Канадійська міжнародна конференція: які виклики перед українською освітою в умовах війни

kanadiiska mizhnarodna konferentsiia iaki vyklyky pered ukrainskoiu osvitoiu v umovakh viiny03Міжнародна мультидисциплінарна конференція «MAIN CHALLENGES AND ISSUES OF UNIVERSITY EDUCATION IN WAR CONDITIONS: UKRAINE – 2022», організована Факультетом мистецтв Університету Манітоби (Вінніпег, Канада), зібрала більше п‘ятдесяти спікерів з різних куточків України та світу. Одним з основних питань було - Які виклики постали перед вищою освітою України під час війни, і як їх вирішувати? Панельні дискусії охопили медичний, філологічний, журналістський, педагогічний та мистецький напрямки. Серед учасників конференції були присутні викладачі та студенти Факультету журналістики Університету Грінченка: кандидат педагогічних наук, доцент кафедри журналістики та нових медіа Аліна Лісневська, студентка 4 курсу Дар'я Скирта, а співорганізаторкою виступила – кандидат філологічних наук, доцент кафедри журналістики та нових медіа Ольга Хамедова.

Теми доповідей представників Факультету журналістики цьогоріч були такими:

Olga Khamedova, Visiting Scholar, Department of German & Slavic Studies,Olga Khamedova, Visiting Scholar, Department of German & Slavic Studies,Faculty of Arts, University of Manitoba (Canada); Assoc. Prof., PhD.,Department of Journalism and New Media, Faculty of Journalism, BorysGrinchenko Kyiv University (Ukraine): Social Networks and the History ofUkrainian Journalism: Teaching Experience during Wartime; 

Alina Lisnevska, Assoc. Prof., Department of Journalism and New Media, Faculty of Journalism, Borys Grinchenko Kyiv University (Ukraine): Cultural Jornalism of Audiovisual Media during Wartime: University Education;

Daria Skyrta, Student 4th year of study, Faculty of Journalism, Borys GrinchenkoDaria Skyrta, Student 4th year of study, Faculty of Journalism, Borys GrinchenkoKyiv University (Ukraine): Diploma Project as a Lifeline.

Складні часи породжують міцні зв'язки. Щирість доповідей, взаєморозумінням та підтримка учасників з різних куточків світу вразила українських представників. Російська агресія породила багато проблем та труднощів з якими стійко бореться українська освіта. Адже студенти продовжують навчання у бомбосховищах з обмеженим доступом до електромережі. Викладачі надають прийнятні навчальні умови, оптимізують процес та створюють нові проєкти для студентської самореалізації. Науковці формулюють нові дискурси – без росії, розкриваючи український потенціал, викриваючи маніпуляції і симулякри країни-терористки. Це захоплює, це надихає, адже під час таких конференцій відчуваєш динаміку, розвиток і бачиш нові виклики перед Україною та завдання для персонального розвитку.

 

Програма конференції

 

Канадійська міжнарод...
Канадійська міжнародна конференція: які виклики перед українською освітою в умовах війни
Канадійська міжнарод...
Канадійська міжнародна конференція: які виклики перед українською освітою в умовах війни
Канадійська міжнарод...
Канадійська міжнародна конференція: які виклики перед українською освітою в умовах війни
Канадійська міжнарод...
Канадійська міжнародна конференція: які виклики перед українською освітою в умовах війни
Канадійська міжнарод...
Канадійська міжнародна конференція: які виклики перед українською освітою в умовах війни
Канадійська міжнарод...
Канадійська міжнародна конференція: які виклики перед українською освітою в умовах війни
Канадійська міжнарод...
Канадійська міжнародна конференція: які виклики перед українською освітою в умовах війни
Канадійська міжнарод...
Канадійська міжнародна конференція: які виклики перед українською освітою в умовах війни
Канадійська міжнарод...
Канадійська міжнародна конференція: які виклики перед українською освітою в умовах війни
Канадійська міжнарод...
Канадійська міжнародна конференція: які виклики перед українською освітою в умовах війни

Ціль 17. Партнерство заради сталого розвитку

 

Факультет у соціальних мережах