Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

Слайд112 квітня 2024 року відбулася чергова зустріч учасників студентського наукового гуртка «Media Research» під керівництвом доцента Маргарити Нетреби та старшого викладача Тетяни Ужанської.

Темою зустрічі було вивчення та розуміння особистісних архетипів. Учасники проходили тест на визначення типу особистості за методикою Маєрс-Бріґс.

photo 2024 05 18 11 20 2310 квітня 2024 у Брісбені (Австралія)  на запрошення Університету Квінсленду (The University of Queensland, UQ), який належить до найстаріших вищих навчальних закладів Австралії, була прочитана лекція «Політичний імідж та імідж-менеджмент в контексті українсько-російської війни».

photo 2024 05 15 10 16 528 квітня 2024 відбулася гостьова лекція доцента кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Галини Піскорської в Королівському політехнічному університеті (RMIT, Мельбурн, Австралія)), що входить до Топ 50 за QS Subject Rankings 2024 «Комунікація та медіадослідження».

IMG 20231014 225216 59229 березня 2024 року одержано офіційне підвердження, що наша здобувачка IV курсу Дар'я Рижова пройшла відбір на участь в Roger Hatchuel Student Academy (RHSA) в межах всесвітньовідомого, найбільш престижного фестивалю Каннах під час фестивалю Cannes Lions. 

гурток 29 0329 березня 2024 року під керівництвом доцента Маргарити Нетреби та старшого викладача Тетяни Ужанської відбулася перша зустріч членів наукового студентського гуртка «Media Research». Цей гурток об'єднав обдарованих студентів II-III курсів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю», які мають бажання розвиватися та вивчати світ реклами й піару як професіонали.

photo 2024 03 29 11 30 0422 березня 2024 р. вчена рада Факультету журналістики схвалила і рекомендувала до опублікування англомовний методичний матеріал на допомогу  здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти. Глосарій з дисципліни «Міжкультурна комунікація» англійською мовою підготувала проф. кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Тетяна Кузнєцова. Він містить повний перелік термінів, які використовуються у викладанні зазначеної дисципліни, відповідає загальноприйнятій науковій термінології і стане у пригоді всім здобувачам, особливо тим, які беруть участь в академічній мобільності, пробують свої сили в науковій роботі.

pro rezultaty opytuvannia nynishnikh zdobuvachiv ta vypusknykiv mahisterskoi prohramy0000121 березня 2024 р. відбулося засідання кафедри, на якому, зокрема, було обговорено результати анонімного анкетування наших здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми 061.00.02 «Реклама і зв’язки з громадськістю».

Учасниками цього опитування стали 64 % здобувачів, які восени 2023 р. вступили на цю магістерську програму. Вони перші, хто навчаються за новою, затвердженою в 2023 р., редакцією цієї магістерської програми. 

Факультет у соціальних мережах