
ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА МЕДІАХАБУ
(044) 485-21-19
м.Київ, вул. Левка Лук'яненка,13-Б, каб. 117
ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА МЕДІАХАБУ
МЕТА ПРОЄКТУ
– надання суспільно-орієнтованих тренінгових, дослідницьких, виробничих, аналітичних послуг, поєднання теорії і практики у сфері медіаосвіти, медіабезпеки, медіабрендингу, кризових і публічних комунікацій, реклами та зв’язків з громадськістю в контексті повоєнної відбудови України та євроінтеграції.
ЗАВДАННЯ
надання суспільно-орієнтованих освітніх послуг з медіаграмотності, медіабезпеки різним цільовим аудиторіям (школярам, держслужбовцям, студентам, людям третього віку, представникам громадських організацій, підприємцям, науковцям, науково-педагогічним працівникам ЗВО України та Університету);
зроблення та впровадження спільних сертифікатних медіаосвітніх тренінгових програм із європейськими партнерами та їх популяризація;
розроблення індивідуальних траєкторій неформальної освіти для різних цільових аудиторій з урахуванням реалізації прав осіб з інвалідністю;
надання фахових консультацій із питань медіаосвіти, медіабезпеки, кризових і публічних комунікацій;
медіапідтримка позитивного іміджу Університету та громади м. Києва під час війни та в період післявоєнної відбудови;
медіасупровід різних цільових груп, створення якісних медіапродуктів візуальної культури для структурних підрозділів Університету, компаній, державних, комунальних та інших підприємств;
забезпечення сприятливого впливу новітніх технологій на медіаспоживачів та відновлення ментального здоров’я цільових аудиторій засобами медіа;
комунікативна взаємодія науково-педагогічних працівників та науковців Факультету з різними цільовими аудиторіями;
надання послуг у сфері інформаційної аналітики та проведення науково-практичних медіадосліджень;
забезпечення практичної підготовки здобувачів усіх рівнів Факультету журналістики;
сприяння розвиткові матеріально-технічної бази Університету за рахунок грантових та комерційних проєктів;
моніторинг можливостей дуальної медіаосвіти
ТЕРМІН РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЄКТУ: 2023–2027 рр. із продовженням.
ЦІЛЬОВІ АУДИТОРІЇ
школярі, батьки, педагоги;
студенти, аспіранти, науковці;
люди третього віку;
держслужбовці, представники органів місцевого самоврядування;
представники громадських організацій м. Києва;
підприємці, представники малого та середнього бізнесу м. Києва.
.
Види діяльності:
тренінгове навчання за сертифікатними програмами українською та англійською (спільно з європейськими партнерами) мовами:
курсове навчання:
інтенсив-сесії з формування бренду освітньої установи (для керівників освітніх установ м. Києва, науковців, педагогів);
консультування з формування візуальної культури компаній (для підприємців, держслужбовців, представників органів місцевого самоврядування та громадських організацій м. Києва)