20 лютого 2023 року на запрошення кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського національного університету ім. Тараса Шевченка доц. Маргарита Нетреба, гарант освітньо-професійної програми 061.00.02 «Реклама і зв’язки з громадськістю» прочитала гостьову лекцію в режимі відеоконференції на платформі «Zoom» для студентів спеціальності 061 Журналістика на тему «Віртуальна пресслужба: новий формат комунікації».
Головну увагу лекторка приділила суттєвим перевагам роботи віртуальної пресслужби у порівнянні з традиційною пресслужбою, а саме формуванню єдиного першоджерела для ЗМІ та мінімізації ризиків публікації застарілих або недостовірних даних з інших вебресурсів; оперативному отриманню первинної інформації про компанію представниками масмедіа в режимі 24/7; збільшенню ймовірності виходу позитивних і коректних публікацій у ЗМІ; демонстрації професіоналізму прессслужби та відкритості компанії; отриманню переваг у конкурентній боротьбі за прихильність масмедіа.
Важливою практичною складовою лекції стала демонстрація авторської структури мультимедійної онлайн-платформи для ефективного зв’язку віртуальної пресслужби із засобами масової інформації, що включає такі основні елементи: пресрелізи, прескіт, фотобанк, інформацію про компанію, календар подій, контакти.
Присутні мали можливість ставити питання й отримати конструктивні відповіді. Жвавого обговорення набули питання про переваги й недоліки закритого та відкритого типу роботи віртуальної пресслужби з журналістами.
На лекції також відбулася презентація навчального посібника проф. Н. І. Білан та доц. М.М. Нетреби "Інформаційно-аналітична діяльність пресслужб аграрної галузі України". Ця спільна робота є універсальним помічником студентам по комунікаціях, зокрема з активними посиланнями, які легко інтегрують посібник в інтернет-простір, дають змогу проілюструвати теорію практичними прикладами та кейсами діяльності пресслужб. Повнотекстова версія посібника розміщена у вільному доступі у репозиторії за посиланнями: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/42626/
Захід став чудовою можливістю обмінятися науковими думками стосовно актуальної тематики – створення віртуальної пресслужби як іміджевого інструменту будь-якої компанії для налагодження та підтримки електронної комунікації з громадськістю, а також зразковою практикою міжуніверситетської співпраці.