Студентський науковий гурток «АГОРА»
Мета: дослідження основних трендів діалогу та практичне апробування сучасного інструментарію організації та проведення форматів, побудованих на основі суперечки.
Завдання:
- Залучити здобувачів до дослідження та опанування технологій ведення публічної суперечки (організація, проведення диспутів, дискусій, полеміки, дебатів; формувати здатність критичного аналізу результатів);
- Розвивати Soft skills: критичне мислення та аналітичні навички; креативність, оригінальність та ініціативність; лідерство та соціальний вплив; навички логічної аргументації, розв’язання проблем та генерація ідей; емоційний інтелект.
Графік роботи: один раз на місяць.
Керівники:
- Бєлофастова Таїсія Юріївна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики;
- Гуцол Ольга Іванівна – кандидат політичних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики.
Щоб приєднатися до науково-дослідницької спільноти «АГОРА», необхідно заповнити електронну реєстраційну форму: https://forms.gle/MzpdZPDVbPZvtTSm7
Студентський науковий гурток «МЕДІА RESEARCH»
Мета: створення спільноти зацікавлених студентів, де швидкість поєднується з медіа, репутація формується через комунікацію, а все це відбувається в контексті науки.
Завдання:
- Розвивати науковий потенціал студентів через активну науково-дослідницьку діяльність у гуртку;
- Підвищувати комунікаційну компетентність студентів шляхом організації зустрічей, семінарів та тренінгів;
- Формувати наукові інтереси та навички дослідницької роботи серед учасників гуртка;
- Готувати студентів до участі в олімпіадах, наукових конференціях, круглих столах та професійних форумах;
- Заохочувати студентів до участі в наукових заходах та надавати їм можливість публічного виступу з результатами досліджень;
- Підтримувати зручну систему комунікації в Telegram для обміну ідеями та організації науково-дослідницької спільноти.
Формати діяльності гуртка:
- міні-конференція;
- мастермайнд;
- рольові ігри;
- case study;
- презентація;
- тематичний івент.
Графік роботи: один раз на місяць.
Керівники:
- Нетреба Маргарита Миколаївна – кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики;
- Ужанська Тетяна Іллівна – старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики.
Щоб приєднатися до науково-дослідницької спільноти «МЕДІА RESEARCH», необхідно заповнити електронну реєстраційну форму: