Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю 12 березня 2020 року провела онлайн-форум роботодавців. Понад 20 теоретиків і практиків, викладачів і менеджерів, дистанційно на онлайн-платформі Zoom, обговорили сучасні рекламні та PR-комунікації.
До обговорення долучились:
Ірина Кармелюк, керівник прес-служби Апарату Верховної Ради України;
Ірина Кузнєцова, офіційний представник Cannes Lions в Україні, директор групи DIALLA Communications;
Костянтин Кузнецов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, продюсер “Днів креативності в Україні”;
Олена Дальська-Латошевіч, chief communications officer у “WePlay! Esports”.
А також численні представники Інституту журналістки Київського університету імені Бориса Грінченка: Вікторія Іващенко, заступник директора Інституту журналістики з наукової роботи, Олена Воскобойнікова-Гузєва, завідувач кафедри бібліотекознавства та інформології, Леонід Новохатько, завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, понад 10 викладачів чотирьох кафедр Інституту журналістики Університету Грінченка — двох згаданих вище й кафедри журналістики та нових медіа, а також кафедри видавничої справи.
Роботу розпочали з презентації та обговорення змін, які кафедра реклами та зв’язків з громадськістю запропонувала внести до навчальних планів та освітньо-професійних програм першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня підготовки фахівців з реклами і зв’язків з громадськістю.
Гості університету й викладачі, присутні на онлайн-зустрічі, виступили з позитивними характеристиками почутого й побаченого на презентації, підкреслюючи актуальність запропонованих нововведень. Усі присутні підтримали запропоновані зміни до навчальних планів.
Наступні виступи торкалися різноманітних аспектів сучасних комунікацій. Вікторія Іващенко підняла тему брендингу наукових установ. Олена Дальська, розкриваючи тему українського кіберспорту, його міжнародних успіхів і складнощів, отримала багато запитань викладачів, у тому числі стосовно брендингу й актуальних напрямів підготовки фахівців з PR-комунікацій. Зокрема, вона звернула увагу на нестачу стратегічного мислення в багатьох молодих випускників/випускниць українських вишів, недостатню лінгвістичну підготовку, в тому числі, низький рівень англійської мови, та разом із тим і велику потребу у спеціальних знаннях із брендингу, SEO, зв’язків із медіа, різних аспектів маркетингових комунікацій.
Учасники зустрічі встигли обговорити багато актуальних тенденцій галузі, визначили можливості зростання для молодих спеціалістів у сфері реклами та PR. Такий дистанційний обмін думками показав, що професіонали завжди прагнуть удосконалювати й самовдосконалюватися.