З 22 до 26 квітня 2024 року в межах роботи Медіахабу Університету Грінченка Факультет журналістики провів весняний інтенсив для старшокласників, студентів коледжів, ліцеїв і перших курсів ЗВО — "Mediaschool-2024". Слухачами цьогорічної програми стали 128 осіб: 57 старшокласників, зокрема й з 12 київських шкіл, 26 здобувачів коледжів та 45 здобувачів ЗВО (зокрема 31 учасник з Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка).
П'ять вечорів насичених тренінгів та практичних кейсів від фахівців у сфері медіа. Перший день розпочався з лекції Яни Фруктової, кандидата педагогічних наук, доцента, доцента кафедри журналістики та нових медіа та котренера Марії Місаїлової (здобувачки 1 курсу магістратури ОП "Медіакомунікації") на тему "Подієва організація комунікації: Порядок денний". Практичною складовою стало представлення успішного медіапроєкту здобувачки 4 курсу освітньої програми "Журналістика" Ксенії Ляпіної — "САЛО НАПИСАЛО".
Другий день надихнув усіх лекцією від Аліни Лісневської, кандидата педагогічних наук, доцента, доцента кафедри журналістики та нових медіа та її котренера Владислава Нестерова (здобувача 1 курсу магістратури з ОП "Журналістика") на тему "Аудіовізуальне сприйняття реальності", де магістрант ділився досвідом щодо виявлення маніпуляцій та фейків у відеоконтенті.
Третій день був присвячений темі "Брендинг медіапродукту" і з лекцією виступила Тетяна Єжижанська, старший викладач кафедри медіапродюсування та видавничої справи та котренер Нікіта Головінський, здобувач 4 курсу освітньої програми "Видавчнича справа та редагування". На лекції розглядали поняття позиціонування медіапродукту та 10 кроків до його успішної реалізації, а котренер лекції презентував практичний кейс авторського медіапроєкту — «Інтерактивна мапа Маріуполя».
Під час четвертого дня слухачам було представлено лекцію на тему "Гейміфікація в медіа" за участі Олександри Гондюл, викладача кафедри міжнародної журналістики та її котренера Валерії Канаш, здобувачки 4 курсу освітньої програми "Міжнародна журналістика". Валерія представила власну гру "be in", засновану на вирішенні проблем Цілей сталого розвитку ООН в яку точно варто грати.
У завершальний день весняного інтенсиву учасники відвідали лекцію Тетяни Поліщук, старшого викладача кафедри реклами та зв'язків з громадськістю, "Цифрова культура як виклик часу". Практичні кейси представили здобувачки 4 курсу ОП "Реклама і зв'язки з громадськістю". Анна Буряк представила кейс зі створення успішної ком'юніті для відновлення військових. Ольга Адаменко, що працює над популяризацією київського осередку Всеукраїнської шкільної ліги "Пліч-о-пліч" поділилася секретами створення соціальних мереж та комунікації з аудиторією.
Такий різноманітний та насичений зміст дозволив слухачам отримати широкий огляд сучасних тенденцій у медіаіндустрії та розглянули необхідні практичні навички для галузі медіа.
На початку зустрічей учасники відповіли на кілька питань організаторів, зокрема, чи мали вони досвід неформальної освіти, а по його завершенню залишили свої відгуки.