Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю

МОДЕЛЬ ТА ПРОГРАМИ ПРАКТИКИ

2 1

 

 piktograma БАЗИ ПРАКТИК

Робочі програми навчальних дисциплін / Програми практики в Реєстрі Університету

 
Партнери кафедри

 

Лого КМДА Лого КОДА 1  Лого УЦКД 1Лого Міжнародна школа рівних можливостей 2 1Лого АКМУ 1 Лого Золоті ворота Лого Всесвітня федерація волейболу

  

 

 

  

         

    

 

Основні пріоритети наукової роботи
професорсько-викладацького складу кафедри

  • Проведення наукових, науково-практичних досліджень, написання наукових статей за їх результатами
  • Проведення наукових, науково-практичних заходів
  • Участь у роботі всеукраїнських і міжнародних наукових і практичних конференцій, семінарів, круглих столів, у діяльності наукових товариств, асоціацій теоретиків і практиків реклами та зв’язків з громадськістю
  • Залучення здобувачів вищої освіти до наукової роботи
  • Пошук джерел фінансування вищеназваних видів діяльності

 

2 1

Видання кафедри

 

Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ міжнародної науково-практичної онлайн конференції студентів, аспірантів, молодих учених та практиків – «Креативні індустрії: сучасні тренди»Обкладинка

У збірнику подано теоретичні, методичні та практичні дослідження студентів, аспірантів, викладачів, науковців, докторантів, а також фахівці з креативних індустрій з актуальних питань:

Передумови, тренди та перспективи розвитку креативних індустрій;
Креативність у рекламі та зв’язках із громадськістю;
Виробництво креативних продуктів у журналістиці;
Використання ШІ та інших інноваційних технологій у креативних індустріях;
Роль креативних індустрій у розвитку міста, регіону.

 

Ознайомитися з матеріалами збірника можна за посиланням:

 

Переглянути 

 

 


 

Автор: Вернигора Світлана Миколаївна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент

      У практичному посібнику викладено теоретичний матеріал та прикладні завдання до блоку дисциплін "Технології виробництва та розміщення рекламного продукту: Технології виробництва радіореклами, Технології виробництва телереклами" для студентів 2 курсу освітньої програми 061.00.02 "Реклама і зв'язки з громадськістю" Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка з метою формування у них знань про рекламний продукт, обов’язки фахівця у виробничому процесі радіореклами та телереклами, здобуття практичних навичок виробництва та розміщення реклами на радіомовленні і телебаченні. Зокрема, розглянуто базову термінологію, особливості та етапи продукування реклами на радіомовленні та телебаченні; запропоновано лабораторні роботи (відповідно до навчального плану та робочих програм), що відповідають практико-орієнтованим цілям підготовки фахівця з реклами і зв'язків громадськістю.

Вітаємо колегу!

PageBookVenigora

 

 

 

Видання попередніх років

Vidanya afansiev history pr Vidanya kurban inform war Vidanya kurban pr Vidanya Piskorska role marketing Vidanya kurban model PR Vidanya novohatko nimcy Vidanya novohatko shevchenko Vidanya soc com Vidanya kurban neyro Vidanya soc com Vidanya Novohatko Cultura Vidanya abetka Vidanya Piskorska Ukr Pol Vidanya Piskorska sila Vidanya Piskorska inform bezp

 

 

2 1Плани та результати наукової діяльності кафедри

 
2 1

Методичні рекомендації
до виконання кваліфікаційних робіт

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ БАКАЛАВРСЬКОЇ РОБОТИ
Спеціальність: 061 Журналістика;
Освітня програма: Реклама і зв’язки з громадськістю.


 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ (МАГІСТЕРСЬКОЇ) РОБОТИ
Спеціальність: 061 Журналістика;
Освітньо-професійна програма: Реклама і зв’язки з громадськістю. 
Теми кваліфікаційних магістерських робіт здобувачів (другого) магістерського рівня ОПП «Реклама і зв’язки з громадськістю»

 


2 1

ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМАlogo np 
061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю першого
(бакалаврського) рівня вищої освіти

Зміни до освітньо-професійної програми 061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю першого (бакалаврського) рівня (нова редакція 2021 року)

061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю першого (бакалаврського) рівня (зі змінами 2024 р.)

1.C7.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (2025 р.)

061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю другого (магістерського) рівня вищої освіти (редакція 2023)

061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю другого (магістерського) рівня вищої освіти

061.00.02 Освітня програма другого (магістерського рівня) зі змінами

061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю другого (магістерського рівня) вищої освіти (підготовка іноземних громадян)

2.С7.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю другого (магістерського) рівня вищої освіти (2025 р.)


logo op

НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю першого
(бакалаврського) рівня вищої освіти

061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю першого
(бакалаврського) рівня вищої освіти (нова редакція 2021 р.)

061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю першого

(бакалаврського) рівня (зі змінами 2024 р.)

1.С7.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (2025 р.)

061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю другого
(магістерського) рівня вищої освіти редакція 2023)

061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю другого
(магістерського) рівня вищої освіти

061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю другого
(магістерського) рівня вищої освіти зі змінами

061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю другого
(магістерського) рівня вищої освіти (підготовка іноземних громадян) 

2.С7.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю другого (магістерського) рівня вищої освіти (2025 р.) 


 

2 1

РОБОЧІ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН КАФЕДРИ:

РВО Бакалавр:

Програми навчальних дисциплін розміщуються на сайті Реєстру Університету


РВО Магістр:

Навчально-методична робота

ПОЛОЖЕННЯ ПРО КАФЕДРУ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ (ФАКУЛЬТЕТУ)

 

Кафедра реклами та зв'язків з громадскістю

 

2 1

 

Кафедру реклами та звʼязків з громадськістю було відкрито у 2012 році, задовго до створення Інституту журналістики. До 2016 року її очолювала кандидат педагогічних наук, доцент Галина Василівна Горбенко.

 

За спільної ініціативи ректора Київського університету імені Бориса Грінченка Віктора Олександровича Огневʼюка та Галини Василівни було створено Інститут журналістики до складу якого увійшла й кафедра реклами та звʼязків з громадськістю. З того часу очолює її Леонід Михайлович Новохатько.

 


2 1

Професорсько-викладацький склад кафедри

 

У складі кафедри 25 працівників, з них:

  • 3 професори,
  • 12 доцентів,
  • 6 старших викладачів,
  • 4 викладачів. 

 

2 1

Портфоліо наших здобувачів та випускників

 

2 1

Видання кафедри 

            BookVenigoraVidanya piskorska inform bezpVidanya piskorska silaVidanya piskorska ukr pol

                         Vidanya novohatko ukr kulturaVidanya abetkaVidanya kurban neyroVidanya soc com

                        Vidanya novohatko ukr kulturaVidanya piskorska bezpecnVidanya novohatko nimcyVidanya kurban model PR

                        Vidanya piskorska role marketingVidanya kurban prVidanya kurban inform warVidanya afansiev history pr

 

2 1

 

Нові видання 

Обкладинка 1

 2 1

Партнери

 рartners01

 

Видання кафедри

Сторінка 3 із 3

Факультет у соціальних мережах