5 грудня 2017 року об 11:50 у рамках Грінченківської декади було проведено, за ініціативи кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, інтерактивний квест для першокурсників під назвою “Борис Грінченко в ХХІ ст.: рекламне перезавантаження”.
5 грудня 2017 року об 11:50 у рамках Грінченківської декади було проведено, за ініціативи кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, інтерактивний квест для першокурсників під назвою “Борис Грінченко в ХХІ ст.: рекламне перезавантаження”.
Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю 23 жовтня 2017 р. провела студентський форум «REX-2017: скептичний погляд», присвячений Дню рекламіста. Студенти 2-го курсу в рамках професійно-орієнтованого заходу, а саме — практичних занять з дисципліни «Маркетингові дослідження реклами та PR», — виступили перед 1-м курсом зі своїми дослідженнями, за результатами роботи, проведеної ними на рекламній виставці.