Переможці в конкурсах наукових робіт та олімпіадах
Здобувачка освітньої програм «Реклама і зв’язки з громадськістю» Маргарита Соколовська, під науковим керівництвом доцента М.М.Нетреби, здобула в 2021 р. перемогу на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт, із галузі знань «Журналістика», отримала диплом ІІІ ступеня.
Спільні публікації здобувачів освіти та викладачів
У 2023 р. 4 здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти, ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю», оприлюднили 6 статей у наукових виданнях.
Це — здобувачі 2022–2023 рр. навчання Валерія Снопкова, Владислав Власов і Владислав Сопрун, а також першокурсник, здобувач 2023 р. навчання Михайло Рябчук.
Роботи В.Снопкової, В.Власова та В.Сопруна стали частиною розроблення наукової теми Факультету журналістики «Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсі». Крім того, внеском у процес розроблення цієї теми стала стаття магістрантки Юлії Вронської (2021 р. вступу), написана під керівництвом доцента І.Ю.Афанасьєва й опублікована в 2022 році.
Ю.Вронська долучилася до розроблення дослідницького напряму «Медіапідтримка лідерів громадської думки в Україні» І.Ю.Афанасьєва в межах наукової теми «Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсі». Зокрема, ця магістрантка дослідила зміни, що відбулися в медіаконтенті 5 найпопулярніших українських Інстаграм-блогерів із лютого по травень 2022 р. запропонувала класифікацію медіаконтенту, який ці інфлюенсери продукували під час повномасштабної війни, виявила основні відмінності між медіаконтентом кожного з цих 5 блогерів у цих аспектах. Результати дослідження технологій інфлюенс-маркетингув медійній практиці, на цьому матеріалі, відображено в науковій статті:
Вронська Ю. Вплив повномасштабної війни в лютому - травні 2022 р. на медіаконтент найвідоміших українських інстаграм-блогерів. (2022). Інтегровані комунікації. № 1(13). 42-48.
В.Власов у співавторстві з професором Л.М.Новохатьком долучився до розроблення дослідницького напряму «Професіоналізм сучасних фахівців медіа, реклами та PR: актуальні тренди» у межах колективної теми «Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах». Зокрема, цей магістрант дослідив ефективність методів просування власного бренду графічного дизайнера з порівнянням обраних медіаплатформ, розробив та реалізував комплексну стратегію просування особистого бренду.
На цю тему опубліковано дві його роботи:
Власов В. Оцінювання конкурентного потенціалу телеграм-каналу як засобу просування особистого бренду. Бренд-комунікації: проблеми та рішення. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 25 травня 2023 р. / Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Київ: ННІЖ КНУ імені Тараса Шевченка, 2023. 273 с. С. 264-268.
Новохатько, Леонід, Власов, Владислав. (2023). Технології формування особистого бренду у сфері графічного дизайну. Інтегровані комунікації. № 2 (16). 67–73.
Розробленням того ж напряму, «Професіоналізм сучасних фахівців медіа, реклами та PR: актуальні тренди», а також під керівництвом і в співавторстві з Л.М.Новохатьком, плідно займалася й магістрантка В.Снопкова. Цікавим результатом її наукового пошуку стала стаття, в якій В.Снопкова розглянула ключові тенденції та досягнення бренду українського кіно після початку повномасштабних бойових дій на території України, з лютого 2022 р.; авторка використала соціологічні дослідження, експертні оцінки, моніторинг фестивалів.
Новохатько, Леонід, Снопкова, Валерія. (2023). Ключові тенденції та досягнення бренду українського кіно після повномасштабного російського вторгнення. Інтегровані комунікації. № 2 (16). 83–88.
Технології медіабрендингу, в межах того ж основного дослідницького напряму кафедри реклами та зв’язків з громадськістю «Професіоналізм сучасних фахівців медіа, реклами та PR: актуальні тренди», були предметом зацікавлень магістрантки А.Подолян. Вона дослідила комунікативно-аксіологічні особливості сформованого в 2022 р. візуального образу популярного героя-персонажа повномасштабних бойових дій — пса Патрона. Головним результатом цих наукових пошуків А.Подолян у 2023 р. стала стаття, написана у співавторстві з професором Т.В.Кузнєцовою:
Кузнєцова Т., Подолян А. (2023). «Хто тримає цей район? – Пес Патрон!», або як візуальні образи поширюють стратегічні наративи України під час війни. Вісник Таврійського національного університету імені Вернадського. Серія «Філологія. Журналістика. Т. 34 (73), № 6. 186–193.
Участь здобувачів освіти у наукових конференціях
Результати дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю», отримані в ході роботи на семінарських, практичних заняттях, у самостійній роботі, у процесі виробничої та переддипломної практики й безпосередньої підготовки кваліфікаційної роботи проходять апробацію шляхом участі в круглих столах, наукових, науково-практичних конференціях (https://tinyurl.com/mtrz2bfn).
Понад 10 магістрантів, здобувачів цієї освітньої програми взяли участь у міжнародних наукових. науково-практичних конференціях У 2022–2023 рр., попри складні обставини воєнного стану.
Наприклад, магістранти 2022 року вступу взяли в 2023 р. участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Бренд-комунікації: проблеми і рішення» (В.Власов, В.Сопрун, А.Кравченко), Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів, молодих учених та практиків «Креативні індустрії: сучасні тренди» (С.Амдур, В.Власов, А.Кравченко, В.Снопкова, В.Сопрун).
Упродовж 2021-2023 рр. відбулися:
- 24 виступи магістрантів цієї ОП на міжнародних науково-практичних конференціях (напр.: https://cutt.ly/8wMhkPUq; https://cutt.ly/gwMhPqhj),
- 7 публікацій тез цих доповідей.
Здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» також брали в 2023 р. активну участь в наукових конференціях. В одній лише Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів, молодих учених та практиків «Креативні індустрії: сучасні тренди» 24–25 травня 2023 р. зробили доповіді близько 20 здобувачів, 1–4 курсів (https://cutt.ly/gwMhPqhj).
{slider Наукові публікації здобувачів освіти}
Упродовж 2021-2023 рр. відбулися 24 виступи здобувачів цієї ОП на міжнародних науково-практичних конференціях (напр.: https://cutt.ly/8wMhkPUq; https://cutt.ly/gwMhPqhj), вийшли 7 публікацій тез цих доповідей.
У 2023 р. 4 здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти, ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю», оприлюднили 6 статей у наукових виданнях.
Це — здобувачі 2022–2023 рр. навчання Валерія Снопкова, Владислав Власов і Владислав Сопрун, а також першокурсник, здобувач 2023 р. навчання Михайло Рябчук.
Роботи В.Снопкової, В.Власова та В.Сопруна стали частиною розроблення наукової теми Факультету журналістики «Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсі». Крім того, внеском у процес розроблення цієї теми стала стаття магістрантки Юлії Вронської (2021 р. вступу), написана під керівництвом доцента І.Ю.Афанасьєва й опублікована в 2022 році.
Ю.Вронська долучилася до розроблення дослідницького напряму «Медіапідтримка лідерів громадської думки в Україні» І.Ю.Афанасьєва в межах наукової теми «Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсі». Зокрема, ця магістрантка дослідила зміни, що відбулися в медіаконтенті 5 найпопулярніших українських Інстаграм-блогерів із лютого по травень 2022 р. запропонувала класифікацію медіаконтенту, який ці інфлюенсери продукували під час повномасштабної війни, виявила основні відмінності між медіаконтентом кожного з цих 5 блогерів у цих аспектах. Результати дослідження технологій інфлюенс-маркетингув медійній практиці, на цьому матеріалі, відображено в науковій статті:
Вронська Ю. Вплив повномасштабної війни в лютому - травні 2022 р. на медіаконтент найвідоміших українських інстаграм-блогерів. (2022). Інтегровані комунікації. № 1(13). 42-48.
В.Власов у співавторстві з професором Л.М.Новохатьком долучився до розроблення дослідницького напряму «Професіоналізм сучасних фахівців медіа, реклами та PR: актуальні тренди» у межах колективної теми «Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах». Зокрема, цей магістрант дослідив ефективність методів просування власного бренду графічного дизайнера з порівнянням обраних медіаплатформ, розробив та реалізував комплексну стратегію просування особистого бренду.
На цю тему опубліковано дві його роботи:
Власов В. Оцінювання конкурентного потенціалу телеграм-каналу як засобу просування особистого бренду. Бренд-комунікації: проблеми та рішення. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 25 травня 2023 р. / Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Київ: ННІЖ КНУ імені Тараса Шевченка, 2023. 273 с. С. 264-268.
Новохатько, Леонід, Власов, Владислав. (2023). Технології формування особистого бренду у сфері графічного дизайну. Інтегровані комунікації. № 2 (16). 67–73.
Розробленням того ж напряму, «Професіоналізм сучасних фахівців медіа, реклами та PR: актуальні тренди», а також під керівництвом і в співавторстві з Л.М.Новохатьком, плідно займалася й магістрантка В.Снопкова. Цікавим результатом її наукового пошуку стала стаття, в якій В.Снопкова розглянула ключові тенденції та досягнення бренду українського кіно після початку повномасштабних бойових дій на території України, з лютого 2022 р.; авторка використала соціологічні дослідження, експертні оцінки, моніторинг фестивалів.
Новохатько, Леонід, Снопкова, Валерія. (2023). Ключові тенденції та досягнення бренду українського кіно після повномасштабного російського вторгнення. Інтегровані комунікації. № 2 (16). 83–88.
Технології медіабрендингу, в межах того ж основного дослідницького напряму кафедри реклами та зв’язків з громадськістю «Професіоналізм сучасних фахівців медіа, реклами та PR: актуальні тренди», були предметом зацікавлень магістрантки А.Подолян. Вона дослідила комунікативно-аксіологічні особливості сформованого в 2022 р. візуального образу популярного героя-персонажа повномасштабних бойових дій — пса Патрона. Головним результатом цих наукових пошуків А.Подолян у 2023 р. стала стаття, написана у співавторстві з професором Т.В.Кузнєцовою:
Кузнєцова Т., Подолян А. (2023). «Хто тримає цей район? – Пес Патрон!», або як візуальні образи поширюють стратегічні наративи України під час війни. Вісник Таврійського національного університету імені Вернадського. Серія «Філологія. Журналістика. Т. 34 (73), № 6. 186–193.