Студентська ініціатива
Студентська ініціатива


Кармелюк Ірина Миколаївна,
керівник пресслужби Апарату Верховної Ради України, заслужений журналіст України.
Із 2015 року обіймає посаду керівника пресслужби Апарату Верховної Ради України.
До того, із 2002 по 2015 роки працювала на посаді заступника керівника пресслужби Апарату Верховної Ради України. Очолювала пресцентр Національного інформаційного агентства «Укрінформ».
Вісім років працювала PR-менеджером, помічником–консультантом народного депутата України, тричі очолювала виборчий процес на мажоритарному окрузі (дві перемоги), брала участь в інших виборчих перегонах.
У 2001 роцi закінчила Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка за спеціальністю "Міжнародна інформація" (магістр міжнародної інформації).
Викладала в Київському національному університеті культури і мистецтв курси PR-технологій, «Сучасна пресслужба» тощо.
Автор статей на економічну, політичну тематику у вітчизняних ЗМІ, вела щотижневу тематичну передачу на радіо «Рокс» у прямому ефірі з Вадимом Карасевим.
Має численні нагороди, відзначена Почесною грамотою Верховної Ради України.
Член Національної спілки журналістів України з 1996 року.

Кузнєцов Костянтин Костянтинович,
голова правління ГО «Асоціація креативних індустрій України», креативний продюсер із великим досвідом в сфері маркетингу та відеовиробництва.
Працює у галузі з 2008 року. Має досвід роботи на ринку Північної Америки в галузі маркетингових комунікацій.
Надавав стратегічне консультування та розробляв медіа-планування, керував рекламними і виробничими послугами для понад 50 українських та міжнародних брендів. Співорганізатор заходів для Міністерства культури та інформаційної політики, а також автор відеопродукції для Міністерства охорони здоров’я.
Представник Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions в Україні, виконавчий продюсер Форуму Креативних Індустрій та Днів Креативності в Україні (2019-2020). Експерт, Український культурний фонд (2019-2020).


Харченко Олександр Олександрович,
генеральний директор Українського національного інформаційного агентства «Укрінформ», заслужений журналіст України.
1983 року закінчив факультет журналістики Київського державного університету імені Тараса Шевченка. Свій журналістський шлях розпочав як кореспондент газети «Молода гвардія» (1977-1978 рр.). Із 1983 по 1990 роки працював там кореспондентом, був завідувачем відділу.
У 1990-1993 рр. обіймав посаду редактора відділу, відповідального секретаря журналу «Ранок». Був завідувачем економічної редакції (1993-1996), а згодом заступником головного редактора (1996-1997) газети «День». У 1997 році був редактором журналу «Мир денег», у 1997-1998 рр. – заступник головного редактора газети «Всеукраинские Ведомости».
Обіймав посади завідуючого економічної редакції інформаційної агенції «УНІАН» (1993-1996), головного редактора «УНІАН» (із 1999 р.). Із 2014 р. – генеральний директор Українського національного інформаційного агентства «Укрінформ».
Член Національної спілки журналістів України. Із 2017 року – член правління Національної спілки журналістів України.
Спеціалізується на економічній тематиці. Володіє англійською мовою.

Вже традиційно кожної осені Одеса збирає найкреативнішу та найактивнішу молодь на Міжнародний фестиваль соціальної реклами "Інший погляд", який цього року відбувся 16-18 листопада. Головна мета фестивалю - розповісти про соціальні проблеми молоді з позицій самої молоді, а також відшукати нестандартні, оригінальні ідеї для їх вирішення.
У конкурсній програмі Фестивалю вже вп'яте взяли участь і наші студенти. Цьогоріч Університет Грінченка представляла велика команда - 26 студентів на чолі зі старшим викладачем кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Віктором Олександровичем Шияном.
На конкурс від нашого Інституту було подано більш ніж 35 робіт, 6 із них отримали призові місця!
У номінації "Друкована реклама" перемогу здобули:
1 місце - Анна Міхель, студентка ІІ курсу.
2 місце - Карина Борзаківська, студентка V курсу.
3 місце - Віктор Шиян, старший викладач кафедри реклами та зв'язків з громадськістю.
У номінації "Зовнішня реклама" перемогли:
3 місце - Рита Бухамет, студентка І курсу.
2 місце - Віктор Шиян та Аліна Безп'ятчук, студентка І курсу.
3 місце - команда І курсу GrinchTea Дарина Вєтрова, Надія Витушко, Альона Кара.
Вітаємо наших переможців! Ми пишаємося нашими студентами та викладачами і бажаємо вам творчих успіхів, натхнення та професійних досягнень!
Дякуємо оргкомітету Міжнародного фестивалю соціальної реклами "Інший погляд" за теплий прийом студентів Інституту журналістики Університету Грінченка та високу оцінку робіт!
ЗВІТ про організацію і проведення соціально-гуманітарних проєктів кафедри за 2024 рік
ЗВІТ про організацію і проведення соціально-гуманітарних проєктів кафедри за 2023 рік
ЗВІТ про організацію і проведення соціально-гуманітарних проєктів кафедри за 2022 рік
ЗВІТ про організацію і проведення соціально-гуманітарних проєктів кафедри за 2021 рік
Звіт про проведену соціально-гуманітарну роботу кафедри за 2019-2020 навчальний рік
Звіт про проведену соціально-гуманітарну роботу кафедри за 2018-2019 навчальний рік
Звіт про проведену соціально-гуманітарну роботу кафедри за 2017-2018 навчальний рік
Звіт про проведену соціально-гуманітарну роботу кафедри за 2016-2017 навчальний рік
У 2017–2019 рр. фахівці кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики у своїй дослідницькій активності фокусували увагу на розкритті теоретичних і науково-прикладних аспектів освіти в галузі реклами та PR.
Науково-педагогічні працівники кафедри проводили й продовжують проводити наукові дослідження окремих напрямів підготовки рекламістів і піарників.
Зокрема, кандидат наук із соціальних комунікацій О. В. Курбан зосереджується, переважно, на дослідженнях технологій політичного впливу, вивчає та викладає теорію та практику використання соціальних інтернет- мереж у PR, рекламі, бренд-менеджменті, багато займається технологіями інформаційної війни, масових маніпуляцій тощо, підтримує та розширює академічні та практичні контакти з численними колегами, які представляють різноманітні вищі навчальні заклади, державні установи та громадські організації України, низки інших держав — Естонії, Ізраїлю, Казахстану тощо.
Доктор історичних наук, професор Л. М. Новохатько, кандидат педагогічних наук, доцент, Т. Ю. Бєлофастова займаються питанням методології викладання реклами та зв’язків з громадськістю в умовах трансформації освітніх процесів у бік студентоцентризму та практико- орієнтованості.
Кандидат історичних наук І. Ю. Афанасьєв працює за кількома напрямами, проводячи міждисциплінарні дослідження, поєднуючи фактологічну базу й методологію історії, психології, соціології, філології; це й розв’язання деяких термінологічних, методологічних проблем українських зв’язків з громадськістю, й упорядкування відомостей з історії PR.
Над розробкою рекомендацій зі запровадження основних принципів, методів, форм, моделей ефективної взаємодії суб’єктів реклами та зв’язків з громадськістю з медіа-сферою в практику професійної підготовки таких фахівців працюють доцент, кандидат політичних наук О. І. Стадніченко, кандидат наук із соціальних комунікацій О. П. Гусак .
Брендинг освітньої установи й підготовку фахівців з копірайтингу, вплив на них трансформації медіа-сфери, досліджує кандидат наук із соціальних комунікацій С. М. Вернигора; високий рівень знання англійської мови дозволяє їй швидко опановувати іноземні джерела з цього та інших питань.
У довгостроковій перспективі, до 2022 р., очікуються наступні результати:
Шановні здобувачі та викладачі!
Запрошуємо всіх охочих на майстер-клас Галини Андріївни Піскорської в межах дисципліни «Медіатероризм та технології протидії» на тему «Медіатероризм і резонансні вбивства».
Дата: 16 вересня 2025 р.
Час: 6:25 – 18:50
Формат: онлайн
Покликання: https://meet.google.com/ygn-icuf-vuz
Шановні студенти на викладачі!
19 травня 2025 року о 12:30 в ауд. 504 Київського столичного університету імені Бориса Грінченка (вул. Левка Лук’яненка, 13 Б) відбудеться відкрита лекція доцента кафедри реклами та зв'язків з громадськістю, кандидата наук із соціальних комунікацій Світлани Вернигори з навчальної дисципліни «Копірайтинг та спічрайтинг: Копірайтинг» на тему «Створення рекламних текстів для телеканалів і радіостанцій» для здобувачів вищої освіти Факультету журналістики кафедри реклами та зв'язків з громадськістю (РЗГб-1-24-4.0д., РЗГб-2-24-4.0д., РЗГб-3-24-4.0д.)
Запрошуємо всіх охочих!
Шановні студенти на викладачі!
Запрошуємо всіх вас відкриту лекцію доцента кафедри реклами та звʼязків з громадськістю Галини Піскорської, яка відбудеться 14 травня о 13:45.
Тема заняття: Міжнародний імідж України: погляд з Австралії
Посилання на заняття: meet.google.com/imo-qiox-nqc
Шановні студенти та викладачі!
Запрошуємо всіх охочих на відкрите практичне заняття викладача Владислава Власова з навчальної дисципліни «Креативні комунікації» на тему «Створення візуальних концепцій для брендів: робота з креативними інструментами».
Дата: 29 квітня 2025 р.
Час: 11:15 – 12:25
Формат: онлайн
Покликання: https://meet.google.com/imv-
Відкрита лекція викладача кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Андрій Сінька
Запрошуємо всіх охочих на відкриту лекцію викладача кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Андрій Сінька з навчальної дисципліни «Промоція у соціальних мережах» на тему «Соціальні мережі: типологія, класифікація, практичне використання».
Дата: 29 квітня 2025 р.
Час: 09.45 – 10.55
Формат: онлайн
Покликання: https://meet.google.com/mra-
Запрошуємо на відкрите заняття: Воркшоп «Актуальні практики діджитал-комунікацій»
Дата: 28 квітня 2025
Час: 16:25
Формат: онлайн
Посилання: https://meet.google.com/xvi-qowc-pto
Мета: Практичне ознайомлення з мобільними форматами цифрових комунікацій
Програма:
Відкрита лекція доцента кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Маргарити Нетреби
Запрошуємо всіх бажаючих на відкриту лекцію доцента кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, кандидата наук із соціальних комунікацій Маргарити Нетреби з навчальної дисципліни «Креатив у комунікаціях» на тему «Референс 2.0: від копіювання до переосмислення в сучасному креативі».
Дата: 28 квітня 2025 р.
Час: 11.15 – 12.25
Формат: онлайн
Покликання: https://meet.google.com/sya-dxhg-pka
Відкрита лекція: "Процес створення рекламного продукту: від сегментації ринку до позиціювання"
Шановні студенти та викладачі!
Запрошуємо вас на відкриту лекцію, присвячену одному з ключових процесів сучасного бізнесу — створенню рекламного продукту.
Лекція відбудеться 22.04.2025 о 13:45 онлайн (https://meet.google.com/kgr-zbyn-qhj)
Що ви дізнаєтесь на лекції?
1.Як поділити споживачів на групи за їхніми потребами та чому це важливо.
2.Як знайти тих, хто дійсно потребує ваш продукт.
3.Як зробити ваш продукт унікальним і незабутнім для споживачів.
4.Як піраміда Маслоу та «Теорія поколінь» пояснюють мотивацію людей.
5.B2B vs B2C реклама: у чому різниця і як обрати правильний підхід.
6.Як створити повідомлення, що досягає мети.
Dear Colleagues!
We invite you to participate in the III International Scientific
and Practical Online Conference for students, postgraduate
students, young scientists and practitioners
«CREATIVE INDUSTRIES: «MODERN TRENDS»
The main areas of the conference:
CONFERENCE WORK SCHEDULE: May 14 2025
Conference Opening
10.15-11.15 p.m. Plenary Session
11.15-12.00 p.m. Workshops
12.00-12.30 p.m. Break
12.30-14.30 p.m. Breakout Sessions
15.00-16.00 p.m. Roundtable
WORKING LANGUAGES OF THE CONFERENCE: Ukrainian, English
To participate in the conference, it is necessary to fill out the participant application in the Google form by May 5, 2025 (the form would be provided later).
ІІІ Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів, молодих учених та практиків «КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ»
Шановні колеги!
Запрошуємо Вас взяти участь у ІІІ Міжнародній
науково-практичній конференції студентів,
аспірантів, молодих учених та практиків
«КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ»
Основні напрями роботи конференції
Графік роботи конференції: 14 травня 2025 року
09:30-10:00 Приєднання учасників конференції до онлайн-платформи
10:00-10:15 Відкриття конференції
10:15-11:15 Пленарне засідання
11:15-12:00 Воркшопи
12:00-12:30 Перерва
12:30-14:30 Секційні засідання
15:00-16:00 Круглий стіл
Робочі мови конференції: українська, англійська
Для участі в конференції необхідно до 5 травня 2025 року заповнити заявку учасника у гугл-формі.
«Перший раз в PR-клас»: конкурс для школярів про креатив та комунікації
Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка запрошує школярів до участі в унікальному конкурсі «Перший раз в PR-клас». Цього року темою конкурсу є «Штучний інтелект в комунікаціях».
Мета проведення конкурсу – ознайомити школярів із базовими принципами реклами та PR, продемонструвати значення сучасних технологій, у формуванні комунікаційних стратегій. Крім того подія є каталізатором популяризації загальнолюдських цінностей та виховання естетичних творчих поглядів молоді через створення тематичних проєктів.
Конкурс проводиться у дистанційному форматі з 22 листопада до 16 грудня 2024 року.
Подання матеріалів для участі – до 16 грудня 2024 року
Робота журі – до 18 грудня 2024 року
Оголошення результатів – 19 грудня 2024 року
Умови участі
Участь у конкурсі можуть взяти школярі з усієї України, що прагнуть більше дізнатись про галузь реклами та PR. Для участі треба створити свою роботу та прикріпити її до реєстраційної форми в період з 22 листопада до 16 грудня 2024 року.
Вартість участі: безкоштовно
Для участі в конкурсі кожен охочий самостійно або в групі до 5 осіб має підготувати креатив для соціальних мереж на одну із запропонованих тем:
– «Герої нашого часу»
– «Моя рідна школа»
– «Бренд якому я довіряю»
Для створення зображень дозволяється використовувати платформи на базі штучного інтелекту але важливо повідомляти про його використання та окремо надіслати текст за яким було згенеровано зображення.
Реєстраційна форма: https://forms.gle/nqYA9bd5urBwDKxt6
Форма подачі роботи: довільна. Кожен може обрати той формат, що буде найбільш доречним для реалізації обраної теми: пост, плакат, листівка, комікс, презентація, ролик, анімація, стаття тощо.
Склад журі: До складу журі конкурсу входять провідні фахівці галузі реклами та PR, що є викладачами кафедри реклами та звʼязків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Рішення журі остаточні й перегляду не підлягають. Журі має право ділити нагороди між виконавцями, присуджувати спеціальні відзнаки, нагороджувати спеціальними дипломами учасників, які виявили високий рівень майстерності.
Нагородження: всі учасники конкурсу отримують сертифікати, а переможці – Дипломи 1, 2, 3 ступенів.
Інше: Організатори конкурсу залишають за собою право використовувати роботи конкурсантів з навчальною та рекламною метою для популяризації щорічного конкурсу «Перший раз в PR-клас».
Адреса оргкомітету:
04212, м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 13-Б,
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка,
кафедра реклами тазвʼязків з громадськістю (к. 110).
Фестиваль науки – 2024: Науковий воркшоп «Мистецтво створення ефективної стендової доповіді»
Дата: 23 травня 2024 року
Час: 11:50
Формат проведення: дистанційно (платформа Zoom).
Цільова аудиторія: студенти, аспіранти, молоді вчені.
Реєстрація: для участі у заході необхідно до 16:00 год. 22 травня зареєструватися.
Спікер: Нетреба Маргарита Миколаївна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Під час воркшопу учасники розглянуть основні аспекти мистецтва створення стендових доповідей (постерних презентацій, стендап-презентацій) та отримають практичні поради щодо створення власних стендових доповідей для наукових конференції, конгресів, форумів.
Фестиваль науки – 2024: VІ Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»
Дата: 16 травня 2024 року
Час: 11:50
Формат проведення змішаний: онлайн на платформі Google Meet + офлайн в корпусі №1 Університету Грінченка (ауд. 109, 1 поверх, вул. Левка-Лук'яненка, 13-Б).
Цільова аудиторія: студенти, магістранти, аспіранти, докторанти, молоді та досвідчені вчені, науково-педагогічні працівники, фахівці-практики.
Реєстрація: реєстрація на захід триває до 18:00 год 15 травня 2024 р. https://forms.gle/HpfLnQMKB9LaLbmK7
Модератор: Тетяна Поліщук, заступник декана Факультету журналістики з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи, старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Під час круглого столу учасникам будуть представлені і практичні кейси, і теоретичні дослідження медіапросьюмеризму як явища, що зародилося в інформаційному суспільстві та сприяє становленню покоління просьюмерів у сфері медіа.
26 квітня о 16:50 відбудеться відкрита лекція доцента кафедри реклами та звʼязків з громадськістю Кононенко Людмили Миколаївни для студентів ІІІ
курсу з дисципліни «Промоція продуктів масової культури та шоу-бізнесу». Тема лекції «Поширення кінопродукту, рекламний та PR-супровід»
Заняття проходитиме онлайн. https://meet.google.com/izh-ebtc-ujk?hs=224
26 квітня о 10:00 в ауд.123 відбудеться відкрите заняття доцента кафедри реклами та звʼязків з громадськістю Дьяченко Роксолани Вікторівни для студентів І курсу групи РЗГб-1-23-4.0д підгрупи 1 з дисципліни «Комп'ютерна графіка в рекламі та PR: Візуальна комунікація».
Відкрита зустріч з експертною групою: ID 62871 Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» другого (магістерського) рівня вищої освіти
Час: 16 квітня 2024 17:30-18:10
Підключитись до конференції:
https://us04web.zoom.us/j/76942846814?pwd=4cWQBjR8W0labMlipuCEiBXnS8s1SN.1
Ідентифікатор конференції: 769 4284 6814
Пароль: 424344
НАУКОВИЙ ГУРТОК «АГОРА»
Діє на базі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики
Розпочинає роботу з березня 2024 року
Мета: дослідити основні тренди діалогу та практично апробувати сучасний інструментарій організації та проведення форматів, побудованих на основі суперечки.
Завдання:
Керівники:
Бєлофастова Таїсія Юріївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики;
Гуцол Ольга Іванівна, кандидат політичних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики;
Графік роботи: раз на місяць
Для того, щоб стати частиною спільноти, яка прагне до конструктивного діалогу і має бажання опанувати цей вид майстерності, потрібно зараз пройти швидку реєстрацію https://forms.gle/MzpdZPDVbPZvtTSm7
Відвідування виставки REX-2016
21 вересня, студенти 3 курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» із задоволенням відвідали виставку REX-2016. Ця подія вже стала своєрідною приємною традицією для студентів-рекламістів, адже кожного року вони мають унікальний шанс на практиці ознайомитись з останніми новинками у сферах рекламно-сувенірної продукції, корпоративної символіки, візуальних комунікацій, обладнання, Digital-технологій, handmade-сувенірів та ін.
Виставка REX – це аж ніяк не нудний офіційний захід, тому було багато сюрпризів та несподіванок. Всі 125 компаній, що представляли свої послуги та продукцію, намагались виділитись серед інших. Так, хтось розігрував подорож до Європи, хтось друкував фотокартки або пригощав солодощами, але особливу атмосферу додавали великий білий ведмідь Сеня та Дарт Вейдер на сігвеї.
Надихнувшись, набравши корисних візитівок та контактів, з повними пакетами сувенірної продукції, студенти спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» вже з нетерпінням чекають нових подій у сфері маркетингових комунікацій, тому що твоє життя ніколи не буде сумним, якщо ти обрав правильний шлях.
Студентка 3 курсу
Спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю»
Болозенко Анастасія
Зустріч студентів кафедри реклами та зв’язки з громадськістю
з Іриною Миколаївною Кармелюк
20 вересня у стінах Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка відбулась зустріч студентів кафедри реклама та зв’язки з громадськістю із керівником прес-служби Верховної Ради Іриною Миколаївною Кармелюк. Під час інтерактивної бесіди студенти змогли заглибитись у специфіку політичного піару, дізнатись більше про структуру прес-служби, а також про методи досягнення ефективної комунікації у різних сферах.
Ірина Миколаївна відкрила завісу закулісного життя та діяльності прес-служби законодавчих органів державної влади та Верховної Ради зокрема. «На адміністративних сайтах України народжуються головні новини», - сказала гостя у підтримку тієї ідеї, що сьогодні прес служба Верховної Ради намагається бути більш прозорою та близькою до народу. Також Ірина Миколаївна дала студентам поради стосовно власного розвитку, підказала куди варто йти працювати, які сфери піару недостатньо розвинені і потребують кваліфікованих фахівців. Вона ділилась досвідом своєї праці як в Україні, так і на міжнародній арені, намагалась надихнути молодь на власні професійні звершення у майбутньому.
Девізом цієї зустрічі стала фраза Ірини Кармелюк: «Піарник має знати все і трохи більше!». Тож хочемо порадити усім студентам не гаяти час і брати від навчання все і, навіть, набагато більше»!
Радчук Таїсія та Лахмай Дарія,
Студентки 2 курсу
спеціальності «реклама та зв’язки з громадськістю»