5 жовтня 2024 року в Галереї імені Віктора Огнев'юка Київського столичного університету імені Бориса Грінченка пройшов Communication Day в межах діяльності Медіахабу Університету Грінченка та соціального проєкту «З Києвом і для Києва». Перша зустріч затишного камерного спілкування відбулася з представниками громадських організацій, які прагнуть розвивати українське суспільство, покращуючи навички комунікації та репрезентації себе в медіапросторі.
Відкрила зустріч Тетяна Поліщук – заступник декана Факультету журналістики з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи. Вона розповіла про діяльність Факультету та заінтригувала гостей сюрпризом.
Першим спікером тренінгів став Андрій Сінько – успішний PR-фахівець та викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. У межах лекції на тему «Говорити не можна соромитись: створення бренду громадської організації» Андрій поділився ґрунтовними порадами й цікавими кейсами в сфері PR-комунікацій, наголосив на важливості спілкування зі своєю аудиторією та медіа. Також Андрій радо відповідав на складні й подекуди каверзні питання учасників, що оживило спілкування.
У продовження розмови про комунікацію та аудиторію відбувся воркшоп Тетяни Поліщук на тему «Розвивай своє ком’юніті». У межах спілкування учасників та спікерка обговорили різницю між цільовою аудиторією та ком’юніті, засоби спілкування та важливість створення змотивованого й зацікавленого оточення навколо бренду організації. Також на обговорення винесли деякі яскраві кейси, що допомогло учасникам визначити орієнтири для роботи.
Під час перерви на каву, учасники мали змогу познайомитись ближче як зі спікерами, так і одне з одним; обговорити питання, що виникли під час перших лекції та воркшопу; отримати поради щодо окремих аспектів роботи й шляхів покращення діяльності їх організацій.
Після перерви, про організацію та особливості ділових подій говорила Дар’я Харамурза – доктор філософії з журналістики, старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, організатор міжнародних конференцій та ділових івентів, медіатренер в межах лекції «Успішний діловий івент: покрокова інструкція». Тут увагу учасників звертали на особливості задуму, організації й проведення подій як офлайн/онлайн так і у змішаному форматі з урахуванням всіх перепон, які можуть виникнути. Цінним був досвід Факультету журналістики: пані Дар’я розповіла як про успішні події, так і труднощі, що було дуже важливо для аналізу діяльності та покращення реалізації майбутніх івентів
Чудовим завершенням програми зустрічі став майстер-клас від Михайла Андрєєва – викладача Факультету, провідного режисера та редактора телепроєктів на тему «Як презентувати свою організацію в аудіовізуальних медіа». У межах спілкування учасники не тільки могли обговорити основні елементи створення відеоконтенту, а й проаналізувати свою діяльність та складнощі, які можуть виникнути під час роботи з аудіовізуальним контентом.
У тренінгах взяли участь 25 представників громадських організацій, зокрема: «Літопис незламності», «Східний менті», БФ «Екологія-Геос», «Спільнота волонтерів України», «Обʼєднання студентських самоврядувань», Київська Міська Молодіжна Рада, «Всеукраїнський громадський дитячий рух «Школа безпеки»», студентська самоврядування КУК ТБА-34, ЕМД, «Столичний простір».
Завершилася подія врученням сертифікатів та особливого подарунку – другого випуску друкованої газети «Вечірній Київ». Опісля гості ще довго спілкувалися, обговорюючи майбутню співпрацю та розвиток своїх організацій для покращення українського громадського руху. Інформаційний супровід заходу забезпечили Влад Нестеров (оператор НВМ тележурналістики), Ксенія Шамайло (фотограф) та Софія Хушвахтова (відеограф).
Дякуємо, що були з нами та до нових зустрічей!
Поліна Кирієнко,
здобувачка рівня вищої освіти першого (бакалаврського)
ОП «Видавнича справа і редагування».