Зустріч колективу кафедри зі стейкхолдерами та випускниками пройшла дуже змістовно і цікаво, а головне – матиме практичне значення для колективу кафедри при внесенні змін до ОП другого (магістерського) рівня. Відбувся зацікавлений діалог, який засвідчив в цілому високий рівень професійної підготовки наших студентів, креативність, уміння орієнтуватись на потреби організації, чітко і своєчасно виконувати поставлені завдання. Важливо підкреслити, що у зустрічі взяли участь висококваліфіковані, знані у галузі реклами і PR фахівці з Києва, Сум та Одеси, засновники та керівники агентств, розробники успішних комунікаційних проєктів, в тому числі з досвідом міжнародної діяльності:
- Слободянюк Тетяна – генеральний директор «Глобал Білгі Україна»;
- Слободянюк Сергій – креативний директор рекламної компанії;
- Корчук Олександр – власник компанії, інженер-розробник гаджетів та програмного забезпечення для рекламних та ПР кампаній;
- Мусієвський Володимир – директор рекламної компанії повного циклу;
- Бернен Тетяна – власник Стилістичного бюро, маркетолог;
- Рудика Володимир - засновник і директор ТОВ «Рекламна група Регіон»;
- Маломан Анастасія – засновник і виконавчий директор агенції digital- маркетингу КАМАnication;
- Меркун Ірина – директор з продажу ТОВ Керамейя.
Цікавими були виступи і наших випускників минулих років К. Борзаківської, Є.Фадєєвої, які на сьогодні мають цікавий практичний досвід – наприклад, участі у найбільшому європейському фестивалі реклами «Канські леви» (Франція), роботи у представництві Британської Ради в Україні і т.д.
Роботодавці та випускники минулих років внесли пропозиції щодо посилення в навчанні таких складових, як уміння працювати в команді, презентувати себе та свій доробок, визначати потреби цільової аудиторії.
Варто виокремити пропозиції:
- В.Рудики (м. Суми) щодо посилення загальномаркетологічної підготовки майбутніх випускників, розуміння ними філософії всього процесу продажів рекламних та PR-продуктів. Також він підкреслив необхідність володіння загальною культурою, розвитку емоційного та соціального інтелекту, запропонував акцентувати увагу на розробці дистанційних івентів та проведенні заходів онлайн;
- А.Маломан (м.Одеса) щодо посилення, особливо в перспективі, візуальної складової у комунікації загалом і в рекламі і РR зокрема; зменшення питомої ваги традиційних прийомів та технологій у практичній діяльності фахівців з реклами і РR, необхідність посилення вивчення студентами інновацій, новітніх технологій і тенденцій ринку;
- Т. Слободянюк (м.Київ) щодо необхідності навчання майбутніх фахівців умінню надзвичайно швидко аналізувати ситуацію у взаємовідносинах з клієнтами та загалом на ринку, прищеплення студентам любові до аналітики. Наприклад, при оцінюванні реального впливу на ринку рекламних та PR-послуг таких нових гравців, як блогери, а також початок використання окремими категоріями рекламістів штучного інтелекту, доданої та змішаної реальності;
- К.Борзаківської (м.Київ) щодо практичної необхідності вільного володіння англійською мовою, зокрема професійною термінологією вже сьогодні, а тим більше - з урахуванням європейської перспективи України;
- Є.Фадєєвої (м.Київ) щодо необхідності внесення відповідних змін до навчальних планів та освітньо-виховного процесу загалом у зв’язку з військовим станом в Україні, в тому числі щодо безпеки роботи журналістів, фахівців з реклами та PR в цих умовах.
Результати форуму роботодавців та випускників було обговорено на засіданні кафедри 17 квітня 2023 р.