, тож з другого курсу розпочала шукати своє. Я пробувала себе у редактурі, працюючи на фрілансі. Організувала проект популяризації інклюзивної літератури та взяла участь у міжнародному форумі з книгочитання у м. Душанбе.
Я надихалась гостьовими лекціями на парах і мріяла, що колись на місці гостя з неймовірною історією успіху буду я. Після закінчення університету я почала працювати графічним дизайнером у поліграфічній компанії. Ця робота приносить мені задоволення та дає можливість навчатися новому щодня. Саме навчання в Інституті журналістики дало мені можливість знайти свій напрямок в улюбленій справі.
Анна Бровченко
Анна Бровченко, блогерка, закінчила бакалаврат «Видавнича справа та редагування» у 2019.
Ніколи не шкодувала, навчалась з задоволенням. Ще під час навчання почала працювати у мистецькому видавництві «Родовід», де проходила практику. Координувала книжкові проєкти, займалась маркетингом. Зокрема просувала в соціальних мережах ґрантовий проєкт від Українського культурного фонду. Відвідувала ярмарки в різних містах, організовувала події для Книжкового арсеналу та інших заходів.Потім працювала в ІТ сфері, зараз теж суміжна до ІТ діяльність.
Моєю дипломною роботою було створення видання про подорожі, зокрема про мої поїздки в Рим. Ця книжка себе «окупила» і навіть зараз в тому ж вигляді приносить мені додатковий заробіток. Продаю в електронному форматі в своєму блозі instagram.com/anka_brov/ в Інстаграм. Планую в майбутньому доповнити її та зробити інші тревел-видання.
До речі, багато чого про ведення Інстаграму дізналась теж на парах. Знадобився і монтаж, і маркетинг, і редакторська майстерність, і основи дизайну. Ці навички дали змогу якісно просувати свій особистий бренд і саме з блогу зараз до мене приходять клієнти на різні послуги.
Крістіна Животова
Крістіна Животова, виконавчий продюсер, закінчила бакалаврат у 2020 році.
З другого курсу почала працювати у STAND UP PRODUCTION. Почалося все з допомоги на майданчику у ролі волонтера, потім поступово з'явилися завдання створити логотип, афішу та іншу необхідні матеріали. Сьогодні я виконавчий продюсер проєкту, який обожнюю всім серцем.
Окрім стендапу за час навчання встигла попрацювати маркетинг-менеджером у двох компаніях: TRAVEL PROFESSIONAL GROUP та GRAN PRIX.
Перші професійні кроки почала з складання резюме на всіх можливих площадках пошуку роботи, вписала всі навички, що здобула на час 3 курсу, зазначила всі проєкти до яких змогла долучитись, навіть роботу на Книжковому Арсеналі, це ж теж цікавий досвід. Відповідала на цікаві мені вакансії, тоді чітко вирішила, що хочу у щось туристичне, а за тиждень вже сиділа в офісі на першій роботі за фахом.
Дуже вдячна кафедрі видавничої справи Університету Грінченка за знання та програму яка дозволяє бути універсальним медіафахівцем, адже ми мали змогу досконало опанувати фотошоп, індизайн, ілюстратор, та програми монтажу. Ці знання дуже допомагають у робочих процесах.
Дмитро Денищик
Дмитро Денищик, креативний дизайнер.
Я вступав до університету, не дуже розуміючи ким я хочу стати, але я знав, що мені однозначно подобаються читати та розглядати книжки. Вже на першому курсі, завдяки різносторонньості предметів, я виділив для себе дисципліни дизайнерського спрямування. Мені подобалась творча атмосфера, робота в командах та бажання викладачів допомогти тобі. Так і складалося відчуття, що я саме на тому місці, де мені потрібно бути. Вже на третьому курсі я знайшов першу роботу за спеціальністью. Верстав спеціалізовані медичні журнали.
Я багато працював та мав можливість навчатися, завдяки індивідуальному графіку в університеті. Після закінчення бакалаврату я вступив на магістратуру, та паралельно почав працювати у видавництві «Основи». Там я зробив близько десяти книжок, потрапив у шортліст «Найкращий Книжковий дизайн» від Книжкового Арсеналу та дуже прокачався як дизайнер.
Наразі працюю дизайнером та консультантов з верстки у креативному агентстві “Postmen” та маю мрію навчати людей своїм практичним знанням.
Я дуже вдячний своєму університету та викладачам, що вони дали мені можливість зрозуміти ким я хочу стати. Стимулювали мою творчість та креативність. Бачили в мені людину з бажанням та навичками.
Дмитро Конончук
Дмитро Конончук, приватний підприємець.
Пам’ятаю 2014 рік як зараз: мені 16 років і все, що я хотів від цього життя – це безтурботно насолоджуватись ним. Мій день був розписаний по хвилинам: школа, тренажерна зала, футбол, ввечері прогулянки з дівчатами. Не розуміючи куди мені йти далі після школи, я обрав бути редактором, просто тому, що мені подобалось читати. Прийшов я на першу пару з коректури і зрозумів, що за чудовими роздумливими рядками Селінджера стоїть рутинна і клопітлива робота редактора. А ще я зрозумів, що мій непосидючий і авантюрний гонор не дозволить мені щоденно вичитувати чужі помилки і через це, відверто кажучи, трішки зневірився. Однак пізніше почали з’являтись предмети, в яких я почав розкривати себе: графічні програми, структура бізнесу, маркетинг. Все це розширило мій кругозір та зробило мене ціннішим на ринку праці.
Після закінчення університету я одразу зрозумів, що буду тісно пов’язаний з маркетингом і одразу почав збирати команду однодумців навколо себе. Врешті-решт все це вилилось в E-commerse проект, в якому я безпосередньо виступаю маркетологом і ідейним натхненником. Щодня я використовую навички набуті в універі (вітаннячко І.В.Женченку). Однак найціннішим своїм здобутком за часів навчання я вважаю багато чудових знайомств, які досі надихають мене. Передаю тобі привіт, Грінченко, я сумую за тобою!
Єлизавета Садурська
У 2020 році Ліза закінчила бакалаврат за освітньою-програмою «Видавнича справа та редагування». Зараз продовжує навчання на магістратурі за новою освітньою програмою "Контент-продюсування цифрових медіа-проектів".
«Роки навчання в Університеті Грінченка – це роки чудових можливостей, прекрасних моментів, великих відкриттів та талановитих людей. Це те місце, де ти одразу відчуваєш шалену підтримку студентів, віру в них викладачів та бажання кожного вдосконалюватись та розвивати свій університет.
Альма-матер подарувала мені десятки шалених проєктів, якісне портфоліо, незабутній досвід із практичного застосування всіх набутих знань у різноманітних фахових кейсах. Ми часто чуємо про проблеми працевлаштування студентів по закінченню університету, але не в цьому випадку, бо це місце сповнене можливостей та пропозицій, що хоч би встигнути спробувати себе в кожній з ролей. Мені вже вдалося попрацювати як автор матеріалів, редактор книг, верстальник (у тому числі й сайтів), організатор івентів, художник-ілюстратор, графічний дизайнер (ним же працюю й сьогодні).
Як студент магістратури за новою спеціальністю маю попереду ще ширший спектр професій для свого майбутнього, і що важливо – актуальних професій із великим попитом від роботодавців. Тут лише головне – бути постійно в ритмі, постійно в розвитку, постійно поповнювати та оновлювати знання. Одним словом, бути мобільним, а саме це і є одним із основних постулатів Університету Грінченка.»