Контакти

(044) 485-21-19

 kmj.fj@kubg.edu.ua

м.Київ, вул. Левка Лук'яненка,13-Б, каб. 117

Google-Scholar-logo Профіль кафедри у Google Scholar

fb iconПрофіль кафедри у Facebook

Маркетингові ігри: зустріч із засновниками Lords of Boards

7 12market ihry zustrich iz zasn lords of boardsi037 грудня 2023 року здобувачі 1 курсу освітньої програми «Міжнародна журналістика» зустрілись із засновниками компанії настільних ігор Lords of Boards, Романом і Вікторією КОЗУМЛЯК.

На початку зустрічі Роман розповів про свій досвід у сфері маркетингу, а також про початок розвитку видавництва ігор бренду Lords of Boards. «На сьогоднішній день ми маємо близько 30 партнерів у 14 країнах світу. Як видавництво ми видали більше 70 настільних ігор» — так про стан компанії на сьогодні говорить Роман. Студенти отримали корисну інформацію про способи знаходження міжнародних партнерів для співпраці, про важливість правильно себе представити, а також про налагодження зв’язку «людина-людина» і його значимість.

На запит однієї зі студенток Роман також розповів про можливості співпраці і розвитку власних ігрових ідей. Він повідомив, що, справді, можна прийти зі своєю розробкою, яку вони можуть допомогти реалізувати або направити на консультацію до своїх партнерів, які є більш компетентними у певному питанні.

Засновник також поділився своєю думкою щодо швидкоплинності трендів і як важливо слідкувати за ними, розрізняти хайп від довготривалих тенденцій. Здобувачі освіти зацікавились розвитком таких тем, тому ставили різні питання на кшталт «Чи були якісь країни, з якими знайти спільну мову, співпрацювати було легше за інші?»; «Яка країна є найактивнішою партнеркою?». З відповідей Романа вийшло зробити декілька висновків:

— не можна розрізняти країни за легкістю товариства, адже усюди різні люди;

— найбільша кількість контрактів спостерігається із Францією, але завдяки цьому виходить співпраця і з Бельгією. Також є співробітництво із фабриками Китаю.

Також гострим є питання про співпрацю з країною-агресором. На що Роман відповів: «Так, був такий гріх. На жаль, на досвіді доводиться, що «москалі є москалі» і навіть у бізнесі».

На завершення зустрічі обговорили важливість вивчення культури кожної країни, з якою хочемо співпрацювати задля запобігання казусних ситуацій. Усі присутні в авдиторії погодились, що потрібно фільтрувати те, що ми споживаємо. Варто також «накопичувати свою скарбничку інструментів», а саме спостерігати за поведінкою людей і розуміти, що зараз потрібно суспільству і що є актуальним.

Вероніка ПОДГОРНА,
здобувачка I курсу освітньої програми «Міжнародна журналістика».

8ukr

Маркетингові ігри: з...
Маркетингові ігри: зустріч із засновниками Lords of Boards
Маркетингові ігри: з...
Маркетингові ігри: зустріч із засновниками Lords of Boards
Маркетингові ігри: з...
Маркетингові ігри: зустріч із засновниками Lords of Boards

Факультет у соціальних мережах