Інформаційний лист 1
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут журналістики
Національна спілка журналістів України
Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
Університет Жирони (Іспанія)
Латвійський університет (Латвійська Республіка)
Сілезький технологічний університет (Польща)
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ № 1
Шановні колеги!
Запрошуємо Вас узяти участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Медіазнавчі студії в європейському діалозі: освітній та науковий дискурси», яка відбудеться 13 – 14 листопада 2020 року в Інституті журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка.
Мета конференції: поєднати теорію і практику сучасного медіазнавства, започаткувати різні формати медіазнавчих дискусій з академічним світом ЄС.
У програмі конференції:
- Пленарні засідання та робота секцій за тематичними блоками.
- Круглі столи й стендові доповіді.
- Панельні дискусії.
- Презентації наукових праць, довідникових і лексикографічних видань, навчальної та навчально-методичної літератури.
- Культурна програма.
ТЕМАТИЧНІ БЛОКИ
І. «Журналістика, журналістикознавство і медійна практика: пріоритети України та новітні парадигми ЄС» –
- Актуальні питання теорії та історії української журналістики: європейський контекст. Журналістикознавство як один із дослідницьких напрямів сучасного медіазнавства.
- Діалог медіакультур: Україна – ЄС. Медіаправо в Україні та в ЄС. Українські регіональні ЗМІ на тлі європейських: традиції та особливості функціонування.
- Жанрова палітра сучасного медіадискурсу. Аудіовізуальні медіа: перспективи розвитку. Нові медіа в онлайн-комунікації.
- Медіакритика та етичні орієнтири сучасних ЗМК. Гендерні проблеми у мас-медіа.
- Медіаринок і медіавласність: проблема контенту.
ІІ. «Сучасне рекламознавство та практика рекламної діяльності: медійні аспекти досвіду ЄС в Україні» –
- Медіа в теорії і практиці PR та реклами. Етичні аспекти рекламного й PR-контенту.
- Рекламна комунікація в європейському та українському мас-медійному просторах. Міжнародна співпраця в галузі PR та реклами.
- Реклама й PR у друкованих та електронних мас-медіа. Нові медіа в рекламній і PR-діяльності. Візуалізація рекламних і PR-повідомлень: кадрові, технологічні, фінансові аспекти.
- Професійна підготовка фахівців із реклами та зв’язків із громадськістю в українських вишах: нові виклики, підходи, теоретичні та організаційні засади.
ІІІ. «Інформаційна політика в діалозі “ЄС – Україна”» –
- Україна в європейському та світовому інформаційному просторах. Медіа у викритті дезінформації та руйнуванні міфів (фактчекінг): європейська практика та українські реалії. Медіапсихологія в інформаційній безпеці: практика України та ЄС.
- Маніпулювання свідомістю та медіатероризм. Забезпечення інформаційної безпеки України. Українські медіа у формуванні єдиної картини світу та власних наративів.
- Інформаційні загрози й механізми протидії в медіасередовищі: аналіз, прогнозування, моніторинг.
ІV.«Бібліотечно-інформаційні установи та нові медіа: європейський досвід в українських реаліях» –
- Бібліотека в європейській та українській медіакультурах. Креативні індустрії в міжкультурному діалозі. Медіакваліфікація бібліотечно-інформаційних працівників: перспективи України в ЄС.
- Бібліотекознавство, бібліографознавство, документологія, книгознавство, інформологія, музеєзнавство, архівознавство в єдиній системі соціально-комунікаційних наук: медійні аспекти.
- Бібліотечна журналістика. Медіапростір сучасної бібліотеки: організаційні форми комунікації, співпраця фахівців із засобами масової інформації.
- Формування медіакомпетентностей у підготовці фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи в українських вишах: проблеми й перспективи.
V.«Формування інноваційних видавничих стратегій в умовах європейського ринку. Цифрові медіа у видавничій справі» –
- Сучасна парадигма видавничої діяльності: зміна векторів у європейській та українській практиках. Цифрові трансформації та цифрові технології у видавничих індустріях ЄС і України. Інноваційні видавничі продукти.
- Диверсифікація видавничих послуг в умовах сучасного ринку. Нішові проєкти у видавничій справі. Видавничі стартапи.
- Медійні аспекти едитології. Редакційна підготовка цифрових медіа та підготовка фахівців для цифрових медіа в українських вишах.
VI. «Мова і метамова сучасного медіазнавства в системі освіти та фаховій комунікації: наративи України та ЄС» –
- Медіалінгвістика в Україні та ЄС.
- Метамова сучасного медіазнавства у європейському діалозі. Термінологія в медіа і медійна термінологія в мовних культурах європейських країн. Комунікативна функція медійного терміна в українському та європейському освітньому, науковому й професійному дискурсах.
- Лексикографічне опрацювання медійної термінології в Україні та практика укладання словників медійних термінів в країнах ЄС. Медійна лексикографія: традиційні та е-словники, термінологічні бази даних.
- Фразеологія в медіа і медійна фразеологія. Медійна фразеографія: традиційні та е-ресурси.
- Мова мас-медійного простору та Український правопис (2019). Мовна особистість медійника: культура фахового спілкування.
- Мультилінгвокультуралізм медіа: контекст ХХІ століття.
КРУГЛІ СТОЛИ
«Медіа і пандемія коронавірусної хвороби (COVID-2019)»
«Медіаосвіта та медіаграмотність: досягнення ЄС і перспективи України»
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ
«Актуальні аспекти сучасної європейської інформаційної безпеки»
Усім, хто планує взяти участь у роботі конференції, пропонуємо до 10 жовтня 2020 року:
- зареєструватися на сайті Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка за покликанням Міжнародна науково-практична конференція «Медіазнавчі студії в європейському діалозі: освітній та науковий дискурси» (2020) або надіслати заповнену анкету учасника (анкету додаємо) та фотографію розміром 3x4 на е-адресу конференції Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (назвати вкладені файли за таким зразком: «Soshynska_anketa», «Soshynska_foto»);
- сплатити організаційний внесок у розмірі 300 грн, який, окрім організаційних витрат, передбачає сертифікат учасника та програму конференції (кошти необхідно переказати на рахунок Київського університету імені Бориса Грінченка – код ЄДРПОУ 02136554, Р/р №UA468201720314261002201048659, Держказначейська служба України м. Київ, код банку 820172 із позначкою «Оргвнесок на проведення конференції»). Копію квитанції про сплату оргвнеску вкласти в реєстраційну форму (передбачено формою) або надіслати на е-адресу конференції Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (зразок назви вкладеного файла: «Soshynska_orhvnesok»).
Робочі мови конференції: українська, англійська.
Передбачено очну участь, за якої проїзд, проживання та харчування здійснюються коштом учасників чи за рахунок сторони, що відряджає, і/або дистанційну з виголошенням доповідей в онлайн-форматі, для чого буде створено спеціальну платформу. За умови карантинних заходів можлива лише дистанційна участь у форматі проведення онлайн-конференції з доповідями-презентаціями, про що Оргкомітет повідомить додатково.
Доповіді будуть опубліковані після конференції у спеціальному випуску рецензованого наукового журналу «Інтегровані комунікації», який виборює статус фахового видання України. Рекомендований обсяг статті – не менше 10 сторінок. Кінцевий термін подання – 10 лютого 2021 року (умови подання статті до друку будуть надіслані окремим інформаційним листом; вимоги до оформлення статті див. на сайті видання: https://intcom.kubg.edu.ua/index.php/journal).
Заплановано також видання колективної монографії «Медіазнавчі студії в європейському діалозі: освітній та науковий дискурси». Рекомендований обсяг розділу монографії – не менше 20 сторінок. Кінцевий термін подання – 10 березня 2021 року (умови та вимоги до оформлення розділу будуть надіслані окремим інформаційним листом).
Адреса Оргкомітету: Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, вул. Маршала Тимошенка, 13Б, кімн. 105, м. Київ, Україна, 04212.
Додаткову інформацію можна отримати: у секретарів Оргкомітету конференції – Вікторії Євгенівни Сошинської (служб.: +380444852092, моб.: +380679352972), Анжеліки Костянтинівни Досенко (моб.: +380934001436), Олександри Дмитрівни Гондюл (моб.: +380683564907), Дар’ї Вікторівни Харамурзи (моб.: +380983552813); за адресою електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; на сайті Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка за покликанням Міжнародна науково-практична конференція «Медіазнавчі студії в європейському діалозі: освітній та науковий дискурси» (2020).
Оргкомітет конференції
Інформаційний лист 2
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут журналістики
Міжнародна федерація журналістів
Незалежна медіапрофспілка України
Національна спілка журналістів України
Українське національне інформаційне агентство «Укрінформ»
Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
University of Girona (Spain)
University of Latvia (Latvia)
Silesian University of Technology (Poland)
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ № 2
Шановні колеги!
Вітаємо Вас серед учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Медіазнавчі студії в європейському діалозі: освітній та науковий дискурси», яка відбудеться 13 – 14 листопада 2020 року в онлайн-форматі, у зв’язку з пандемією COVID-19.
Надсилаємо для попереднього ознайомлення робочу програму конференції з посиланнями, за якими працюватимуть пленарні та секційні засідання, круглі столи, панельні дискусії та презентації наукових праць, довідникових і лексикографічних видань, навчальної та навчально-методичної літератури на платформі Zoom.
Просимо всіх учасників підтвердити свою участь та присутність на онлайн-конференції 10 листопада 2020 р. до 12:00!
До друку подаватимуться лише виголошені на онлайн-конференції доповіді зареєстрованих учасників.
Усім учасникам необхідно також на е-адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. надіслати презентації доповідей до 10 листопада 2020 р. до 12:00 для розміщення на сайті конференції (зразок назви вкладеного файлу: «Soshynska_presentation»). Формат подання презентацій – Power Point.
Адреса Оргкомітету: Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, вул. Маршала Тимошенка, 13Б, кімн. 105, м. Київ, Україна, 04212.
Додаткову інформацію можна отримати у секретаря Оргкомітету конференції – Дар’ї Вікторівни Харамурзи (моб.: +380983552813); за адресою електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; на сайті Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка за покликанням Міжнародна науково-практична конференція «Медіазнавчі студії в європейському діалозі: освітній та науковий дискурси» (2020).
Оргкомітет конференції
Оргкомітет
СПІВГОЛОВИ / CO-CHAIRS
Горбенко Галина Василівна, директор Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
Іващенко Вікторія Людвігівна, заступник директора з наукової роботи, професор кафедри видавничої справи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філологічних наук, старший науковий співробітник, голова Термінологічної комісії при Міжнародному комітеті славістів
ЧЛЕНИ ОРГКОМІТЕТУ / MEMBERS OF THE ORGANIZING COMMITTEE
Томіленко Сергій Антонович, голова Національної спілки журналістів України, Заслужений журналіст України
Харченко Олександр Олександрович, генеральний директор Українського національного інформаційного агентства "Укрінформ", Заслужений журналіст України
Штурхецький Сергій Володимирович, голова Комітету Незалежної медіапрофспілка України, кандидат наук із державного управління, доцент
Iveta Reinholde, the Head of Department of Political Sciences of the University of Latvia, Professor, Independent expert at Congress of Local and Regional Authorities, Council of Europe
Sigita Struberga, Secretary-General of the Latvian Transatlantic Organization
Majó Fernández Joaquim, Dean of the Faculty of Tourism University of Girona, PhD, Associate Professor in the area of Business
Sílvia Espinosa Mirabet, ViceDean Faculty Tourism University of Girona, Dra. in Audiovisual communication and advertising, Permanent Professor
Найдьонова Любов Антонівна, заступник директора з наукової роботи ІСПП НАПН України, завідувач лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти, доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України (Україна)
Нетреба Маргарита Миколаївна, доцент кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій
Новохатько Леонід Михайлович, завідувач кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор історичних наук, професор, Заслужений діяч науки і техніки України
Воскобойнікова-Гузєва Олена Вікторівна, завідувач кафедри бібліотекознавства та інформології Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор наук із соціальних комунікацій, старший науковий співробітник
Курбан Олександр Васильович, доцент кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент
Фруктова Яна Станіславівна, доцент кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
Масімова Лариса Гагіківна, завідувач кафедри видавничої справи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент
Гандзюк Віталій Олександрович, завідувач кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент
Піскорська Галина Андріївна, кандидат історичних наук, доцент кафедри реклами та зв'язків із громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка
Афанасьєв Ілля Юрийович, доцент кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат історичних наук
Харченко Олег Валентинович, доцент кафедри видавничої справи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат філологічних наук, доцент
Одаренко Оксана Василівна, старший викладач кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка
Буйницька Оксана Петрівна, завідувач НДЛ інформатизації освіти, кандидат педагогічних наук, доцент
Патук Тетяна Миколаївна, методист НМЦ досліджень, наукових проєктів та програм Київського університету імені Бориса Грінченка
Варченко-Троценко Лілія Олександрівна, науковий співробітник НДЛ інформатизації освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук
Прядко Марія Миколаївна, завідувач НМЦ видавничої діяльності Київського університету імені Бориса Грінченка
СЕКРЕТАРІ ОРГКОМІТЕТУ / SECRETARIES OF THE ORGANIZING COMMITTEE
Сошинська Вікторія Євгенівна, доцент кафедри бібліотекознавства та інформології, секретар вченої ради Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій
Досенко Анжеліка Костянтинівна, доцент кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій
Гондюл Олександра Дмитрівна, викладач кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка
Харамурза Дар’я Вікторівна, викладач кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, аспірант Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука
Драч Альона Павлівна, помічник директора Інституту журналістики з інформаційно-комунікаційних технологій Київського університету імені Бориса Грінченка