16 грудня 2024 року на кафедрі реклами та звʼязків з громадськістю відбувся захист магістерських кваліфікаційних робіт.
16 грудня 2024 року на кафедрі реклами та звʼязків з громадськістю відбувся захист магістерських кваліфікаційних робіт.
11-12 грудня 2024 року доцент кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Галина Піскорська представила своє дослідження про внесок українських журналісток у висвітлення війни на міжнародному симпозіумі «Війна, наука, жінки: українські жінки-науковці як виробники знань і громадські діячі в Новій Зеландії та Австралії» в Кентерберійському університеті в м. Отаутахі Крайстчерч (Нова Зеландія).
5 грудня 2024 року відбувся вже 5-й онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2024», організаторами якого виступили Асоціація Креативних Індустрій України та Офіційне Представництво Cannes Lions International Festival of Creativity. Уже вдруге захід пройшов за підтримки Національного бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні.
З 27 по 30 листопада 2024 року доцент кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Галина Піскорська виступила з доповіддю на щорічній конференції Асоціації журналістської освіти та досліджень Австралії (JERAA), що відбулася в Університеті Мельбурна.
20 листопада 2024 року першокурсники освітньої прогарми «Реклама і зв’язки з громадськістю» мали нагоду поспілкуватися з двома визначними гостями – доктором історичних наук, професором, Заслуженим працівником культури України Феліксом Львовичем Левітасом та кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри історичної та громадянської освіти Університету Грінченка Олександром Феодосійовичем Труханом.
7 листопада 2024 року, з нагоди Всесвітнього дня науки в ім’я миру та розвитку, на Факультеті журналістики відбувся вебінар «Випадки академічної недоброчесності публічних осіб у країнах ЄС: вибухові медійні кейси 2010-2020-х років».
6 листопада 2024 року, з нагоди Всесвітнього дня науки в ім’я миру та розвитку, на Факультеті журналістики відбувся круглий стіл «Нові технології у практиці реклами та зв’язків із громадськістю». Учасниками цього науково-практичного заходу стали близько двох десятків науковців, викладачів, практиків реклами та PR, представники чотирьох країн, кількох українських вишів та деяких інших організацій.