Друга всеукраїнська науково-практична конференція «Комунікаційні стратегії сучасної школи»

k13 листопада 2016 року у стінах Національної парламентської бібліотеки України успішно була проведена Друга всеукраїнська науково-практична конференція «Комунікаційні стратегії сучасної школи»

Співорганізаторами конференції є: видавництво «Білий Тигр», Київський університет імені Бориса Грінченка (Інститут журналістики, Інститут філології, кафедра початкової освіти Інституту педагогіки); Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Інститут журналістики); Національна парламентська бібліотека України.

Цього року у конференції взяли участь понад 250 осіб з 22 областей України.

З вітальним словом виступив генеральний директор видавництва «Білий Тигр» Роман Васильович ЯРОШЕНКО.

Наукові доповіді директора Інституту журналістики КНУ ім. Т. Шевченка Володимира Володимировича РІЗУНА, доцента кафедри початкової освіти Університету Грінченка Геннадія Леонідовича БОНДАРЕНКА, завідувача кафедри бібліотекознавства Університету Грінченка Олени Вікторівни ВОСКОБОЙНІКОВОЇ-ГУЗЄВОЇ, заступника директора департаменту проектів ТОВ «TechExpert» Андрія Володимировича ЖУРАВЛЬОВА, завідувача кафедри журналістики на нових медіа Університету Грінченка Юрія Васильовича НЕСТЕРЯКА, ученого секретаря Національної парламентської бібліотеки України Світлани Петрівни КОВАЛЬЧУК збагатили та розширили науковий формат пленарного засідання і проблематику конференції.

Секційні засідання / майстер-класи проводили фахівці:

«Як реагувати школі під час публічного скандалу?» (тренер: кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент, кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Ольга Петрівна ГУСАК);

«Як допомогти професійно спрямуватись?» (тренер: заступник директора Інституту журналістики Університету ГрінченкаТетяна Ігорівна ПОЛІЩУК);

«Створення позитивного іміджу» (тренер: кандидат філолологічних наук, доцент кафедри видавничої справи Тарас Вікторович ПОЛКОВЕНКО);

«Захист від інформаційної агресії» (тренер: кандат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Олександр Васильович КУРБАН);

«Видавнича продукція в сучасній школі» (тренер: кандат філологічних наук, доцент Роман Васильович ЯРОШЕНКО);

«Застосування креативних технологій в сучасній школі» (тренер: ст. викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Євгенія Олегівна КИЯНИЦЯ);

«Концепція шкільного веб-сайту» (тренер: ст. викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Віктор Олександрович ШИЯН).

Організатори висловлююють щиру подяку всім учасникам конференції та зазначають, що наступного року формат конференції зросте до міжнародного.

Комунікаційні страте...
Комунікаційні стратегії сучасної школи2
Комунікаційні страте...
Комунікаційні стратегії сучасної школи2
Комунікаційні страте...
Комунікаційні стратегії сучасної школи2
Комунікаційні страте...
Комунікаційні стратегії сучасної школи2
Комунікаційні страте...
Комунікаційні стратегії сучасної школи2
Комунікаційні страте...
Комунікаційні стратегії сучасної школи2
Комунікаційні страте...
Комунікаційні стратегії сучасної школи2
Комунікаційні страте...
Комунікаційні стратегії сучасної школи2
Комунікаційні страте...
Комунікаційні стратегії сучасної школи2
Комунікаційні страте...
Комунікаційні стратегії сучасної школи2

Факультет у соціальних мережах