UNICORN MEDIA CAMP: РЕЗУЛЬТАТИ МІЖНАРОДНОГО ПРОЄКТУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ЖУРНАЛІСТІВ

Unicorn Media Camp reliz 2У січні-лютому 2023 року, студентки 4 курсу спеціальності “Міжнародна журналістика” - Герасименко Валентина, Стаднік Анастасія, Павлушко Анастасія - реалізували міжнародний англомовний проєкт “Unicorn Media Camp: як розвивати персональний бренд студентам-журналістам” для українських студентів, що наразі навчаються в Україні та за кордоном на журналістських спеціальностях. 

Проєкт реалізовувався в межах міжнародної діяльності кафедри міжнародної журналістики Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка під керівництвом Гондюл Олександри Дмитрівни, викладачки кафедри, аспірантки спеціальності “Журналістика”. 

Мета проєкту Unicorn Media Camp – продемонструвати, що розвиток студента-журналіста з початку навчання і до працевлаштування схожий на розвиток стартапу, і познайомити молодь з інструментами, ідеями та знаннями, які допоможуть вдосконалити їм свій персональний бренд і створювати свою унікальну ціннісну пропозицію на ринку медіа та комунікацій. 

“Не всі ідеї стають стартапами, як і не всі стартапи - єдинорогами (компанія-стартап, яка отримала ринкову оцінку вартості в розмірі понад 1 млрд доларів). Те саме стосується і студентів-журналістів, адже у деяких втрачається інтерес до журналістики впродовж навчання, а ті хто успішно його завершують - часто губляться і не розуміють, як себе розвивати і просувати далі”, - Олександра Дмитрівна Гондюл, супервайзерка проєкту, викладачка кафедри міжнародної журналістики. 

Під час війни проти України, українській молоді довелось виїхати в різні країни світу задля забезпезчення безпеки. Більш того, молодь нині є Голосом України в світі, Амбасадорами нашої держави. Саме тому проєкт повністю був англомовним, та об’єднав українську молодь, що навчається в закладах освіти України та інших країн світу. 

“Вчасно отримана порада та нетворкінг можуть стати тими акселераторами для молоді, аби змінювати себе і світ навколо! Саме Unicorn Media Camp став тим майданчиком, щоб допомогти студентам вдосконалити свій бренд, аби в майбутньому стати “єдинорогами” медіа сфери”, - Валентина Герасименко, організаторка проєкту, студентка спеціальності “Міжнародна журналістика”. 

На проєкт зареєструвались 144 студенти, які наразі проживають в 12 країнах світу, а також навчаються в ЗВО України, Польщі, Литви, Німеччини, Канади та США. До участі в проєкті було відібрано 100 найбільш вмотивованих молодих людей 16-26 років. На момент старту участі в проєкті, 58,3% молоді ще не починали працювати над своїм персональним брендом у сфері медіа та комунікацій, хоча розуміли важливість, 38,9% лише почали це робити, використовуючи соціальні мережі та блоги, і лише 2,8% - розвиваються свій бренд більше року. 

Проєкт складався з кількох частин. Перш за все, це тренінги з розвитку персонального бренду, особливо в часи кризи та невизначеності, особливостей ведення соціальних мереж для посилення бренду та техніки генерації ідей та контенту. Окрім того, студенти вчились проєктному менеджменту та пітчингу, аби втілювати авторські медіа-проєкти та стартапи, а також мали лекцію та кар’єрну консультацію з кар'єрного розвитку в медіа та комунікаціях: створення резюме, портфоліо, мотиваційного листа та проходження співбесіди.  

Окрім того, студентам пропонувалась і практична частина. Впродовж проєкту організаторками були реалізовані групові дискусії щодо ролі журналіста в сучасному світі, учасники проєкту заповнювали Personal Brand Canvas - інструмент аналізу власного бренду. Також спеціально для проєкту була створена симуляційна кейс-гра "SDG Media startups: solving global problems via media tools", розроблена Гондюл Олександрою Дмитрівною в межах дисертаційного дослідження “Ігрові технології в медіа: стратегії комунікативного впливу”, мета гри - навчити молодь вирішувати глобальні проблеми людства через медіа- та комунікаційні інструменти. 

Фіналом проєкту була панельна дискусія “Accelerator - Startup - Investor = University - Student - Employer”, в якій взяли участь провідні медіа-експерти та представники медіа-стартапів та компаній, а також Pitch Night, під час якого найактивніші учасники проєкту пітчили свої ідеї медіа-проєктів, серед яких авторські медіа, додатки, медіа платформи, дискусійні клуби, соціальна мережа для журналістів, канали та школи фактчекінгу тощо. Серед тих, хто пітчили проєкти - 4 студенти спеціальності “Міжнародна журналістика” Київського університету імені Бориса Грінченка - Дубовик Тимур, Мицько Яна, Конорчук Анастасія, Лисенко Вікторія. 

“І хоч формальна частина проєкту завершилась, ми відчуваємо, що це не the end, це the beginning, адже ми не прощаємось з учасниками, а продовжуємо ділитись можливостями одні з одними, а також невдовзі для них буде реалізований онлайн-челендж в Інстаграм по розвитку свого бренду, а в березні ми знову зберемо всіх разом, аби поділитись, що змінилось після проєкту та як продовжувати творити зміни в Україні та світі через медіа та комунікації”, - зазначають Анастасія Стаднік та Анастасія Павлушко, організаторки проєкту, студентки спеціальності “Міжнародна журналістика”.  

4ukr

 

 

 

 

 

Програма Unicorn Media Camp 

 

Сторінка проєкту в Інстаграм 

Unicorn Media Camp reliz

 

 

 

Факультет у соціальних мережах