ф17–20 лютого 2023 року професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Тетяна Кузнєцова взяла участь у міжнародному семінарі «Караван громадянської освіти», що відбувся у Бонні.
Разом з міжнародними експертами з 8 країн вона долучилась до розробки концепції, цілей та основних заходів міжнародного проєкту «Караван громадянської освіти», метою якого є просування громадянської освіти через кращі освітні практики в країнах Східного партнерства.
Учасники зустрічі обговорили основні потреби, виклики та ризики для громадянської освіти, а також можливості для проведення Каравану в країнах Східного партнерства.
6-8 грудня 2022 року, в м. Перт (Австралія) відбулась міжнародна конференція JERAA Conference 2022 “Journalism In Post-Normal Times” (Журналістика в пост-нормальні часи), яку організовує Journalism And Education Research Association of Australia (JERAA).
Останні два роки принесли надзвичайні виклики, які дестабілізували діяльність, інституції та структури в усьому світі, і роль журналістики виявилась у тому, аби задокументувати, повідомити та зрозуміти ці виклики.
Піскорська Галина Андріївна також здійснила наукові контакти та дослідницьку співпрацю у жовтні-листопаді 2022 р. з Департаментом медіа та комунікацій Кентерберійського університету (UC) і Форумом публічної дипломатії та політичної комунікації UC (Нова Зеландія).
18 жовтня 2022 р. — гостьова лекція на тему "Вторгнення Росії в Україну змінило світ" студентам та аспірантам Кентерберійського університету (UC).
Доцент кафедри Піскорська Галина Андріівна з 15 серпня 2022 по 28 лютого 2023 р. здійснює наукову співпрацю з науковцями Австралії на базі Школи культури та комунікації в Університеті Мельбурна (Австралія).
Університет Мельбурну посідає перше місце за рівнем підготовки студентів та кваліфікації викладачів серед університетів Австралії та 33 - серед університетів світу. Школа культури та комунікації Університету Мельбурна, у якій відбувається стажування, - визначний науковий та навчальний центр в галузі медіа.
15 грудня 2020 р. студенти й викладачі Інституту журналістики поспілкувалися з представниками латвійської науки, освіти й бізнесу про рекламу, PR та пов’язані з ними питання.
Студенти першого курсу освітньої програми “Реклама та зв’язки з громадськістю” і студенти другого курсу освітньої програми “Видавнича справа та редагування” (в ході тривалої відеоконференції на платформі “Zoom”) прослухали гостьову лекцію “Образ і його вплив на соціально-економічні показники підприємства” професора Ніни Лінде (Nina Linde), директора Інституту економіки Латвійської академії наук. Пані Лінде як онтопсихолог, досвідчений практик соціальних комунікацій розкрила деякі механізми того, що цікавить потенційних спеціалістів і видавничої галузі, й копірайтингу, і реклами, й PR: закономірності сприйняття образу людиною, використання образів у бізнесі.