Кандидат психологічних наук Олена Сорокіна розповіла студентам Київського університету імені Бориса Грінченка як створити вдалий Startup та визначила кроки до його реалізації. «Start up базується на інноваційній бізнес-ідеї, тобто потрібно надати такий продукт, якого ще не існує, або той в якому є якийсь новий, унікальний елемент» — розповіла Олена Анатоліївна. За її словами , інноваційна ідея — це нова оригінальна думка, що має цільову спрямованість та потенційну суспільно корисну цінність. Для початку роботи над ідеєю потрібно розробити технічні способи її реалізації, проаналізувати ринок та вивчити потенційний попит і найважче — це знайти джерела для фінансування.
Звісно, проект потребує надійну команду. Має бути людина, яка є засновником стартап проекту , а також підприємець, який буде втілювати бізнес- ідею. Основне джерело пошуку однодумців — це корисні зв’язки та знайомства.
Олена Сорокіна розповіла історію виникнення стартапу : «Два студенти університету започаткували дуже маленьку компанію з інтелектуальної власності щодо певних технологій і назвали її Стартапом».Він набув широкого вжитку , коли журнал Форбс вперше надрукував статтю з використанням цього слова. Насправді він достатньо молодий.
Startup — це ідея, яка має перетворитися в якийсь продукт. Це організаційна структура , яка має певний потенціал. Середній вік людей, які пропонують стартапи це 25 років. «Для того , щоб Startupбув успішний потрібно реалізувати якусь нетипову, інноваційну бізнес ідею , це має бути обов’язково новий елемент» — поділилася кандидат психологічних наук .
Особливість стартапівполягає у тому, що вони відчувають брак коштів, на відміну від великих виробництв. «Для того , щоб проектбув успішний потрібно реалізувати якусь нетипову, інноваційну бізнес ідею , це має бути обов’язково новий елемент» — поділилася кандидат психологічних наук . Як і будь який проект, Startupмає приносити кошти та мати комерційні перспективи. Доцент кафедри вирішила зробити студентам мозковий штурм та дала завдання на вирішення задач про механізми стартапів. Студенти з цікавістю взяли участь в обговоренні та роздумах. «Для того, щоб проект став успішним важливою є маркетингова підтримка» — запевнила Олена Сорокіна, — потрібно анонсувати проект, привернути до нього увагу ЗМІ та цільової аудиторії, щоб забезпечити впізнаваність та позитивний імідж стартапу».
Найвищча стадія розвитку проекту, це коли стартап досягає цілей зазначених у бізнес-плані, тоді, коли є стабільний попит на продукцію, а також продовження просування продукту на нових ринках.
Дарія Сорока