8 червня 2018 року студенти 2-го курсу спеціалізації «Реклама і зв’язки з громадськістю» вирішили разом з викладачем Маргаритою Нетребою, на завершення дисципліни «Анімація в рекламі», влаштувати свято анімації.
Не просто традиційній залік, а справжній студентський анімаційний фестиваль з реклами «Grinch Animation AdFest». Необхідна умова участі у такому фестивалі – створення навчального анімаційного ролику з основ реклами.
Конкуренція була шалена, адже всі студенти на високому рівні засвоїли цю дисципліну. Найкращі роботи визначало експертне журі у складі: Галина Горбенко — директор Інституту журналістики; Тетяна Даценко — завідувач НМЦ інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності; Леонід Новохатько — завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю; Тетяна Ужанська — заступник завідувача кафедри з науково-методичної та соціально-гуманітарної роботи; Віктора Шиян — старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.
Журі оцінювало роботи учасників за п’ятьма критеріями: ступінь розкриття теми, якість та ефекти, креатив, естетичне враження, а також технічне рішення монтажу.
Переможці отримали корпоративні подарунки, а всі інші — гарні оцінки за залік.
Отже, найкращими стали:
3-тє місце — Сінько Андрій та Костюк Назар з анімаційним роликом «Мобільна реклама»;
2-ге місце — Дячук Валерія та Шиманська Дарія, за роботу «Реклама у кіно»;
1-ше місце — Полуянова Анастасія та Бєлоглазова Поліна, за роботу «Принципи класифікації та види реклами».
Спеціальний приз - прогулянка в темряві від музею “Третя після опівночі” - отримали Степасюк Катерина та Черевко Ярослава за анімаційний ролик “Унікальна торгова пропозиція”, що приносив естетичне задоволення та вразив членів журі використанням ефектів.
Сподіваємося, що цьогоріч закладено ще одну традицію та започатковано новий студентський анімаційний фестиваль, що примножуватиме, розвиватиме таланти наших творчих і креативних студентів.
Чепурнова Яна,
студентка 2 курсу спеціальності
“Реклама і зв’язки з громадськістю”