14 травня 2019 р., у рамках університетського Фестивалю науки в Університеті Грінченка, відбувся науково-практичний захід, круглий стіл "Актуальне в рекламі та зв'язках з громадськістю": кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики об’єднала в інтерактивному процесі близько 15 висококваліфікованих теоретиків і практиків реклами та PR, а також декілька десятків студентів.
Захід розпочався зі вступного слова доцента кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Іллі Юрійовича Афанасьєва про актуальні тренди: зокрема, вихід діджиталізованої аналітичної діяльності, а також виробництва і поширення відеореклами для смартфонів, на пріоритетний рівень у рекламній галузі.
Перед студентами 1-2-го курсів бакалаврату — майбутніми журналістами, рекламістами та піарниками, — а також перед викладачами, виступили двоє гостей. Андрій Андрющенко, CEO IPG Mediabrands Ukraine, партнер Україно- британської комунікаційної компанії razom communications; він виступить із доповіддю про "cultural branding", розповів про важливість розуміння культурного контексту для побудови "iconic brands", про світоглядне, релігійно-філософське, концептуальне ядро успішної маркетингової активності, маркетологічну роботу на перетині гуманітарного і економічного знання.
Анна Сухаревська, засновник IQ LUXURY GROUP, поділилися своїм цікавим досвідом промоції відомого психолога Михайла Лабковського, розповіла про рекламне співробництво з Ярославом Самойловим, Вікторією Бонею, Анною Сєдоковою, закупівлю реклами у зірок шоу-бізнесу, навела конкретні, деталізовані приклади роботи з промо-кодами. Доповіді уважно слухали не лише студенти, але й співробітники Інституту журналістики: викладачі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю І.Ю.Афанасьєв, К.М.Семенюк, О.І.Стадніченко, М.А.Тебешевська, О.М.Яремчук, викладачі кафедри журналістики та нових медіа О.В.Одаренко, О.А.Хамедова, викладачі кафедри бібліотекознавства та інформології В.Є.Сошинська, Н.М.Терещенко; деякі інші; ще одна гостя заходу — Марія Літвін,івент-менеджер, провідний фахівець із зв’язків з громадськістю Українського культурного фонду. Після того, як студенти вирушили на пари, діалог продовжився, можна сказати, на рівні “P2P” — Professional to Professional, професіонал для професіонала. Запитання й відповіді, обмін практичним досвідом і теоретичними знаннями, про ефективні в українських реаліях методи аналізу цільової аудиторії, вибір каналів комкунікації, багато інших тем. Невимушене, неформальне, при цьому змістовне спілкування в широкому спільному колі й групами по 3-7 осіб тривало ще понад годину. Що й не дивно: наполегливі рекламісти й піарники навчаються протягом усього свого життя!