МОДЕЛЬ ТА ПРОГРАМИ ПРАКТИКИ

Робочі програми навчальних дисциплін / Програми практики в Реєстрі Університету


Робочі програми навчальних дисциплін / Програми практики в Реєстрі Університету


Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ міжнародної науково-практичної онлайн конференції студентів, аспірантів, молодих учених та практиків – «Креативні індустрії: сучасні тренди»
У збірнику подано теоретичні, методичні та практичні дослідження студентів, аспірантів, викладачів, науковців, докторантів, а також фахівці з креативних індустрій з актуальних питань:
Передумови, тренди та перспективи розвитку креативних індустрій;
Креативність у рекламі та зв’язках із громадськістю;
Виробництво креативних продуктів у журналістиці;
Використання ШІ та інших інноваційних технологій у креативних індустріях;
Роль креативних індустрій у розвитку міста, регіону.
Ознайомитися з матеріалами збірника можна за посиланням:
|
Автор: Вернигора Світлана Миколаївна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент У практичному посібнику викладено теоретичний матеріал та прикладні завдання до блоку дисциплін "Технології виробництва та розміщення рекламного продукту: Технології виробництва радіореклами, Технології виробництва телереклами" для студентів 2 курсу освітньої програми 061.00.02 "Реклама і зв'язки з громадськістю" Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка з метою формування у них знань про рекламний продукт, обов’язки фахівця у виробничому процесі радіореклами та телереклами, здобуття практичних навичок виробництва та розміщення реклами на радіомовленні і телебаченні. Зокрема, розглянуто базову термінологію, особливості та етапи продукування реклами на радіомовленні та телебаченні; запропоновано лабораторні роботи (відповідно до навчального плану та робочих програм), що відповідають практико-орієнтованим цілям підготовки фахівця з реклами і зв'язків громадськістю. Вітаємо колегу! |
![]() |

Плани та результати наукової діяльності кафедри 
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ БАКАЛАВРСЬКОЇ РОБОТИ
Спеціальність: 061 Журналістика;
Освітня програма: Реклама і зв’язки з громадськістю.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ (МАГІСТЕРСЬКОЇ) РОБОТИ
Спеціальність: 061 Журналістика;
Освітньо-професійна програма: Реклама і зв’язки з громадськістю.
Теми кваліфікаційних магістерських робіт здобувачів (другого) магістерського рівня ОПП «Реклама і зв’язки з громадськістю»

ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА
061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю першого
(бакалаврського) рівня вищої освіти
Зміни до освітньо-професійної програми 061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю першого (бакалаврського) рівня (нова редакція 2021 року)
061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю першого (бакалаврського) рівня (зі змінами 2024 р.)
1.C7.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (2025 р.)
061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю другого (магістерського) рівня вищої освіти
061.00.02 Освітня програма другого (магістерського рівня) зі змінами
2.С7.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю другого (магістерського) рівня вищої освіти (2025 р.)

НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю першого
(бакалаврського) рівня вищої освіти
061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю першого
(бакалаврського) рівня (зі змінами 2024 р.)
1.С7.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (2025 р.)
061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю другого
(магістерського) рівня вищої освіти редакція 2023)
061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю другого
(магістерського) рівня вищої освіти
061.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю другого
(магістерського) рівня вищої освіти зі змінами
2.С7.00.02 Реклама і зв'язки з громадськістю другого (магістерського) рівня вищої освіти (2025 р.)

РВО Бакалавр:
Програми навчальних дисциплін розміщуються на сайті Реєстру Університету
Кафедра реклами та зв'язків з громадскістю

Кафедру реклами та звʼязків з громадськістю було відкрито у 2012 році, задовго до створення Інституту журналістики. До 2016 року її очолювала кандидат педагогічних наук, доцент Галина Василівна Горбенко.
За спільної ініціативи ректора Київського університету імені Бориса Грінченка Віктора Олександровича Огневʼюка та Галини Василівни було створено Інститут журналістики до складу якого увійшла й кафедра реклами та звʼязків з громадськістю. З того часу очолює її Леонід Михайлович Новохатько.

У складі кафедри 25 працівників, з них:
![]()


















Нові видання


