ПРОЄКТ "ВСЕСВІТНЯ КНИЖКОВА СТОЛИЦЯ"
Студенти-видавці ІІІ курсу Київського університету імені Бориса Грінченка з 2017 року щорічно представляють проєкт, над яким працюють протягом семестру в рамках курсу «Видавничий бізнес». Цей проєкт вже став традиційним та іміджевим для наших студентів і справжньою рушійною силою на шляху отриманння Києвом статусу ЮНЕСКО "Всесвітня книжкова столиця".
Довідково: 2 листопада 2001 на Генеральній конференції ЮНЕСКО була прийнята Резолюція 31с / 29 про створення проекту «Всесвітня Книжкова Столиця». Повноваження міста-переможця тривають зі Всесвітнього дня книги і авторського права (23 квітня) і до 22 квітня наступного року. Проект є іміджевим і не обумовлює грошової винагороди для переможця.
Студенти готують книжкову програму для улюбленого міста. Можливо саме цей студентський проєкт буде суттєвим кроком до участі у глобальному проекті ЮНЕСКО "Всесвітня книжкова столиця".
Департамент суспільних комунікацій КМДА підтримав ініціативу студентів Київського університету імені Бориса Грінченка.
https://dsk.kyivcity.gov.ua/news/2882.html
10 грудня 2020 року відбулася публічна презентація IV студентського проєкту "Київ Всесвітня Книжкова Столиця".
Цього разу студенти працювали над проєктом в умовах карантинних обмежень. І презентація проєкту вперше проходила не у просторій гостьовій аудиторії Київського університету імені Бориса Грінченка, а в онлайн-форматі. Студенти поставили собі на меті спробувати створити єдиний інтернет ресурс Книжкового Києва. І, власне, зробили. Подивитися тут:
https://darydvoryanets.wixsite.com/kyivbookcapital
Учасники проєкту, студенти-видавці ІІІ курсу працювали як єдина команда, усі матеріали на сайті - авторські: і тексти, і фото, і подкасти. Створена основа, на яку тепер можна нашаровувати багато цікавої та корисної інформації про Київ Книжковий. Напрацювання проєкту можна використати для створення й розвитку потужного книжкового ресурсу нашої столиці.
Гості та добрі друзі проєкту, серед яких Президент Української асоціації видавців та книгорозповсюджувачів Олександр Афонін, професорсько-викладацький склад інституту журналістики, високо оцінили якість виконання та перспективи роботи студентів.
Координатор проєкту О.Осмоловська, доцент кафедри видавничої справи.
https://www.youtube.com/channel/UC1SZyYv13Q9uKIyzFrzCFIg
https://www.facebook.com/groups/217148669054101
СТУДЕНТСЬКА РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "АКАДЕМІЯ" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Створення гуртка «Студентська редакція газети “Академія” Національної академії наук вищої освіти України» відбулося у лютому 2018 р.
Газета виходить з 2009 р.
Метою проєкту є залучення студентів до журналістської та редакційно видавничої роботи в умовах конкретного видавничого проекту; напрацювання навичок формування ідеї номера, планування редакційних процесів, координації діяльності редакції, аналітичної та кореспондентської роботи, уміння працювати в команді тощо.
Здійснено 3 випуски газети, які розміщені на сайті НАН ВО України : http://nanvou.com/category/newspaper/.
Над випусками працювали студенти кафедри видавничої справи:
Травень 2018
Брижань Ілона – кореспондент; Чернявська Єлизавета – кореспондент; Дідач Роксолана – журналіст; Заєць Наталія – редактор, коректор; Дарчук Божена – головний редактор, верстальник.
Листопад 2018
Вацура Алiна
Гузь Тарас
Давиденко Юлія
Редагування і верстка – Іван Кушпель
Квітень 2020
Головний редактор: Варич Дарина
Дизайн та верстка: Грохольська Анна
Редактор: Довгоп’ята Дарина
Кореспонденти: Авдеєнко Олексій; Каратаєв Сергій; Кошман Вікторія; Полоз Єлизавета; Якубець Марина
Готується до випуску чергове число газети: Квітень 2021
Редакція: Бенедіктова Марія; Лузан Вікторія; Люхнич Ольга, Овчар Діана; Сутула Євгеній; Тавенок Зоряна; Чорноброва Мар’яна.
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ФЕСТИВАЛЬ БЛОГЕРІВ «SMART BLOG»
Щорічний Всеукраїнський фестиваль блогерів, заснований у 2016 році, метою якого є сприяння поширенню професійних стандартів журналістики через мережу блогерів. Організаторами заходу є кафедра видавничої справи та студентський організаційний комітет. Основні завдання фестивалю:
- розвиток блоґерських ініціатив;
- поширення професійних стандартів журналістики;
- заохочення соціально відповідальної журналістики;
- розвиток фахових компетенцій у студентів-організаторів фестивалю.
Призовий фонд фестивалю за 5 років існування налічував понад 60 компаній-спонсорів, які були залучені студентами. Серед подарунків є видавнича продукція, сертифікати на навчання у блоґерській академії, сертифікати на продукцію компаній-спонсорів, сертифікати на знижки, сертифікати на послуги, кондитерські вироби, фірмові корпоративні подарунки від університету тощо.
Традиційно в рамках проекту студенти проводять квест-екскурсію для абітурієнтів, яка складається з 7 локацій, кожна з яких присвячена окремій номінації фестивальної програми: FOOD, ECO, BEAUTY, TRAVEL, HAND-MADE, BOOK, GRINCH. Команда-переможець, яка впоралася найшвидше з усіма завданнями, отримує спеціальні подарунки.
Особливістю фестивалю «Smart Blog» є гімн, над створенням якого працювали студенти та працівники центру ефірного і цифрового радіомовлення університету.
https://www.youtube.com/channel/UCa5IeVjdg5lECHjJB_pBnAQ
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ФЕСТИВАЛЬ «BOOK FASHION»
«Book fashion» – щорічний Всеукраїнський фестиваль серед студентів та школярів на розробку та просування в Інтернеті буктрейлерів і промороликів до дитячої, художньої, бізнес, «розумної» книги та ін. Фестиваль засновано у 2015 році.
Вже шість років поспіль фестиваль підвищує рівень організації, залучає нових учасників майже з усіх областей України, заходить нових партнерів та спонсорів, які забезпечують високий рівень призового фонду, що також заохочує студентів та школярів до участі. Захід супроводжувався розіграшами подарунків від партнерів, виступами артистів. Нагороджують переможців почесні гості – представники ЗМІ, громадські діячі, актори та телеведучі.
Особливістю проекту «Book Fashion» є те, що Міжнародний літературний конкурс «Коронація слова» започаткував власну номінацію на фестивалі ‒ «Буктрейлери до книг-переможців премії «Коронація слова».
https://www.youtube.com/channel/UCa5IeVjdg5lECHjJB_pBnAQ
ПРОЄКТ «ТАМ, ДЕ ВДОМА»
Мультимедійний проєкт, заснований на збірці віршів волонтерів та воїнів про любов і війну “Там, де вдома”.
До книги увійшли твори восьми сучасних молодих поетів та поеток: чотирьох чоловіків-воїнів, які виконували (або виконують зараз) бойові завдання в зоні АТО/ОСС та чотирьох жінок, які в 2014-2018 роках волонтерили і допомагали армії, чекали з війни чоловіків, підтримували та дбали про тих, хто присвятив себе служінню іншим.
Вже сьомий рік на території України ведуться бойові дії. Зі Сходу повертаються чоловіки і жінки, чиї життя розділилися на «до» та «після». Проєкт «Там, де вдома» це одночасно сповідь і терапія, що змушує замислитися та почати цінувати кожну мить мирного неба над нами. У проєкті взяли участь студентки кафедри видавничої справи Радченко Олександра, Яковенко Катерина та Леннгрен Дар'я, Катерина Ткаченко, Єлизавета Садурська, Альона Болдар, Альона Слюсаренко. Учасникам вдалося не лише стати частиною творчого процесу, а й переосмислити певні речі та відчути себе справді вдома. Проект має надихнути військових на вираження своїх емоцій у творчості, підвищити у суспільстві толерантність та взаєморозуміння, знизити рівень агресії.
Спільний проект видавництва "АССА" та Українського Культурного Фонду.
https://www.youtube.com/channel/UC0sRT0IlJTXwxs5JcRfBt1Q/about
Архів
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Майбутні видавці-третьокурсники на заняттях із дисципліни "Книжкові видання" створюють іміджеву видавничу продукцію для фірмового стилю власного умовного видавництва. У процесі вивчення курсу студенти набувають навичок роботи у графічних пакетах Adobe Photoshop і Adobe Iluustrator, а також мають нагоду виявити свою креативність і творчі здібності.
________________________________________________________________________________
Майбутні видавці-першокурсники на заняттях із дисципліни "Комп'ютерна графіка" створюють іміджеву видавничу продукцію: календарики "Я — студент Університету Грінченка".
________________________________________________________________________________