У жовтні 2024 року вийшов біобібліографічний покажчик, який упорядкувала проф. кафедри Вікторія Іващенко (ОЛЕКСАНДР ОНИСИМОВИЧ ТАРАНЕНКО: Бібібліографія до 75-річчя / НАН України. Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні; Київський столичний університет імені Бориса Грінченка / упоряд. В. Л. Іващенко. Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. 84 с.).
Рецензенти: Л.І. Шевченко, Л.В. Мовчун.
У виданні висвітлюються основні етапи життєвого й творчого шляху відомого українського мовознавця члена-кореспондента НАН України Олександра Онисимовича Тараненка, схарактеризовано основні здобутки вченого в різних сферах і напрямах мовознавства. Подано бібліографічний покажчик його праць.Для фахівців-лінгвістів, а також для всіх, хто цікавиться проблемами, сучасним станом та історією мовознавства.
У вересні 2024 року опубліковано розділ Олега Харченка "Український гумор у контексті російсько-української війни: когнітивно-стильові особливості". У підручнику дослідження гумору (Kharchenko O.V. Ukrainian Humor in the Context of the Russian-Ukrainian War: Cognitive and Stylistic Features. The Palgrave Handbook of Humor Research / Ed. by E.Vanderheiden and C-D. Mayer. Palgrave-Macmillan.2024. 265-286 p.).
У липні 2022 року вийшов навчальний посібник професора Віктора Шпака "Видавничий бізнес: книга редактора" (В.І. Шпак; Київ : ДП «Експрес-об`ява», 2022. 292 с.).
Рецензенти: С.А. Водолазька, В.Л. Іващенко, О.В. Тріщук.
У навчальному посібнику проаналізовано стан видавничої справи як складової частини підприємницької діяльності у системі ринкової економіки. Охарактеризовано всі етапи видавничої діяльності та її особливості, дано рекомендації щодо започаткування й ефективного ведення бізнесу в сучасних умовах. Призначений для формування фахової підготовки спеціалістів галузі. Довідково-нормативні матеріали незамінні у практичній видавничо-поліграфічній діяльності. Для студентів видавничих професій, дослідників галузі, видавців-практиків та майбутніх підприємців.
_________________________________________________________________________
У червні 2021 року вийшов навчальний посібник Вікторії Іващенко "Сучасні медіакомунікативні технології" (Іващенко В.Л. Сучасні медіакомунікативні технології: навчальний посібник. Київ: ТОВ «Видавництво “Розумники”», 2021. 192 с.).
Рецензенти: Ю.В. Бондар, І.Л. Пенчук.
У навчальному посібнику подано теоретичний матеріал, питання для самоконтролю та підсумкового контролю, практичні завдання й завдання для поточного контролю, тести підсумкового контролю з дисципліни «Сучасні медіакомунікативні технології» для магістрів журналістських спеціальностей.
Видання спрямоване: на формування у студентів системи знань про комунікації як соціальний феномен і технології як спосіб керування комунікативними процесами у вирішенні фахових завдань; на оволодіннябазовим інструментарієм сучасних медіакомунікативних технологій; на вироблення навичок і умінь передбачати поведінку аудиторії на новий інформаційний продукт та використовувати набуті знання в практичній професійній діяльності.
Для студентів та викладачів закладів вищої освіти.
У 2018 році вийшла книга редактора Віктора Шпака "Словник поліграфічних термінів" (Шпак В.І Словник поліграфічних термінів: книга редактора. Київ: ДП «Експрес-об'ява», 2018. 144 с.).
Рецензенти: Ю.В. Бондар, Л.Г. Масімова, В.Л. Іващенко.
Пропонований словник узагальнює сучасні трактування основних поліграфічних термінів та покликаний бути підґрунтям для вивчення курсу «Поліграфія» студентами редакційно-видавничих професій.
Видання буде корисним і для видавців-практиків та всіх, хто цікавиться видавничою галуззю.
У 2018 році вийшов навчальний посібник Віктора Шпака "Управління сучасним видавництвом" (Шпак В.І. Управління сучасним видавництвом: книга редактора: навчальний посібник. Київ: ДП «Експрес-об'ява», 2018. 396 с.).
Рецензенти: Ю.В. Бондар, Л.Г. Масімова, В.Л. Іващенко
У навчальному посібнику дана характеристика сучасного видавничого ринку України, розглянуто основні засади видавничої діяльності, проаналізовано види та структуру видавництв, наведено матеріал по системі регулювання та управління видавничою діяльністю, визначені особливості трансформації видавничої діяльності в
сучасних умовах. Особливу увагу приділено: змісту, основним етапам та управлінню редакційно-видавничими процесами; системі планування у видавництві; управління витратами і цінами; започаткуванню видавничого підприємництва.
Книга призначена для студентів редакційно-видавничих спеціальностей, видавців-практиків, всіх, хто цікавиться видавничою галуззю.
__________________________________________________________________________
У 2017 році вийшов посібник Ігора Женченка у співпраці з М. Женченко "Комп’ютерна графіка: Adobe Photoshop" (Женченко І. В., Женченко М. І. Комп’ютерна графіка: Adobe Photoshop: навч. посіб. Київ: Жнець, 2017. 96 с.).
У посібнику запропоновано найбільш ефективну при опануванні комп’ютерних програм методику викладання основ роботи в програмі растрової графіки Adobe Photoshop — виконання студентами практичних завдань з ілюстрованими покроковими інструкціями.
__________________________________________________________________________
Методичні рекомендації
Масімова Л. Г. Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи бакалавра: методичні матеріали для студентів напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» / Л. Г. Масімова. – К. : Білий тигр, 2015. – 33 с.
Масімова Л. Г. Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи магістра: методичні матеріали для студентів напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» / Л. Г. Масімова. – К. : Білий тигр, 2017. – 30 с.
__________________________________________________________________________
Видання попередніх років: