15 грудня 2020 р. студенти й викладачі Інституту журналістики поспілкувалися з представниками латвійської науки, освіти й бізнесу про рекламу, PR та пов’язані з ними питання.
Студенти першого курсу освітньої програми “Реклама та зв’язки з громадськістю” і студенти другого курсу освітньої програми “Видавнича справа та редагування” (в ході тривалої відеоконференції на платформі “Zoom”) прослухали гостьову лекцію “Образ і його вплив на соціально-економічні показники підприємства” професора Ніни Лінде (Nina Linde), директора Інституту економіки Латвійської академії наук. Пані Лінде як онтопсихолог, досвідчений практик соціальних комунікацій розкрила деякі механізми того, що цікавить потенційних спеціалістів і видавничої галузі, й копірайтингу, і реклами, й PR: закономірності сприйняття образу людиною, використання образів у бізнесі.