17 квітня 2023 року на засіданні кафедри розглянуто результати опитування, проведеного у першій половині квітня 2023 р. методом анонімного анкетування через сервіс «Форми» в акаунті «Google». Анкета для випускників містила чотири запитання, анкета для здобувачів — три. Зміст цих двох видів анкет мав багато спільного, але й суттєві відмінності, через різницю у статусі респондентів.
Опитано близько 67 % нинішніх здобувачів (2022–2023 рр. навчання). Щодо дисциплін нашої магістерської програми «Реклама і звʼязки з громадськістю», які «є найбільш корисними для наукової, дослідницької кар’єри, поглиблюють теоретичні знання», або які «слід додати для такої корисності», висловлено найчастіше такі враження: «хочеться більше матеріалів про культуру та її вплив на сучасні тенденції в комунікації, дизайні, рекламі, PR», «важливо продовжувати на магістратурі вивчати історичний культурний контекст подій»; є цікава пропозиція про сегментування групи при вивченні дисципліни «Моушн дизайн» за рівнями підготовленості здобувачів. Найбільш корисними в теоретичному аспекті названо дисципліни: «Методологія досліджень соціальних комунікацій», «Корпоративна комунікація», «Стратегічний менеджмент інформаційної діяльності».
Щодо дисциплін, які є «найбільш корисними для роботи у практичній діяльності, в бізнесі, громадських організаціях, в органах місцевого самоврядування, тощо», названо: «Управління інформацією», «Управління рекламними та PR структурами», «Англійська мова», «Сучасні digital-комунікації». На думку анкетованих, є актуальними «дисципліни, повʼязані з менеджментом», «дисципліни, пов’язані зі стратегічним плануванням, маркетингом, комунікаціями, фінансами та проєктним менеджментом», «знання з психології споживача, досліджень ринку та аналітики даних».
Також поширеним побажанням було збільшення частки практичних, прикладних тем, дисциплін за рахунок теоретичних (насамперед тих теорій, концепцій, які викладалися на бакалавраті).
Опитано близько 25 % випускників 2020–2021 рр. і 2021–2022 рр. навчання. Більшість респондентів оцінили рівень своєї задоволеності викладанням та освітньою програмою як високий або середній. Особливо сподобалися практичні кейсі, актуальний досвід компаній у рекламі та PR, а також те, що велику частку навчального процесу займала практика. Підтримку одержали такі начальні дисципліни, напрями знань, теми: аналітика інформаційного середовища, методологія досліджень соціальних комунікацій, управління інформацією, іноземна мова, самоменеджмент, стратегічний менеджмент, сучасні бренд-стратегії, айдентика бренду, психологія маркетингу. Менше сподобалася низька вмотивованість деяких співробітників баз практики щодо передавання своїх знань, умінь, досвіду студентам, на деяких базах практики співробітники обмежувалися постановкою завдань та контролем виконання робіт.
Одним із найчастіших побажань щодо змін навчального плану стало збільшення уваги до різних аспектів брендингу, аналізу поведінки споживачів, маркетингової психології, інших професійних особливостей.