Контакти

(044) 485-21-19

 kmj.fj@kubg.edu.ua

м.Київ, вул. Левка Лук'яненка,13-Б, каб. 117

Google-Scholar-logo Профіль кафедри у Google Scholar

fb iconПрофіль кафедри у Facebook

Медіахаб Університету Грінченка

МЕТА ПРОЄКТУ Group 3 1

 

 

– надання суспільно-орієнтованих тренінгових, дослідницьких, виробничих, аналітичних послуг, поєднання теорії і практики у сфері медіаосвіти, медіабезпеки, медіабрендингу, кризових і публічних комунікацій, реклами та зв’язків з громадськістю в контексті повоєнної відбудови України та євроінтеграції.

 

Frame 13

 Frame 14

 

 

 

 

 

 

 


ЗАВДАННЯ

профільнадання суспільно-орієнтованих освітніх послуг з медіаграмотності, медіабезпеки різним цільовим аудиторіям (школярам, держслужбовцям, студентам, людям третього віку, представникам громадських організацій, підприємцям, науковцям, науково-педагогічним працівникам ЗВО України та Університету);

 

бланкзроблення та впровадження спільних сертифікатних медіаосвітніх тренінгових програм із європейськими партнерами та їх популяризація;

 

іконка телефонрозроблення індивідуальних траєкторій неформальної освіти для різних цільових аудиторій з урахуванням реалізації прав осіб з інвалідністю;

 

гучномовецьнадання фахових консультацій із питань медіаосвіти, медіабезпеки, кризових і публічних комунікацій;

 

іконка телефон 2медіапідтримка позитивного іміджу Університету та громади м. Києва під час війни та в період післявоєнної відбудови;

 

камерамедіасупровід різних цільових груп, створення якісних медіапродуктів візуальної культури для структурних підрозділів Університету, компаній, державних, комунальних та інших підприємств;

 

телевізорзабезпечення сприятливого впливу новітніх технологій на медіаспоживачів та відновлення ментального здоров’я цільових аудиторій засобами медіа;

 

гучномовецькомунікативна взаємодія науково-педагогічних працівників та науковців Факультету з різними цільовими аудиторіями;

  

бланкнадання послуг у сфері інформаційної аналітики та проведення науково-практичних медіадосліджень;

 

фотоапаратзабезпечення практичної підготовки здобувачів усіх рівнів Факультету журналістики;

 

камерасприяння розвиткові матеріально-технічної бази Університету за рахунок грантових та комерційних проєктів;

 

іконка телефон 2моніторинг можливостей дуальної медіаосвіти

 

ІДЕЯ ПРОЄКТУ
 
Frame 9 1
Vector лого 1
 
Створення на базі Медіашколи Університету Грінченка нової структури – Медіахабу Університету Грінченка як осередку ефективної комунікативної взаємодії медіаекспертів та медіазнавців, фахівців у сфері креативних індустрій, журналістів, громадських діячів та споживачів медіаконтенту, що об’єднує тренінговий центр медіаосвіти, виробничу медіаагенцію, сектор медіадосліджень та аналітики.
Проєкт Медіахабу є продовженням багаторічної діяльності Факультету журналістики.
 
 
гучномовець
За 6 років було успішно реалізовано близько 20 медійних та освітніх проєктів.
 
 
 
 

Vector 4ТЕРМІН РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЄКТУ: 2023–2027 рр. із продовженням.

 
 
 
 

 

ЦІЛЬОВІ АУДИТОРІЇ

 

Group 3школярі, батьки, педагоги;

 

 

Group 3студенти, аспіранти, науковці;

 

 

Group 3люди третього віку; 

 

 

Group 3держслужбовці, представники органів місцевого самоврядування;

 

 

профільпредставники громадських організацій м. Києва;

 

 

Group 3підприємці, представники малого та середнього бізнесу м. Києва.

 
 

.asset v1 czmedia1012018 t3type assetblock card image mgo removebg previewVector медіаосвіта

 

 

 

 

 

 

 

 

Види діяльності:

 

Group 3тренінгове навчання за сертифікатними програмами українською та англійською (спільно з європейськими партнерами) мовами:

 

  • із медіаграмотності (для школярів, педагогів, батьків, людей третього віку);
  • із медіабезпеки (для підприємців, представників держструктур, представників органів місцевої влади.

 

Group 3курсове навчання:

 

  • курси підвищення кваліфікації (для прессекретарів комунальних закладів);
  • курси з публічних і кризових комунікацій (для підприємців, представників держструктур, представників органів місцевого самоврядування та громадських організацій м. Києва);
  • майстер-класи медіаекспертів (для студентів, аспірантів, науковців);
  • вебінари з актуальних аспектів свідомого медіаспоживання (для школярів, батьків, педагогів, людей третього віку);

 

Group 3інтенсив-сесії з формування бренду освітньої установи (для керівників освітніх установ м. Києва, науковців, педагогів);

 

 

Group 3консультування з формування візуальної культури компаній (для підприємців, держслужбовців, представників органів місцевого самоврядування та громадських організацій м. Києва)

Факультет у соціальних мережах