3 та 4 жовтня 2019 р. студенти Інституту журналістики відвідали лекцію фахівця з реклами та маркетингових комунікацій, професора Софійського університету ім. Св. Клімента Охридського Христо Кафтанджиєва.
Христо протягом довгого часу досліджує семіотику, архетипи, музичний супровід в рекламі і на сьогоднішній день є автором великої кількості наукових праць на цю тему. Грінченківцям професор розповів про маніпулювання в рекламі за допомогою символів, кольорів, музичного супроводу та архетипів. Для того, щоб продемонструвати теорію в дії Христо запропонував студентам проаналізувати картини таких відомих митців як Сальвадор Далі та Рембрандт ван Рейн. Картини прекрасний приклад того як можна зробити акцент чи привернути увагу за рахунок правильної композиції і кольорової гами. Після чого студенти переглянули сучасні рекламні ролики, музичні кліпи відомих виконавців, в яких використовувались ідентичні прийоми. Як пояснив Христо, масова комунікація завжди будується на архетипах і придумали ці методи ще сотні років тому. Завдяки наочним прикладам та позитивній атмосфері, що створив професор, присутні вийшли з аудиторії, захоплені й з багажем нових знань.
Після проведення лекцій Христо Кафтанджиєв долучився до засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. Професор поділився останніми тенденціями в організації навчального процесу європейських університетів, з якими мав нагоду співпрацювати. Також він дав кілька слушних порад щодо змін, які б дозволили посилити освітню програму “Реклама і зв’язки з громадськістю” для бакалаврів та магістрів.