1 та 2 березня 2023 року в межах діяльності Київського центру медіаосвіти «Медіашкола Університету Грінченка», відбулася сертифікатна програма «Медіаоствіта» для викладачів та здобувачів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
До викладання модулю цього разу долучилися викладачі Факультету журналістики:
Ніна Зражевська, доктор наук з соціальних комунікацій, професор кафедри міжнародної журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка;
Аліна Лісневська, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри журналістики та нових медіа Київського університету імені Бориса Грінченка;
Яна Фруктова, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри журналістики та нових медіа Київського університету імені Бориса Грінченка;
Тетяна Поліщук, старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка.
Усього до навчання долучилися понад 70 викладачів та студентів спеціальностей дошкільна і початкова освіта, фізичного виховання та спорту.
Під час онлайн занять слухачі опановували нові знання з цифрової культури та цифровізації освіти, медіатексту та наративних підходів до його аналізу, медіакомунікації та факчекінгу, аудіовізуального контенту та медіаарту. По завершенню курсу було запропоновано опитування в якому слухачі змогли залишити й власні відгуки про курс, ось кілька з них:
- «Дякую за дійсно корисний і цікавий курс, особливо в сучасних реаліях»;
- «Дуже задоволена курсом, все сподобалось. Дякую організатором за комфортні умови проходження курсу»;
- «Цікавий та навчальний курс. Все було доступно та цікаво. Із задоволенням послухала б ще. Дякую за ваш час та цінні поради і знання»;
- «Курс "Медіаосвіта" сприяє розвитку свідомого та критичного ставлення до інформації, яку отримуємо з різних джерел»;
- «Прослуханий курс із медіаосвіти дуже сподобався, отримала корисну інформацію, розширила своі знання з медіапростору, задумалась про користь і місце медіаграмотності в сучасній соціокультурі».
Медіаосвіта та медіаграмотність являються надважливими складовими в системі освітнього процесу, спрямовують слухачів до сприйняття цифрової та медіакультури, ефективної взаємодії з поколінням медіапросьюмерів, кількість яких зростає з урахуванням розвитку інформаційних технологій.