Видавнича справа та редагування
Навчання за освітньою програмою «Видавнича справа та редагування» передбачає проходження студентами низки практик: навчальних, виробничих, переддипломних, а також практики з тематичної спеціалізації.Щороку перелік баз практики розширюється, а зміст програм практик оновлюється. Станом на початок 2021 р. укладено і реалізується близько 27 угод з різними базами практики: це видавництва («АДЕФ-Україна», «Баланс Бізнес Букс», «Балтія-друк», «Видавництво Старого Лева», «Видавнича група КМ-БУКС», «Видавничий центр “12”», «Жнець», «Наш формат», «Ранок», «Рідна мова», «Родовід», «Розумники», «Смолоскип», «Час майстрів», «Експрес об’ява» та іншими), державні установи (Український інститут книги), інтернет-ЗМІ («Читомо», «МЦФЕР-Україна» та інші), рекламні агентства (ТОВ «Нерухомі» тощо) та іншими. Практична підготовка студентів також проводиться у Центрах компетентностей Інституту журналістики та інших структурних підрозділах Університету.
Кафедра видавничої справи розробила наскрізну програму практики та програми кожного виду практики відповідно до змісту та завдань майбутньої професії. Реалізація практико-орієнтованого навчання передбачає, що значну частину освітнього процесу на 4 курсі навчання займають різні види практик.
Роботодавці, на чиїх базах студенти проходять практику, завжди позитивно оцінюють рівень підготовки студентів.
Графік практики 2020-2021 н.р.
Як проходять практику студенти-видавці
Завантажте презентації
Видання "Читомо" ГО НВО "Дух і літера" ТОВ "МЦФЕР-УКРАЇНА"
Видавництво "Смолоскип" "Видавництво Старого Лева" Український інститут книги
Видавництво "Родовід" Видавництво "Жнець"
Контент-продюсування цифрових медіапроєктів
Навчання за освітньою програмою «Контен-продюсування цифрових медіа-проєктів» передбачає проходження студентами виробничої та переддипломної практики.
Щороку перелік баз практики розширюється, а зміст програм практик оновлюється. Станом на початок 2021 р. укладено і реалізується близько 21 угод з різними базами практики: це видавництв («Баланс Бізнес Букс», «Видавництво Старого Лева», «Видавничий центр “12”», «Час майстрів», та іншими), інтернет-ЗМІ - «МЦФЕР-Україна», рекламні агентства (ТОВ «Нерухомі», ТОВ «Люстра») та іншими. Практична підготовка студентів також проводиться у Центрах компетентностей Інституту журналістики та інших структурних підрозділах Університету.
Кафедра видавничої справи розробила програму виробничої та передипломної практики відповідно до змісту та завдань майбутньої професії. Роботодавці, на чиїх базах студенти проходять практику, завжди позитивно оцінюють рівень підготовки студентів.
Як проходять практику студенти
Завантажте презентації