Відвідування виставки REX-2016
21 вересня, студенти 3 курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» із задоволенням відвідали виставку REX-2016. Ця подія вже стала своєрідною приємною традицією для студентів-рекламістів, адже кожного року вони мають унікальний шанс на практиці ознайомитись з останніми новинками у сферах рекламно-сувенірної продукції, корпоративної символіки, візуальних комунікацій, обладнання, Digital-технологій, handmade-сувенірів та ін.
Виставка REX – це аж ніяк не нудний офіційний захід, тому було багато сюрпризів та несподіванок. Всі 125 компаній, що представляли свої послуги та продукцію, намагались виділитись серед інших. Так, хтось розігрував подорож до Європи, хтось друкував фотокартки або пригощав солодощами, але особливу атмосферу додавали великий білий ведмідь Сеня та Дарт Вейдер на сігвеї.
Надихнувшись, набравши корисних візитівок та контактів, з повними пакетами сувенірної продукції, студенти спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» вже з нетерпінням чекають нових подій у сфері маркетингових комунікацій, тому що твоє життя ніколи не буде сумним, якщо ти обрав правильний шлях.
Студентка 3 курсу
Спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю»
Болозенко Анастасія
Зустріч студентів кафедри реклами та зв’язки з громадськістю
з Іриною Миколаївною Кармелюк
20 вересня у стінах Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка відбулась зустріч студентів кафедри реклама та зв’язки з громадськістю із керівником прес-служби Верховної Ради Іриною Миколаївною Кармелюк. Під час інтерактивної бесіди студенти змогли заглибитись у специфіку політичного піару, дізнатись більше про структуру прес-служби, а також про методи досягнення ефективної комунікації у різних сферах.
Ірина Миколаївна відкрила завісу закулісного життя та діяльності прес-служби законодавчих органів державної влади та Верховної Ради зокрема. «На адміністративних сайтах України народжуються головні новини», - сказала гостя у підтримку тієї ідеї, що сьогодні прес служба Верховної Ради намагається бути більш прозорою та близькою до народу. Також Ірина Миколаївна дала студентам поради стосовно власного розвитку, підказала куди варто йти працювати, які сфери піару недостатньо розвинені і потребують кваліфікованих фахівців. Вона ділилась досвідом своєї праці як в Україні, так і на міжнародній арені, намагалась надихнути молодь на власні професійні звершення у майбутньому.
Девізом цієї зустрічі стала фраза Ірини Кармелюк: «Піарник має знати все і трохи більше!». Тож хочемо порадити усім студентам не гаяти час і брати від навчання все і, навіть, набагато більше»!
Радчук Таїсія та Лахмай Дарія,
Студентки 2 курсу
спеціальності «реклама та зв’язки з громадськістю»














