У п'ятницю, 27 квітня Христо Кафтанджиєв, гостьовий професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, провів лекцію на тему: «Музика в сучасній рекламі».
Лекції та майстер-класи професора Кафтанджиєва завжди відрізняються цікавим контентом та нетрадиційними інтерактивними засобами викладання. В них поєднується досвід різних країн світу, сучасні цифрові технології. Семіотика, міфологія, прикладна психологія, архетипи та інші складові сучасного рекламного процесу давно є об’єктами його дослідження.
Всім цим професор охоче ділиться із студентами, колегами-викладачами та практиками-рекламістами. Цього разу він показав, як за допомогою різної тональності, гучності, мелодій можна посилювати рекламну пропозицію, акцентуючи увагу на головних складових.
Христо Кафтанджиєв є професором Софійського університету імені Климента Охридського (Болгарія). Він активно подорожує світом. Його лекції мали можливість слухати студенти багатьох європейських та українських ВНЗ.
Ці зустрічі з грінченківцями будуть продовжуватися!