Вітаємо Андрія Сінько,
студента ІV курсу освітньо-професійної програми “Реклама і зв’язки з громадськістю” із обранням членом галузевої експертної ради Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти в галузі знань 06 “Журналістика”!
Вітаємо Андрія Сінько,
студента ІV курсу освітньо-професійної програми “Реклама і зв’язки з громадськістю” із обранням членом галузевої експертної ради Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти в галузі знань 06 “Журналістика”!
Вже традиційно кожної осені Одеса збирає найкреативнішу та найактивнішу молодь на Міжнародний фестиваль соціальної реклами "Інший погляд", який цього року відбувся 16-18 листопада. Головна мета фестивалю - розповісти про соціальні проблеми молоді з позицій самої молоді, а також відшукати нестандартні, оригінальні ідеї для їх вирішення.
Щорічна виставка реклами, маркетингу та мас-медіа Rex не завершилась лише відвідуванням виставкового центру для студентів-рекламістів Інституту журналістики. Доброю традицією стало представлення другокурсниками результатів дослідження та аналіз рекламного ринку України: досягнень та перспектив. На студентській конференції «Rex очима студентів», присвяченій Дню рекламіста України 23-го жовтня, першокурсники мали чудову нагоду краще зрозуміти представлені сегменти рекламного ринку та знову поринути у виняткову атмосферу Rex.
Вже традиційно студенти-рекламісти I-го курсу проходять своєрідну професійну посвяту на Виставці реклами, маркетингу та мас-медіа - Rex. Цього разу їх супроводжували ті, хто тільки рік тому, теж вперше побачив велетенського червоного динозавра – другий курс рекламістів університету Грінченка та координатори.