17 травня 2021 р. відбувся науково-практичний семінар «Взаємодія закладів освіти з роботодавцями в галузі реклами та PR», організований нашою кафедрою. Семінар об’єднав представників роботодавців, академічної спільноти, а також експертів-практиків, викладачів, студентів і випускників кафедри.
Учасників онлайн-зустрічі привітав і модерував захід завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Університету Грінченка, доктор історичних наук, професор Леонід Новохатько.
Свої доповіді представили:
- Ольга Копієвська, завідувачка кафедри арт-менеджменту та івент-технологій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, доктор культурології, професор;
- Антоніна Іващук, завідувачка кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Національного авіаційного університету, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент;
- Надія Білан, доктор наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв`язків з громадськістю Київського національного університету імені Тараса Шевченка;
- Маргарита Нетреба, гарант ОПП «Реклама і зв’язки з громадськістю» Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент;
- Катерина Ткаченко, старший адміністратор Київського академічного театру українського фольклору «Берегиня», випускниця ОПП «Реклама і зв`язки з громадськістю» Київського університету імені Бориса Грінченка;
- Віра Андріюк, бренд-менеджер ВМГО «Студентська республіка», головний редактор газети «Нова республіка»;
- Алла Курганська, менеджер із корпоративних комунікацій та бренду роботодавця ТОВ «ВСМК-Трейд», студентка IV курсу ОПП «Реклама і зв`язки з громадськістю» Київського університету імені Бориса Грінченка;
- Тетяна Ужанська, координатор з соціально-гуманітарної роботи, старший викладач, відповідальна за практику на кафедрі реклами та зв`язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка.
Учасники зустрічі представили цікаві доповіді та практичні кейси, внесли конкретні пропозиції щодо кращої підготовки фахівців з реклами та PR. Зокрема, найбільше обговорювалися такі питання: шляхи модернізації освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» в інтересах роботодавців; можливості взаємовигідної співпраці між закладами освіти й роботодавцями в рамках проходження практики студентами; працевлаштування студентів до завершення навчання.
Ольга Копієвська поділилась цінним досвідом проведення бізнес-форумів і співпраці кафедри арт-менеджменту та івент-технологій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв з роботодавцями в рамках проходження практики студентами.
Досвідом залучення стейкголдерів до розробки освітньої програми поділилась Антоніна Іващук. Вона також наголосила на важливості пошуку унікальної ніші кожною кафедрою, що дозволить випускати конкурентоспроможних спеціалістів, затребуваних ринком праці.
Особливе зацікавлення в учасників семінару викликали результати наукового дослідження «Гостьові лекції як форма взаємодії ЗВО і роботодавців у формуванні професійних компетенцій майбутнього фахівця», проведеного Надією Білан та Маргаритою Нетребою.
Представники роботодавців Катерина Ткаченко та Віра Андріюк відзначили позитивні сторони співпраці з Університетом Грінченка в межах проходження практики студентами, дали цінні рекомендації, щодо покращення взаємодії між закладами освіти та роботодавцями. Успішним досвідом поєднання навчання з роботою за спеціальністю поділилась студентка IV курсу Алла Курганська.
Цінні рекомендації роботодавців, експертів галузі, академічної спільноти, а також пропозиції студентів і випускників (у тому числі й щодо оновлення навчальних планів бакалаврів та магістрів, змін ОПП, організаційних моментів співпраці між ЗВО і роботодавцями), оприлюднені під час семінару, обговорюватимуться на найближчому засіданні кафедри.