Місія та цілі

МЕТА ПРОЄКТУ Group 3 1

 

 

– надання суспільно-орієнтованих тренінгових, дослідницьких, виробничих, аналітичних послуг, поєднання теорії і практики у сфері медіаосвіти, медіабезпеки, медіабрендингу, кризових і публічних комунікацій, реклами та зв’язків з громадськістю в контексті повоєнної відбудови України та євроінтеграції.

 

Frame 13

 Frame 14

 

 

 

 

 

 

 


ЗАВДАННЯ

профільнадання суспільно-орієнтованих освітніх послуг з медіаграмотності, медіабезпеки різним цільовим аудиторіям (школярам, держслужбовцям, студентам, людям третього віку, представникам громадських організацій, підприємцям, науковцям, науково-педагогічним працівникам ЗВО України та Університету);

 

бланкзроблення та впровадження спільних сертифікатних медіаосвітніх тренінгових програм із європейськими партнерами та їх популяризація;

 

іконка телефонрозроблення індивідуальних траєкторій неформальної освіти для різних цільових аудиторій з урахуванням реалізації прав осіб з інвалідністю;

 

гучномовецьнадання фахових консультацій із питань медіаосвіти, медіабезпеки, кризових і публічних комунікацій;

 

іконка телефон 2медіапідтримка позитивного іміджу Університету та громади м. Києва під час війни та в період післявоєнної відбудови;

 

камерамедіасупровід різних цільових груп, створення якісних медіапродуктів візуальної культури для структурних підрозділів Університету, компаній, державних, комунальних та інших підприємств;

 

телевізорзабезпечення сприятливого впливу новітніх технологій на медіаспоживачів та відновлення ментального здоров’я цільових аудиторій засобами медіа;

 

гучномовецькомунікативна взаємодія науково-педагогічних працівників та науковців Факультету з різними цільовими аудиторіями;

  

бланкнадання послуг у сфері інформаційної аналітики та проведення науково-практичних медіадосліджень;

 

фотоапаратзабезпечення практичної підготовки здобувачів усіх рівнів Факультету журналістики;

 

камерасприяння розвиткові матеріально-технічної бази Університету за рахунок грантових та комерційних проєктів;

 

іконка телефон 2моніторинг можливостей дуальної медіаосвіти

 

Факультет у соціальних мережах