Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю

 

Студентський науковий гурток «АГОРА»

 

Мета: дослідження основних трендів діалогу та практичне апробування сучасного інструментарію організації та проведення форматів, побудованих  на основі суперечки.

Завдання

  • Залучити здобувачів до дослідження та опанування технологій ведення публічної суперечки (організація, проведення диспутів, дискусій, полеміки, дебатів; формувати здатність критичного аналізу результатів);
  • Розвивати Soft skills: критичне мислення та аналітичні навички; креативність, оригінальність та ініціативність; лідерство та соціальний вплив; навички логічної аргументації, розв’язання проблем та генерація ідей; емоційний інтелект.

Графік роботи: один раз на місяць.

Керівники:

  • Бєлофастова Таїсія Юріївна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики;
  • Гуцол Ольга Іванівна – кандидат політичних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики.

Щоб приєднатися до науково-дослідницької спільноти  «АГОРА», необхідно заповнити електронну реєстраційну форму: https://forms.gle/MzpdZPDVbPZvtTSm7


Студентський науковий гурток «МЕДІА RESEARCH»

 

Мета: створення спільноти зацікавлених студентів, де швидкість поєднується з медіа, репутація формується через комунікацію, а все це відбувається в контексті науки.

Завдання:

  • Розвивати науковий потенціал студентів через активну науково-дослідницьку діяльність у гуртку;
  • Підвищувати комунікаційну компетентність студентів шляхом організації зустрічей, семінарів та тренінгів;
  • Формувати наукові інтереси та навички дослідницької роботи серед учасників гуртка;
  • Готувати студентів до участі в олімпіадах, наукових конференціях, круглих столах та професійних форумах;
  • Заохочувати студентів до участі в наукових заходах та надавати їм можливість публічного виступу з результатами досліджень;
  • Підтримувати зручну систему комунікації в Telegram для обміну ідеями та організації науково-дослідницької спільноти.

Формати діяльності гуртка:

  • міні-конференція;
  • мастермайнд;
  • рольові ігри;
  • case study;
  • презентація;
  • тематичний івент.

Графік роботи: один раз на місяць.

Керівники:

  • Нетреба Маргарита Миколаївна – кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики;
  • Ужанська Тетяна Іллівна – старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики.

Щоб приєднатися до науково-дослідницької спільноти «МЕДІА RESEARCH», необхідно заповнити електронну реєстраційну форму:

https://forms.gle/Q26uHXHELhGqPqXz9

Факультет у соціальних мережах