Науково-педагогічні працівники нашої кафедри провели цілий цикл відкритих занять, щоб поділитись з колегами власною майстерністю і досвідом.
11 квітня 2024 року відбулося відкрите практичне заняття старшого викладача кафедри медіапродюсування та видавничої справи Тетяни Єжижанської з дисципліни «Інтегровані комунікації у видавничій справі» для студентів 3-го курсу спеціальності 061 Журналістика освітньої програми «Видавнича справа та редагування» на тему: «Створення видавничого бренду засобами інтегрованих маркетингових комунікацій». Викладач ознайомила студентів з основними типами видавничих брендів, розповіла про імпринт як торгову марку видавництва. У групі відбулася жвава дискусія щодо ефективності брендингу у видавничій галузі. Студенти були залучені до обговорення питань заняття, обгрунтуванню доцільності обраних засобів маркетингових комунікацій на кожному етапі просування видавничого бренду. Практичне заняття проводилося у форматі тренінгу, де було передбачено як індивідуальну, так і групову роботу. Завідувач кафедри Надія Фіголь, професор Віктор Шпак, доцент Наталя Романюк, які були присутні на відкритому занятті, відзначили, що воно проведено на високому навчально-методичному рівні.
15 квітня 2024 року відбулося відкрите заняття Ганни Клименко на тему "Робота над календариком. Опрацювання логотипу". Окрім студентів, заняття також відвідали науково-педагогічні працівники кафедри медіапродюсування та видавничої справи, зокрема й завідувач – Надія Фіголь. Присутні викладачі відзначили методичний рівень проведеного заняття, високу технологічну підготовку, застосування необхідних редакторів для створення календарної продукції. Викладач надав покрокову інструкцію до виконання завдання, а потім допоміг та перевірив виконання завдання у кожного студента.
16 квітня 2024 року відбулася відкрита лекція Наталії Романюк з дисципліни "Креативний маркетинг". Тема: "Контент-маркетинг на різних етапах клієнтського шляху". На лекції детально розглянули поняття контент-маркетингу, його ролі у впливі на рішення цільової аудиторії. Здобувачі отримали теоретичну базу з теми заняття, брали участь в обговоренні, виконали завдання на закріплення матеріалу, поділились власним досвідом використання контент-маркетингу для просування власних реальних чи навчальних проєктів. Присутні на парі науково-педагогічні працівники кафедри медіапродюсування та видавничої справи, зокрема завідувач Надія Фіголь, відзначили високий науково-педагогічну майстерність лекторки, яка уміло подавала студентам упорядковану системну інформацію, новітні факти, проблемні питання, а студенти мали можливість поставити свої питання за змістом лекції, зробити власні висновки за матеріалами лекції, відобразити власний погляд на проблему.
18 квітня 2024 року відбулася відкрита пара доцента Тетяни Файчук з дисципліни "Коректура та загальне редагування". Присутні науково-педагогічні працівники кафедри медіапродюсування та видавничої справи, зокрема й завідувач кафедри Надія Фіголь, відзначили високий навчально-методичний рівень заняття, використання різноманітних форм роботи, взаємодію зі студентами.
18 квітня 2024 року проведено відкриту лекцію викладача Ольги Михальченко з дисципліни «Продюсування шоупрограм» на тему «Трейлер як інструмент просування медіапроєкту. Методи маніпуляцій продюсера» для студентів збірної групи КВД1922д. На занятті розглядались питання визначення методів маніпуляції продюсерів та їхніх способів впливу через контент. Особлива увага зверталась на аналіз інструменту просування медіапроєкту - трейлеру, розглядалась структура трейлеру та його види. На занятті викладач використала у форматі тренінгу практичні завдання, які допомагають генерувати ідеї до власних медіапроєктів. Теоретичний матеріал заняття грунтувався на базі власного практичного досвіду викладача, що викликало зацікавлення студентів і присутніх на занятті науково-педагогічних працівників кафедри.
Відкриті заняття дали можливість не лише пересвідчитись у тому, що викладачі кафедри відповідають вимогам щодо кваліфікації науково-педагогічного працівників та можуть брати участь у конкурсі на заміщення відповідних вакантних посад кафедри; такі форми роботи сприяють активному поширенню позитивного науково-педагогічного досвіду, що підвищує ефективність навчально-методичної роботи в університеті.