МЕДІАПРОЄКТИ ФАКУЛЬТЕТУ ЖУРНАЛІСТИКИ
У межах наукової теми «Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах» (2019–2024), зокрема реалізації міждисциплінарного дослідницького проєктому – е-словника «Лексичний мінімум медіазнавця» / «Lexical Minimum of Media Expert» (1.02.2021–1.12.2024), Інститут журналістики взяв на себе зобов’язання щодо отримання статусу спостерігача (учасника) в системі ELEXIS (Європейська лексикографічна інфраструктура – Угода про грант No 731015 – HORIZON 2020), яку представляє Інститут Йозефа Стефана (Словенія) як координатор (грантова угода триває з 1.02.2018 до 31.07.2022).
Координатор проєкту – В.Л. Іващенко, заступник директора з наукової роботи, професор кафедри видавничої справи, доктор філологічних наук, старший науковий співробітник.
Мета проєкту – розробити концепцію, теоретично обґрунтувати та створити е-словник основних понять медіазнавства в межах навчального е-ресурсу «Лексичний мінімум медіазнавця» («Lexical Minimum of Media Expert»), інтегрувати його до Європейської лексикографічної інфраструктури ELEXIS та впровадити в навчальний процес Інституту журналістики.
ПЛАН ДІЯЛЬНОСТІ МЕДІАШКОЛИ УНІВЕРСИТЕТУ ГРІНЧЕНКА (2023)
УЧАСТЬ ІНСТИТУТУ ЖУРНАЛІСТИКИ У СОЦІАЛЬНИХ ПРОЕКТАХ ВІД КМДА
Вже цілий рік кияни та гості міста отримують корисну інформацію завдяки соціальним рекламним кампаніям, що були створені в рамках Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка на замовлення Департаменту охорони здоров’я КМДА. Метою першою соціальної кампанії була потреба донести до мешканців заклик користуватися безкоштовними електронними медичними сервісами, щоб записатися до лікаря. Макети були розміщені на 20-ти білбордах та сіті- лайтах.
Наступним проектом стала приписна кампанія щодо обрання сімейного лікаря. В рамках комунікаційної кампанії були розроблені концепція та рекламні макети для білбордів, сіті-лайтів, лайт-боксів метро, інформаційні плакати та листівки для поліклінік Києва. Рекламні макети були розміщені на 20-ти носіях зовнішньої реклами, а також на декількох станціях київського метрополітену та в усіх поліклініках міста.
Третьою рекламною соціальною кампанією стала тема вакцінації. Рекламні макети були розміщені на білбордах та сіті-лайтах Києва. Старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Шиян Віктор Олександрович разом із студентами, які допомагали в розробці рекламних кампаній, отримали Подяки від Валентини Григорівни Гінгзбург – директора Департаменту охорони здоров’я КМДА.
Дякуємо за співпрацю та бажаємо натхнення, успіхів і розвитку!
«КИЇВ – ВСЕСВІТНЯ КНИЖКОВА СТОЛИЦЯ»
У 2017 році студенти-видавці ІІІ курсу Київського університету імені Бориса Грінченка в межах спеціалізації «Міжнародний видавничий бізнес» підготували практичний кейс «Київ – Всесвітня книжкова столиця». Вивчивши та проаналізувавши інформацію щодо проекту ЮНЕСКО «Всесвітня книжкова столиця», учасники студентської ініціативи представили презентаційну концепцію Києва для отримання статусу Всесвітньої книжкової столиці. Така ініціатива дала старт щорічному студентському проекту «Київ – Всесвітня книжкова столиця».
Основна мета – на основі проекту закріпити навички професійної комунікації у студентів, запропонувати студентську презентаційну модель Києва як культурного центру, розкрити глибоку історичну традицію писемності та друкарства.
Механізм реалізації - залучення студентської молоді до партнерства з книгою. Саме студентська молодь є рушійної силою проекту й основною цільовою аудиторією, яка має силу повести за собою як дітей, так і доросле населення. Участь у проекті профільного видавничого студентства дозволить підняти якість та статус київської видавничої школи та поширити популярність читання.
Статус Всесвітньої книжкової столиці - це каталізатор системних змін в українському книговиданні, підняття статусу української книги на світовий рівень.
Посилання за темою:
- Департамент суспільних комунікацій підтримає ініціативу студентів Київського університету імені Бориса Грінченка «Київ – Всесвітня книжкова столиця-2020»
- Сторінка проекту в Facebook
6 грудня 2018 року в Інституті журналістики Університету Грінченка в рамках святкування Дня університету відбулася презентація студентського проекту «Київ – Всесвітня Книжкова Столиця», який проводиться вже другий рік і встиг стати традиційним. Студенти-видавці ІІІ курсу Інституту журналістики представили свої напрацювання – інформаційно-аналітичну та креативну частини проекту. Координатор проекту доцент кафедри видавничої справи Олена Осмоловська.
GRINCHENKO MEDIACLASS
Мета: підвищення кваліфікації в галузі журналістики, вивчення досвіду журналістів-практиків.
Тривалість курсу: 7 тижнів – сім лекторів.
УВАГА! Анонс кожної наступної зустрічі з’являтиметься на сайті, у соціальних мережах, на стенді Інституту.
MEDIACLASS – це перший крок до Медіашколи Університету Грінченка.
Практична цінність: після закінчення Медіашколи учасники отримують сертифікат про закінчення серії workshops і тренінгів.
Форма реєстрації: зареєструватися на курс можна онлайн. Слідкуйте за анонсами.
Цільова аудиторія: студенти Інституту журналістики, викладачі, слухачі підготовчих курсів.
Серед фахівців були запрошені:
- Григорій Решетник (СТБ)
- Ірина Славінська («Громадське радіо»)
- Андрій Куликов («Громадське радіо»)
- Володимир Андрієвський («112 Україна»)
- Марія Єфросиніна.
BOOK FASHION
сайт проекту
«Book fashion» – щорічний Всеукраїнський фестиваль серед студентів і старшокласників (10–11 класи) на розробку та просування в Інтернеті буктрейлерів і промороликів.
Мета фестивалю – популяризація читання, привернення уваги читача до новинок книжкового ринку.
Завдання фестивалю:
- залучення студентів та старшокласників до популяризації читання;
- пошук новинок книгодруку;
- обмін досвідом з провідними ВНЗ та фахівцями в галузі реклами, видавничої справи та книгознавства.
Номінації фестивалю:
- ігровий буктрейлер (міні-фільм за книгою);
- презентаційний буктрейлер (набір слайдів);
- анімаційний буктрейлер (мультфільм за книгою).
ПЕРШИЙ РАЗ В PR-КЛАС
«Перший раз в PR-клас» – конкурс, що надає можливість молоді висловити своє ставлення до тієї чи іншої соціальної проблеми, зробити внесок у власний розвиток, розвиток Університету, розвиток нашої країни.
Мета конкурсу – познайомити школярів зі сферою соціальних комунікацій та спрямувати їх на обрання профілю подальшої діяльності (рекламісти, піарники, маркетологи, видавці та ін.), стимулювати творче самовдосконалення школярів старших класів.
Завдання конкурсу:
- поширити знання про сферу соціальних комунікацій;
- ознайомити з основами професії фахівця з реклами, зв’язків з громадськістю, видавничої справи та медіа-комунікацій;
- донести до відома старшокласників та їхніх батьків інформацію про можливість оволодіння професією фахівця із зв’язків з громадськістю, реклами, видавничої справи та медіа-комунікацій в Київському університеті імені Бориса Грінченка;
- розкрити творчий потенціал учасників конкурсу;
- виявити майбутніх лідерів вищезазначених професій;
- дослідити очікування потенційних абітурієнтів щодо процесу оволодіння спеціальностей у сфері соціальних комунікацій.
SMART BLOG
«Smart Blog» – Всеукраїнський фестиваль блогерів.
Мета фестивалю – сприяти поширенню професійних стандартів журналістики через мережу блогерів.
Завдання фестивалю:
- розвиток блогерських ініціатив;
- поширення професійних стандартів журналістики;
- заохочення соціально відповідальної журналістики.
Номінації фестивалю
Фотоблог
Відеоблог
Текстовий блог
У кожній номінації є підномінації:
- Щоденник мандрівника
- Щоденник школяра
- Щоденник студента
Спеціальна номінація:
Вірусний ролик на тему: «Професійні стандарти журналістики»
КОМУНІКАЦІЙНА БЕЗПЕКА
Міжнародна сертифікатна тренінг-програма «Комунікаційна безпека» має на меті створити комунікаційну платформу для тих, хто бажає навчитись захищати себе в умовах інформаційних війн, ефективно відбивати психологічні атаки та виявляти маніпуляцію.
Програма ініційована кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету Бориса Грінченка. Співорганізаторами програми також виступають зарубіжні виші та організації, серед яких Інститут історії Лодзького університету (Польща), Університет Вітаутаса Великого, (Литва) та Українсько-турецький культурний центр «Сяйво».
Спікери тренінгу працюють із учасниками програми за такими напрямами: маніпуляція як феномен, головні маніпулятивні пастки, основи психоемоційної регуляції, персональна стресостійкість, комунікаційні загрози в постінформаційному суспільстві, інформаційні війни на корпоративному та державному рівні, специфіка пропаганди.
Студенти мають унікальну можливість дізнатись багато нової інформації для себе від гуру сучасної комунікації.