У суботу, 24 березня у Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся Всеукраїнський форум "Бренд освітньої установи: від задуму до популярності".
Кількість учасників становила понад 100 осіб, а їх географія охопила майже всю країну: від Ніжина і до Одеси, від Чернівців і до Луганська. Серед присутніх були вчителі, директори шкіл, викладачі та керівники прес-служб, що свідчить про велику зацікавленість освітян у формуванні бренду власного навчального закладу.
Розпочався форум з привітального слова Галини Горбенко, члена Національної спілки журналістів та спілки рекламістів України, кандидата педагогічних наук, доцента, директора Інституту журналістики.
На панельній дискусії виступила Тетяна Гузенко, експерт з комунікацій The Communication Reform Group, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент, начальник управління інформаційної політики та комунікацій Департаменту суспільних комунікацій Київської міської державної адміністрації, яка акцентувала увагу на тому, що освітня установа має величезний вплив на формування бренду міста та країни і навела приклад проекту «Київ - Всесвітня книжкова столиця», який ініціювали студенти Інституту журналістики Університету Грінченка.
Олена Воскобойнікова-Гузєва, член Президії Української бібліотечної асоціації, консультант SAIUP – проекту сприяння академічної доброчесності в Україні, доктор наук із соціальних комунікацій розповіла про статтю 30 «Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти» ЗУ «Про освіту» та поділилася власним досвідом і результатами впровадження інформаційної відкритості та академічної доброчесності в освітньому середовищі.
Ганна Онкович, український науковець, лінгводидакт, медіапедагог, дослідник у галузі медіа-освіти, доктор педагогічних наук, професор Київського медичного університету УАНМ наголосила на важливості формування медіаграмотності серед учнівської молоді і розвитку вікідидактики у системі професійної освіти.
Галина Піскорська, член Національної спілки журналістів України, експерт в галузі інформаційної безпеки, кандидат історичних наук, доцент Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка запропонувала розглянути прийоми пропаганди, які нині використовують сучасні медіа та ознайомитися зі шляхами їх уникнення.
В рамках форуму було представлено 8 тренінгів, де кожен мав змогу отримати практичні навички в розробці та підтримці веб-сайтів освітньої установи, оволодіти мистецтвом презентацій, опанувати SMM-технології у просуванні бренду освітньої установи чи дізнатися про те, як створити відеоконтент освітньої установи.
Також учасники активно долучилися до інформаційного тренінгу на тему «Роль EVENT-заходів для популяризації освітньої установи», стали активними слухачами курсу, який присвячений медіабезпеці та медіаграмотності, спробували власноруч створити власне ЗМІ освітньої установи та дізналися більше про основні принципи брендингу.
Підсумком форуму став Ярмарок ідей, на якому кожен з учасників мав змогу поділитися новими ідеями та враженнями, які він отримав під час роботи на майстер-класах та тренінгах. Наприкінці заходу кожен освітянин отримав сертифікат.
Олександр Кантур,
помічник директора Інституту журналістики
з інформаційно-комунікаційних технологій