VI Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»

DSC0927016 травня 2024 року в межах Фестивалю науки 2024 на Факультеті журналістики відбувся вже VI Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства».

Організатором та модератором заходу була Тетяна Поліщук, заступник декана з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи, старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, яка  зіставила та проаналізувала проведене опитування серед учасників 2023 та 2024 років, зосередила увагу на важливості підвищення власної медіаосвіти та проведення аналізу медіапрактик, що застосовують просьюмери. Захід відбувався у змішаному форматі: очно були присутні студенти-журналісти та викладачі, дистанційно приєдналися колеги з різних регіонів України.

З вітальним словом до усіх присутніх звернулася Вікторія Іващенко, заступник декана Факультету журналістики з наукової роботи, професор кафедри медіапродюсування та видавничої справи Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, доктор філологічних наук, професор, яка наголосила на важливості дослідження явища медіапросьюмеризму в ретроспективі та перспективі, на формуванні наукового, лексичного та понятійного апарату цієї галузі. Побажала усім свідомого споживання медіаконтенту, уміння вирізняти фейковий контент, контент, створений ШІ, а також натхнення та плідної роботи над створенням цікавих проєктів, затребуваних медіаспоживацькою аудитрією. 

Учасникам круглого столу було презентовано медіапроєкти здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня Софії Донцової та Нікіти Головінського. Вони поділилися практичними рекомендаціями щодо створення власних медіапродуктів від ідеї до реалізації, збільшувати власну аудиторію та комунікувати з героями. Присутні обговорили потенційні виклики та можливості, що відкриваються перед автором контенту. Владислав Нестеров як тренер Медіахабу Університету Грінченка, здобувач вищої освіти другого (магістерського) рівня, поділився досвідом неформальної медіаосвіти для різних вікових категорій.

Завідувачка НВМ тележурналістики Мар’яна Ангелова розповіла про проєкти Астудії, які студенти створюють у межах навчальної програми «Тележурналістика», також дала поради стосовно того, як подолати затиски та відторгнення від свого твору. Саме вони заважають автору ефективно просувати публікацію. «Дуже часто молоді автори стикаються зі страхами провалу, невідповідність результату первинному задуму, невдоволення власним виглядом тощо, проте від цього є ефективні ліки, – порадила досвідчена журналістка та викладач з 20-ти річним досвідом. – Свідоме виконання технології задля підвищення якості вашого контенту, а ще робота з удосконалення власного “Я”, нарощення творчого потенціалу!»

Круглий стіл став важливим кроком у підвищенні обізнаності наукової спільноти щодо розвитку медіапросьюмеризму і як явища, і як технології виробництва інформаційного продукту. Відбулося обговорення можливостей взаємодії споживачів контенту із засобами масової комунікації, культури споживання й виготовлення власного медіапродукту, різноманітних підходів до створення та передавання інформації засобами медіа, впливу ШІ-технологій на професії сфери креативних індустрій.

Медіапросьюмеризм дозволяє інтегрувати користувацький досвід та креативність у створенні контенту, знижувати бар'єри для його виробництва та поширення. Необхідним складником є медіаосвіта різних вікових категорій населення щодо використання, оброблення та вигтовлення інформаційних продуктів. Завдяки цим технологіям просьюмери можуть створювати якісний контент, розповсюджувати його на широку аудиторію та взаємодіяти з іншими користувачами, сприяючи розвитку інформаційного суспільства та економіки спільного споживання.

 

Презентації з круглого столу доступні за посиланням 

 

VI Всеукраїнський кр...
VI Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»
VI Всеукраїнський кр...
VI Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»
VI Всеукраїнський кр...
VI Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»
VI Всеукраїнський кр...
VI Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»
VI Всеукраїнський кр...
VI Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»
VI Всеукраїнський кр...
VI Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»
VI Всеукраїнський кр...
VI Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»
VI Всеукраїнський кр...
VI Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»
VI Всеукраїнський кр...
VI Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»
VI Всеукраїнський кр...
VI Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»
VI Всеукраїнський кр...
VI Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»
VI Всеукраїнський кр...
VI Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»
VI Всеукраїнський кр...
VI Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»
VI Всеукраїнський кр...
VI Всеукраїнський круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»

4ukr8ukr

Факультет у соціальних мережах