За ініціативи кафедри видавничої справи 20 грудня відбулася онлайн-зустріч на тему «Як отримати роботу своєї мрії?». Запрошеним експертом стала Катерина Ковалевська, голова української Асоціації HR PRO.
Студенти ОП “Контент-продюсування цифрових медіапроєктів” і “Видавнича справа та редагування” поділилися основними тезами зустрічі:
1. Після того, як ви визначилися з вектором свого професійного розвитку, створіть список компаній і людей, з якими б хотіли працювати. Це допоможе вам зрозуміти, які компетенції та досвід вам ще потрібен.
2. Під час написання резюме уникайте стандартних формулювань. «Високий рівень володіння комп'ютером» пройде повз увагу роботодавця. Зазначте, в яких конкретно програмах ви працюєте і на якому рівні.
3. Якщо ви ще навчаєтеся, то у вас є доволі багато можливостей отримати необхідний досвід. Будь-яка практика, фріланс, волонтерство – усе це можна спокійно вказувати у резюме. Навіть якщо досвід не дуже пов’язаний з тією вакансією, на яку ви претендуєте. Це для роботодавця буде індикатором того, що людина має активну позицію.
4. Будь-яка програма стажування, особливо тематичного, може відкрити вам двері на ринок праці. Наприклад, якщо хочете потрапити в маркетинг, то підіть стажуватися у відділ маркетингу певної компанії. Навіть, якщо стажування не оплачується. Спершу покажіть, чого ви варті.
5. Роботодавець не зацікавлений в кандидатах, які ще не визначилися і часто змінюють місце роботи.
6. Якщо ви хочете знати, на яку заробітну плату можете претендувати, промоніторте середню в обраній сфері. Якщо ж ви вважаєте, що вартуєте більше, будьте готові відстоювати та аргументувати: де бізнес може заробити, а де оптимізувати витрати завдяки вам.
7. Пройдіть якомога більше співбесід, щоб почуватися впевнено. Створіть комфортні умови для спілкування: зручне положення, відкрита позиція, наявність води тощо. Це допоможе не відволікатися від розмови.
8. Ставте питання. Компанія обирає кандидата, а кандидат – компанію. Цікавтеся сферою своїх зобов'язань, політикою та цінностями компанії. Проведіть попередній моніторинг основної інформації. Щоб роботодавець бачив, що ви зацікавлені у позиції саме тут.
Будьте готові до викликів і сміливо наближайтеся до мрії. Головне знати, чого вам хочеться, а всі можливості і інструменти знайдуться!
Успіхів!