Видання кафедри

03.02.2023 09.35.57 RECАвтори: Бровко О.О., Курбан О.В., Лісневська А.Л., Бондарева О.Є., Фруктова Я.С., Данильян О.Г., Дзьобань О.П., Калиновський Ю.Ю., Колодюк М.А., Король В.Г., Кротюк В.А., Марутян Р.Р., Панфілов О.Ю., Поліщук О.Л., Юркова О.А.

У монографії розглянуто питання інформаційно-комунікаційної безпеки в українському медійному просторі. Результатом дослідження кола визначених проблем стали авторські розвідки, вміщені у двох розділах видання: «Теоретико-методологічні аспекти сучасних безпекових технологій» та «Прикладні аспекти сучасної безпекової політики». Предмет досліджень становить інформаційна політика в українських медіа, розвиток освітнього процесу за відповідним профілем і стан державних управлінських комунікаційних процесів. Метою видання є створення навчально-методичного підґрунтя для забезпечення розвитку освітніх, управлінських та комунікаційних процесів відповідних інституцій в Україні.

 

Завантажити

 

01.02.2023 14.11.55 REC

У практичному посібнику викладено теоретичний матеріал та прикладні завдання до блоку дисциплін "Технології виробництва та розміщення рекламного продукту: Технології виробництва радіореклами, Технології виробництва телереклами" для студентів 2 курсу освітньої програми 061.00.02 "Реклама і зв'язки з громадськістю" Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка з метою формування у них знань про рекламний продукт, обов’язки фахівця у виробничому процесі радіореклами та телереклами, здобуття практичних навичок виробництва та розміщення реклами на радіомовленні і телебаченні. Зокрема, розглянуто базову термінологію, особливості та етапи продукування реклами на радіомовленні та телебаченні; запропоновано лабораторні роботи (відповідно до навчального плану та робочих програм), що відповідають практико-орієнтованим цілям підготовки фахівця з реклами і зв'язків громадськістю.

 

 Завантажити

Факультет у соціальних мережах