Співпраця

15 грудня 2020 р. студенти й викладачі Інституту журналістики поспілкувалися з представниками латвійської науки, освіти й бізнесу про рекламу, PR та пов’язані з ними питання.

      Студенти першого курсу освітньої програми “Реклама та зв’язки з громадськістю” і студенти другого курсу освітньої програми “Видавнича справа та редагування” (в ході тривалої відеоконференції на платформі “Zoom”) прослухали гостьову лекцію “Образ і його вплив на соціально-економічні показники підприємства” професора Ніни Лінде (Nina Linde), директора Інституту економіки Латвійської академії наук. Пані Лінде як онтопсихолог, досвідчений практик соціальних комунікацій розкрила деякі механізми того, що цікавить потенційних спеціалістів і видавничої галузі, й копірайтингу, і реклами, й PR: закономірності сприйняття образу людиною, використання образів у бізнесі.

MasterClass Hrysto 2019 023 та 4 жовтня 2019 р. студенти Інституту журналістики відвідали лекцію фахівця з реклами та маркетингових комунікацій, професора Софійського університету ім. Св. Клімента Охридського Христо Кафтанджиєва

09

З 14 до 18 травня 2019 р. студенти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» – Віктор Баздирєв (1-й курс), Андрій Сінько (3-й курс,) Яна Чепурнова (3-й курс) та доценти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю –Олександр Курбан і Світлана Вернигора відвідали Латвійський університет (м. Рига, Латвія). Метою поїздки було укладення угоди про співпрацю.

DSC02305У п'ятницю, 27 квітня Христо Кафтанджиєв, гостьовий професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, провів лекцію на тему: «Музика в сучасній рекламі».

Рисунок1Cтуденти Інституту журналісткии долучилися до інтернаціонального дійства, яке організував Інститут мистецтв разом з британськими студентами. Спільний проект університету Де Монфор в Лестері та Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка щедро обдарували найгучнішими аплодисментами.

Факультет у соціальних мережах