Студентська ініціатива

20171205 1210255 грудня 2017 року об 11:50 у рамках Грінченківської декади було проведено, за ініціативи кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, інтерактивний квест для першокурсників під назвою “Борис Грінченко в ХХІ ст.: рекламне перезавантаження”.

 23 листопада 2017 року у Києві відбувся XIII Український студентський фестиваль реклами. Студенти кафедри реклами та зав’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка Вікторія Коваль та Ірина Ситник отримали почесні призові місця.

День рекламіста форум 2017Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю 23 жовтня 2017 р. провела студентський форум «REX-2017: скептичний погляд», присвячений Дню рекламіста. Студенти 2-го курсу в рамках професійно-орієнтованого заходу, а саме — практичних занять з дисципліни «Маркетингові дослідження реклами та PR», — виступили перед 1-м курсом зі своїми дослідженнями, за результатами роботи, проведеної ними на рекламній виставці.

IMG 5902Вже склалася традиція: кожної осені студенти 1-го курсу Кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Університету Грінченка йдуть разом із викладачами на Міжнародну виставку реклами та маркетингу REX.

Факультет у соціальних мережах