Фестиваль науки – 2025: ІІІ Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Креативні індустрії: сучасні тренди»

Slide 16 9 3314 травня 2025 року за організації кафедри реклами та звʼязків з громадськістю Факультету журналістики успішно пройшла ІІІ Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Креативні індустрії: сучасні тренди». Захід об’єднав 93 доповідачів із понад 20 українських та іноземних організацій, а кількість учасників пленарного засідання сягнула 90 учасників.

У роботі конференції взяли участь студенти, аспіранти, викладачі, науковці, докторанти, а також фахівці з креативних індустрій – представники 14 закладів вищої освіти України та кількох освітніх і бізнес-установ, університетів із семи країн – Словенії, Іспанії, Естонії, Австралії, Польщі, Німеччини, США.

Програму заходу доповнили яскраві та змістовні доповіді провідних науковців і практиків, серед яких:

  • Анже Ереб, креативний директор рекламної агенції «McCann Ljubljana» (Словенія), доповідь «Креативність для зростання»;
  • Моніка Пунті-Брун, доктор філософії з журналістики, викладач Університету Жирони (Іспанія), доповідь «Штучний інтелект і реклама: сприйняття і практика від агенцій та університетів Бразилії та Іспанії»;
  • Ірина Кузнєцова, офіційна представниця фестивалю «Cannes Lions» в Україні, доповідь «Як креативність змінює світ»;
  • Галина Піскорська, почесний головний науковий співробітник Центру передової журналістики (Centre for Advanced Journalism) Школи культури й комунікації Університету Мельбурна (Австралія), доповідь «Міжнародний імідж України»;
  • Оксана Тодорова, президент Асоціації корпоративних медіа України, доповідь «Енергія сторителінгу. Читаємо та граємо»;
  • Анна Вершик, професор загальної лінгвістики Талліннського університету (Естонія), доповідь «Досвід перекладу сучасної української поезії естонською мовою»;
  • Валерія Снопкова, продюсер редакційних проєктів «The Kyiv Independent», доповідь «Продюсування креативних редакційних проєктів»;
  • Яна Ліпкан, незалежний фотограф (Вашингтон, США), доповідь «Visual Storytelling in Journalism: How Photos and Videos Are Replacing Text»;
  • Діана Манучарян, Науковий співробітник, Центр аналізу європейської політики (Вашингтон, США), доповідь «The Role of AI and Innovative Technologies in Shaping Creative Media Production During Times of Crisis»;
  • Дар’я Сметанко, аспірант Європейського коледжу, магістр мистецтв з європейських міждисциплінарних досліджень (Варшава, Польща), доповідь «How Journalists Use AI to Create Interactive, Personalized, and Visually Engaging Narratives»;
  • Євгенія Литвишко, аспірантка Університету Карла фон Осецького (Ольденбург, Німеччина), доповідь «Mapping the Creative Use of Language: Surzhyk and Language Biographies in Ukraine».

У форматі відеосесій було виголошено доповіді на 5-ти секціях за такими напрямами:

  • сучасні тренди та перспективи розвитку креативних індустрій;
  • креативність у рекламі та зв’язках із громадськістю;
  • виробництво креативних продуктів у журналістиці;
  • застосування штучного інтелекту та інновацій у креативному секторі;
  • роль креативних індустрій у розвитку міст і регіонів.

Особливу увагу учасників привернув практичний воркшоп на тему «Використання ШІ в креативній промоції фармацевтичного бренду» від викладача кафедри Євгена Селюха, який продемонстрував можливості сучасних технологій у комунікаційній практиці.

Конференція стала платформою для обміну досвідом, наукового аналізу кризових викликів та пошуку інноваційних рішень у сфері креативної економіки. Організатори висловлюють вдячність усім учасникам за змістовні доповіді, активну участь і професійний інтерес.

Як креатив змінює св...
Як креатив змінює світ: як минула міжнародна конференція кафедри
Як креатив змінює св...
Як креатив змінює світ: як минула міжнародна конференція кафедри
Як креатив змінює св...
Як креатив змінює світ: як минула міжнародна конференція кафедри
Як креатив змінює св...
Як креатив змінює світ: як минула міжнародна конференція кафедри
Як креатив змінює св...
Як креатив змінює світ: як минула міжнародна конференція кафедри

Програма конференції

4 ціль

 17 ціль

Факультет у соціальних мережах