Українське кіно: відображення ідентичності та соціального впливу

1"Я не Ахтем Сеітаблаєв!" — саме такою провокацією розпочався Вечір критичного мислення та творча зустрів з відомим актором та режисером, що відбувся 31 жовтня 2024 року.

Під час зустрічі Ахтем Сеітаблаєв ділився своїм досвідом та простими тезами, доступно пояснював, як працює пропаганда, як її розпізнати і як з нею боротися. Головною темою для розмови стало кіно та наше суспільно-політичне життя. Українське кіно нині стоїть на межі значного культурного впливу, адже воно стає виразником нашої ідентичності та відповідає на запити суспільства в час змін. Кінематограф розглядається як важливий інструмент впливу на соціально-політичну думку, що активно формує українську національну свідомість та сприяє єднанню в умовах агресії з боку росії.

Режисер підкреслив, що медіа повинні критично ставитися до контенту, який вони продукують, зокрема уникаючи поширення російського продукту, що не відповідає інтересам українського суспільства. На думку Сеітаблаєва, кіно повинно створювати глибокий емоційний зв’язок з глядачем, формувати відчуття гордості, ідентичності, надихати та викликати інтерес до української культури за кордоном. Це — відповідальність, яку несе кожен творець, і особливо ті, хто безпосередньо залучений у створення контенту.

Режисер зазначив, що український кінематограф нині націлений на створення якісного, самобутнього продукту, що відображає справжню українську ідентичність, а також зауважив, що цей шлях вимагає від митців рішучості та принциповості, адже вони працюють не лише для сучасного глядача, але й для майбутніх поколінь, що будуть черпати з цих образів уявлення про себе та свою культуру.

На завершення пан Ахтем підсумував, що українське кіно має всі шанси стати інструментом національного становлення та змін у свідомості суспільства. І питання, поставлене на зустрічі, стосується кожного, хто долучається до цього процесу: від режисерів і сценаристів до акторів. Адже кожен кадр, кожен образ, що виникає на екрані, має силу впливати на глядача, виховувати і водночас змінювати суспільство.

Кульмінацією вечора став розіграш книжки "Це не провокація" за найкраще запитання, яку в чесній боротьбі отримала студентка Університету Грінченка.

Віта Олексишин,

студентка 1 курсу, групи РЗГб-3-24-4.0д

Українське кіно: від...
Українське кіно: відображення ідентичності та соціального впливу
Українське кіно: від...
Українське кіно: відображення ідентичності та соціального впливу
Українське кіно: від...
Українське кіно: відображення ідентичності та соціального впливу
Українське кіно: від...
Українське кіно: відображення ідентичності та соціального впливу
Українське кіно: від...
Українське кіно: відображення ідентичності та соціального впливу
Українське кіно: від...
Українське кіно: відображення ідентичності та соціального впливу
Українське кіно: від...
Українське кіно: відображення ідентичності та соціального впливу
Українське кіно: від...
Українське кіно: відображення ідентичності та соціального впливу
Українське кіно: від...
Українське кіно: відображення ідентичності та соціального впливу
Українське кіно: від...
Українське кіно: відображення ідентичності та соціального впливу
Українське кіно: від...
Українське кіно: відображення ідентичності та соціального впливу
Українське кіно: від...
Українське кіно: відображення ідентичності та соціального впливу
Українське кіно: від...
Українське кіно: відображення ідентичності та соціального впливу
Українське кіно: від...
Українське кіно: відображення ідентичності та соціального впливу
Українське кіно: від...
Українське кіно: відображення ідентичності та соціального впливу
Українське кіно: від...
Українське кіно: відображення ідентичності та соціального впливу
Українське кіно: від...
Українське кіно: відображення ідентичності та соціального впливу

Факультет у соціальних мережах